Biturbo
Napsal: 18 zář 2018, 07:35
Po dlouhých letech u koncernu (od 2002 Fabia 47kW, Octa 1 81kW, Passat B6 103kW, Octa II 103kW a Octa III 81kw & chip na 100kW) naprosto flustrovan z O III a možnosti využití nového rozpočtu na další euroskatuli jsem vybral Hopla.
Myslím, že pokud bude fungovat jak má, rozhodně jsem nevybral zle.
Je to inovation, nemá to ACC, masazni sicny a hlídání mrtvého úhlu. Jinak asi vše.
Co mě nebaví:
Dekl pojistek před šaltrem, to je snad vtip..
Zadní roletka v kufru - není to tak hrozny, jak se všude píše, ale prostor pro zlepšení velký
V kufru není jediný háček na zavazadla (inovation). Pochopil bych u dacie
V kufru jen jedna lampicka a ještě tak blbě, že při plným kufru, kdy ji člověk nejvíc potřebuje je zakrytá nějakým zavazadem.
Na zadních sicech žádný výdechu ventilace. Pokud neberu ty pod sedackama.
Co mě baví:
Motor, motor a zase motor. Výborně sople, tahle jednotka se opravdu povedla. Motor táhne lineárně od 1500 do nekonečna.
Ovladatelnost. U O III jsem byl nešťastný z podvozku (odskakujici zadek). Wattuv primovod funguje zvláštně, ale tak nějak předvídatelně a jistě. Je docela zábavný s tím jezdit.
Světla. Jsou tam LEDky a musím říct, že jednak to svítí famózně (kam se hrabe OIII Fl a golf s led),
ale hlavně bezvadně funguje s matrix režimem. Jel jsem s tím za tmy od Budějovic na Prahu v pátek večer, čili naproti soustavný koloně, světla pálila blesky co to šlo a ani jedno bliknuti, ze bych někoho oslnil. Super.
Měl jsem hned po vyjetí od prodejce menší zádrhel, a to když jsem u první zastávky po 70km nemohl znovu nastartovat. Baterka se rozhodně slabá netvářila, ve finále ale pomohlo připojení externího zdroje a šlo to. Tak doufám, ze to bylo naposledy.
Jinak to celý vypadá docela pěkné udělaný, interiér fajn, vše funguje jak má. Dokonce i hojně řešená zrcátka a jejich el. sklopení mi naprosto vyhovuje, protože nestojím o to, aby se to sklaplo pořad. Proste jen tehdy, když to potrebuju.
Největší slabinu vidím v tom, ze tohle je první a poslední Opel, kterého jsem si pořídil, neb další generace už bude zamaskovaný zabozrout 308 ((
Myslím, že pokud bude fungovat jak má, rozhodně jsem nevybral zle.
Je to inovation, nemá to ACC, masazni sicny a hlídání mrtvého úhlu. Jinak asi vše.
Co mě nebaví:
Dekl pojistek před šaltrem, to je snad vtip..
Zadní roletka v kufru - není to tak hrozny, jak se všude píše, ale prostor pro zlepšení velký
V kufru není jediný háček na zavazadla (inovation). Pochopil bych u dacie
V kufru jen jedna lampicka a ještě tak blbě, že při plným kufru, kdy ji člověk nejvíc potřebuje je zakrytá nějakým zavazadem.
Na zadních sicech žádný výdechu ventilace. Pokud neberu ty pod sedackama.
Co mě baví:
Motor, motor a zase motor. Výborně sople, tahle jednotka se opravdu povedla. Motor táhne lineárně od 1500 do nekonečna.
Ovladatelnost. U O III jsem byl nešťastný z podvozku (odskakujici zadek). Wattuv primovod funguje zvláštně, ale tak nějak předvídatelně a jistě. Je docela zábavný s tím jezdit.
Světla. Jsou tam LEDky a musím říct, že jednak to svítí famózně (kam se hrabe OIII Fl a golf s led),
ale hlavně bezvadně funguje s matrix režimem. Jel jsem s tím za tmy od Budějovic na Prahu v pátek večer, čili naproti soustavný koloně, světla pálila blesky co to šlo a ani jedno bliknuti, ze bych někoho oslnil. Super.
Měl jsem hned po vyjetí od prodejce menší zádrhel, a to když jsem u první zastávky po 70km nemohl znovu nastartovat. Baterka se rozhodně slabá netvářila, ve finále ale pomohlo připojení externího zdroje a šlo to. Tak doufám, ze to bylo naposledy.
Jinak to celý vypadá docela pěkné udělaný, interiér fajn, vše funguje jak má. Dokonce i hojně řešená zrcátka a jejich el. sklopení mi naprosto vyhovuje, protože nestojím o to, aby se to sklaplo pořad. Proste jen tehdy, když to potrebuju.
Největší slabinu vidím v tom, ze tohle je první a poslední Opel, kterého jsem si pořídil, neb další generace už bude zamaskovaný zabozrout 308 ((