Spínací skříňka
Napsal: 12 črc 2018, 12:15
Po příjezdu jsem normálně vypnul zapalování a zamknul centrálem. Později jsem si všiml, že reagují přední parkovací čidla a hraje rádio.
Na displeji už byla hláška o úsporném režimu. Centrálem auto už nešlo otevřít. Když jsem si otevřel klíčem, zjistil jsem, že je zapnuto zapalování bez klíče (na přístrojích svítily kontrolky). Zkusil jsem bez úspěchu zapnout a vypnout zapalování klíčem. Pak jsem si všiml, že se po částečném zasunutí klíče zapalování vypne, naopak se rozsvítilo denní svícení, ale centrál stále nefungoval. Usoudil jsem, že problém způsobilo vybití baterie (11,6 V). Nabíjení ale k ničemu nevedlo. Další pokus bylo odpojení a připojení baterie, taky bez úspěchu. Nakonec jsem přistoupil k demontáži spínací skříňky a ejhle. Po odpojení konektoru ze spínačky v autě cvaklo a po opětovném smontování vše funguje jak má.
Problém byl asi v kontaktech spínačky, ale co ho způsobilo a jak jsem ho odstranil fakt nevím. Spínačku jsem dále nerozebíral, jenom jsem s ní zacvičil šroubovákem, ale to jsem dělal i před tím klíčem.
Astra K MJ17 1,4-92kW
Na displeji už byla hláška o úsporném režimu. Centrálem auto už nešlo otevřít. Když jsem si otevřel klíčem, zjistil jsem, že je zapnuto zapalování bez klíče (na přístrojích svítily kontrolky). Zkusil jsem bez úspěchu zapnout a vypnout zapalování klíčem. Pak jsem si všiml, že se po částečném zasunutí klíče zapalování vypne, naopak se rozsvítilo denní svícení, ale centrál stále nefungoval. Usoudil jsem, že problém způsobilo vybití baterie (11,6 V). Nabíjení ale k ničemu nevedlo. Další pokus bylo odpojení a připojení baterie, taky bez úspěchu. Nakonec jsem přistoupil k demontáži spínací skříňky a ejhle. Po odpojení konektoru ze spínačky v autě cvaklo a po opětovném smontování vše funguje jak má.
Problém byl asi v kontaktech spínačky, ale co ho způsobilo a jak jsem ho odstranil fakt nevím. Spínačku jsem dále nerozebíral, jenom jsem s ní zacvičil šroubovákem, ale to jsem dělal i před tím klíčem.
Astra K MJ17 1,4-92kW