jakou škrtící klapku do 1.9cdti 88kw (z19dt)
Napsal: 16 zář 2018, 17:48
Ahoj, bohužel mi onemocněla Vece a podle mechanika je po smrti škrtící klapka.
Původně jsem myslel, že EGR tak sem ho vytáhl v rámci možností vyčistil. druhej den sem jel právě k mechanikovi.
Závada je že se auto strašně dusí, když jej nevytáčim nad 2tis a jedu cca do 90-100km/h tak v pohodě, problem nastává když potřebuju trochu přišlápnout, třeba do kopce, to se začne strašně dusit a cukat, kolikrát to chcípne i za jízdy. Myslel jsem tedy že bude chyba v egru, že je nějak zanesenej, když sem ho sundal tak byl skoro čistej.
U mechanika se přes diagnostiku zjistilo, že trvalá závada škrtící klapky (nehybný stav) nebo tak nějak.
Ještě jsem měl v záloze váhu vzduchu, ale to mechanik nediagnostikoval, já sám těm datům nerozumim.
Když sem však sundal sání a při zapnutým klíčku koukal na klapku, tak byla otevřená a kladla mi odpor, když sem s ní chtěl hejbnout, pohnul jsem s ní max o 1mm. Když sem vypl klíček normálně jsem s ní mohl hejbat. Tak nevim jestli podle toho můžu soudit zda je po smrti nebo ne?
Každopádně, bych chtěl radu pokud se s tim někdo setkal a ví co s tim, nebo případně jakou klapku z jakýho auta můžu použít?
Našel jsem bouranou Alfu 159 1.9jtd ale 110kw, bude klapka z tohodle auta sedět na 88kw ?
Nebo jestli neznáte někoho kdo prodává levně, já fakt nevim frajer v servisu mi řekl že i s prací 15tisíc, sem snad blázen??
díky za tipy
Původně jsem myslel, že EGR tak sem ho vytáhl v rámci možností vyčistil. druhej den sem jel právě k mechanikovi.
Závada je že se auto strašně dusí, když jej nevytáčim nad 2tis a jedu cca do 90-100km/h tak v pohodě, problem nastává když potřebuju trochu přišlápnout, třeba do kopce, to se začne strašně dusit a cukat, kolikrát to chcípne i za jízdy. Myslel jsem tedy že bude chyba v egru, že je nějak zanesenej, když sem ho sundal tak byl skoro čistej.
U mechanika se přes diagnostiku zjistilo, že trvalá závada škrtící klapky (nehybný stav) nebo tak nějak.
Ještě jsem měl v záloze váhu vzduchu, ale to mechanik nediagnostikoval, já sám těm datům nerozumim.
Když sem však sundal sání a při zapnutým klíčku koukal na klapku, tak byla otevřená a kladla mi odpor, když sem s ní chtěl hejbnout, pohnul jsem s ní max o 1mm. Když sem vypl klíček normálně jsem s ní mohl hejbat. Tak nevim jestli podle toho můžu soudit zda je po smrti nebo ne?
Každopádně, bych chtěl radu pokud se s tim někdo setkal a ví co s tim, nebo případně jakou klapku z jakýho auta můžu použít?
Našel jsem bouranou Alfu 159 1.9jtd ale 110kw, bude klapka z tohodle auta sedět na 88kw ?
Nebo jestli neznáte někoho kdo prodává levně, já fakt nevim frajer v servisu mi řekl že i s prací 15tisíc, sem snad blázen??
díky za tipy