Stránka 1 z 2

1.4T po 100000

Napsal: 26 lis 2018, 16:05
od trembel
Auto objednane 03/16 dodane 06/16. Zrejme pondelkovy alebo piatkovy kus, ako vsetky ST v tej dobe, Made in Britain. Zle poskladane oblozenie palubnej dosky, odstavjuca strieborna lista pod radiom a vrzgajuci interier. Palubovka vyriesena v ramci reklamacie. Jeden zdroj pazvukov bol rezonujuci kryt kamery na celnom skle, odstranene na 2. pokus. Druhy zdroj boli zdruzene ukazovatele. Tie diler neriesil, tak som to skusil sam. Podarilo sa to tiez na 2. pokus. Figel je v tom, ze treba cely instrument panel rozobrat a vypodkladat izolaciou miesta kontaktu plastov. Niektore vnutorne casti su vyrobene z tvrdeho plastu (asi 2 stupne horsieho ako recyklat z PET flias), ktory je v kontakte s inymi plastami a PCB. Dalsi problem sa objavil pri najazdeni cca. 8000 km v podobe trhnutia pri prechode 3000 ot/min. Neskor sa pridali aj kovove zvuky. Mal som pocit, ze sa to trochu zlepsilo po vymene oleja po 15000 km, ale iba na chvilu. Servis sa k tomu staval klasicky ako je popisane v susednom, najrozsiahlejsom vlakne, t.j. to je vlastnost motora, nekvalitne palivo, tankujte 100 oktan, skuste aditivum a pod. Premiove palivo problem velmi neriesilo a pomohla az zmena oleja D1G2 pri 45000 km. Dalsia pozitivna zmena nastala pri 60000, vymene sviecok a U/G SW cez zvolavacku. Odvtedy je s motorom pokoj. Jazdim 40% mesto, 40% dialnice a zvysok medzimesto. Priemerna spotreba podla PP 6.4 realna 6.8. Skusal som aj Vmax na dialnici v DE, 216 tacho, 208 GPS.

Re: 1.4T po 100000

Napsal: 27 lis 2018, 19:04
od tominomiki
ako si rozoberal ten panel budikov, ked si sam daval tu izolaciu na plasty? mal si nejaky navod?
Inak mam rovnako objednane a preberane ako ty a rovnake problemy. Mne vsak budu navyse menit dvojhmot. zotrvacnik zacal klepotat.

Re: 1.4T po 100000

Napsal: 27 lis 2018, 19:41
od yggdrasilsk
Tie budiky by zaujimali aj mna ...

Re: 1.4T po 100000

Napsal: 27 lis 2018, 22:16
od Sunman
tominomiki píše:ako si rozoberal ten panel budikov, ked si sam daval tu izolaciu na plasty? mal si nejaky navod?
Inak mam rovnako objednane a preberane ako ty a rovnake problemy. Mne vsak budu navyse menit dvojhmot. zotrvacnik zacal klepotat.
Pri akých otáčkach motora bežne jazdíš?
Vyklepaná dvojhmota je na 99% daná štýlom jazdy.

Re: 1.4T po 100000

Napsal: 28 lis 2018, 13:41
od trembel
tominomiki píše:ako si rozoberal ten panel budikov, ked si sam daval tu izolaciu na plasty? mal si nejaky navod?
Inak mam rovnako objednane a preberane ako ty a rovnake problemy. Mne vsak budu navyse menit dvojhmot. zotrvacnik zacal klepotat.
Tu je link na video. Nasiel som to na anglickom fore: https://www.youtube.com/watch?v=X6TDwbAu1Xc. Plus som este obliepal miesta, kde sa vonkajsi kryt dotyka ostatnych plastov, oblepil som aj vrchnu cast krytu, ktora sa dotyka/je velmi blizko pristrojovky a vsetky dosadacie plochy a zapadky. Pouzil som Tesa pasku s molitanovou vrstvou. Na videu nie je postup rozoberania, ale zlozis zadny biely plast drzany skrutkami a potom uvolnis zapadky po obvode plosaku. Tu je este link na postup ako vybrat pristroje, akurat by som nepouzil skrutkovac, ale plastovy nastroj urceny na rozoberanie interieru. https://www.youtube.com/watch?v=9Zgp2X2dXNE

Re: 1.4T po 100000

Napsal: 28 lis 2018, 21:48
od tominomiki
Sunman píše:
tominomiki píše:ako si rozoberal ten panel budikov, ked si sam daval tu izolaciu na plasty? mal si nejaky navod?
Inak mam rovnako objednane a preberane ako ty a rovnake problemy. Mne vsak budu navyse menit dvojhmot. zotrvacnik zacal klepotat.
Pri akých otáčkach motora bežne jazdíš?
Vyklepaná dvojhmota je na 99% daná štýlom jazdy.
Pri 28000km? od 1500-2000 nizsie to uz nedavam. Na tie km a cca 2rocne auto je to dost skoro. Dal som to na tu predlzenu zaruku, kt. bola zadarmo pri kupe.

Re: 1.4T po 100000

Napsal: 29 lis 2018, 09:14
od mattonecz
cetl sem to vickrat ze menili dvouhmotu, asi sou nejaky vadny serie.

Re: 1.4T po 100000

Napsal: 29 lis 2018, 18:12
od Sandal
tominomiki píše:
Sunman píše: Pri akých otáčkach motora bežne jazdíš?
od 1500-2000 nizsie to uz nedavam.
Dobre som pochopil? Ty jazdíš pri týchto otáčkach??? :shock:

Re: 1.4T po 100000

Napsal: 29 lis 2018, 22:20
od tominomiki
Sandal píše:
tominomiki píše:
Sunman píše: Pri akých otáčkach motora bežne jazdíš?
od 1500-2000 nizsie to uz nedavam.
Dobre som pochopil? Ty jazdíš pri týchto otáčkach??? :shock:
Kamo, to ti ako mam povedat kolko presne jazdim otacok.... Jazdim vacsinou mesto, tj. pri 50-60 - rychlostny stupen 4-5... podla rychlosti.... ale pochopil som z tvojej odpovede, ze iba 1 percento moze byt chyba dielu ;-), ostatne je chyba v style soferovania... . Pri tych reklamaciach ktore som uz mal od zle upevnenych plastov v 5dverach (nevyriesene vyrobna chyba aj po vymene olastov), vrzganie interieru (vyriesene svojpomocne), rezonancie z motorovej casti(utesnenie nejakeho plastu v motorvej casti pod oknom), restarty autoradia (doteraz nevyriesene, vraj nejake teplotne cidlo, co to restartuje), tak si urcite nebudem pripisovat ze som ten dvojhmotak sam znicil. ;-) vsetky reklamacie som asi ani nenapisal a bohuzial zacali dva tyzdne po kupe vozidla...

Re: 1.4T po 100000

Napsal: 30 lis 2018, 09:12
od Sandal
tominomiki píše:.... ale pochopil som z tvojej odpovede, ze iba 1 percento moze byt chyba dielu ;-), ostatne je chyba v style soferovania....
To nie, to by som si netrúfol dávať do súvisu závady, o ktorých nič neviem so štýlom jazdy ... mimo kontext som proste toho názoru, že jazda pod 2 000 ot motoru neprospieva. Ešte tých 2 000 by som bral po rovine, len štekliť pedál plynu.
Kedysi staršie autá nemali senzor klepania + RJ a vtedy sa hneď "počulo" ako sa motor trápi. Dnes nepočuť skoro nič a v tom je ten problém.