Motor 2.2DTI při zatížení a zrychlování chyba P0100 a P0638
Napsal: 09 zář 2018, 17:59
Ahoj Opláci,
mám v popisu zmíněný problém a při zrychlování na 4 rychlostní stupeň mi auto padná do nouzového stavu (auto s klíčkem) a musím zastavit a vypnout motor. Znovu po nastartování auto jede zase normálně. Na diagnostice mi vyčetli z paměti závad chybu P0100 a P0638. Vyměnil jsem čidlo polohy škrtící klapky (P0638) z auta z vrakoviště a chyba se již neobjevila zatím (zjišťoval jsem diagnostikou v mobilu, není to plnohodnotné já vím a plno závad neuvidím jedná se jen o orientační zjišťování proč mi auto padá do nouzového režimu). V servise kde mi chyby z paměti závad vyčetli mi tvrdili že je potřeba zkalibrovat toto čidlo s řídící jednotkou. To jsem zatím neudělal protože je víkend a výměna proběhla v pátek odpoledne. Měnil jsem i váhu vzduchu (P0100) a nyní když mi auto padne do nouzového režimu tak to vypisuje chybu P0100. Mám i takový pocit když s autem jedu že na 1. 2. a 3. rychlostní stupeň má auto síly na rozdávání ale jak dám 4. a 5. rychlostní stupeň jako by se výkon utlumil a je to takové rozpačité co se výkonu týče (jízda po rovině). Hlavně při prudké akceleraci zatím jen do kopce auto spadne do nouzového režimu a pak již nejede vůbec a musím zastavit a vypnout motor a znovu nastartovat a pak jede zase normálně.
Pokud tohle již tady někdo řešil tak se omlouvám a prosím o odkaz. Nemohl jsem nic najít s pomocí vyhledávače, když zadal moje chybové kódy. Našel jen pár vláken ale v nich se chyba projevovala jinak a tak si myslím, že se jedná o jiný problém jak v mém případě. Díky.
mám v popisu zmíněný problém a při zrychlování na 4 rychlostní stupeň mi auto padná do nouzového stavu (auto s klíčkem) a musím zastavit a vypnout motor. Znovu po nastartování auto jede zase normálně. Na diagnostice mi vyčetli z paměti závad chybu P0100 a P0638. Vyměnil jsem čidlo polohy škrtící klapky (P0638) z auta z vrakoviště a chyba se již neobjevila zatím (zjišťoval jsem diagnostikou v mobilu, není to plnohodnotné já vím a plno závad neuvidím jedná se jen o orientační zjišťování proč mi auto padá do nouzového režimu). V servise kde mi chyby z paměti závad vyčetli mi tvrdili že je potřeba zkalibrovat toto čidlo s řídící jednotkou. To jsem zatím neudělal protože je víkend a výměna proběhla v pátek odpoledne. Měnil jsem i váhu vzduchu (P0100) a nyní když mi auto padne do nouzového režimu tak to vypisuje chybu P0100. Mám i takový pocit když s autem jedu že na 1. 2. a 3. rychlostní stupeň má auto síly na rozdávání ale jak dám 4. a 5. rychlostní stupeň jako by se výkon utlumil a je to takové rozpačité co se výkonu týče (jízda po rovině). Hlavně při prudké akceleraci zatím jen do kopce auto spadne do nouzového režimu a pak již nejede vůbec a musím zastavit a vypnout motor a znovu nastartovat a pak jede zase normálně.
Pokud tohle již tady někdo řešil tak se omlouvám a prosím o odkaz. Nemohl jsem nic najít s pomocí vyhledávače, když zadal moje chybové kódy. Našel jen pár vláken ale v nich se chyba projevovala jinak a tak si myslím, že se jedná o jiný problém jak v mém případě. Díky.