Reálná spotřeba při dynamické jízdě (180 km/h dálnice, město podle předpisů, okreska cca 120 km/h) je 11l. Na benzín, automat, AWD a skoro pětimetrové auto dost v pohodě. Za to ticho oproti dieselu to stojí.
A jinak pokud někdo nemusí mít nutně prémii (Mercedes, BMW, Audi, Volvo), tak hodně ušetří. Aby měl lepší MB či BMW, tak musí jít do E300 a vyšší řady, u BMW tak 540i xDrive (či 530xd). "Srovnatelné" Céčko u MB a trojka u BMW jsou oproti Insignii malá auta. A u Volva je to podobné, S60 je fajn, ale fakt malé, pětimetrová S90 má taky dvoulitr, Haldex a Aisin převodovky jako Insignia.
Obecně, aby měl člověk *lepší* (bez debat lepší) auto než je benzínové GSi v max výbavě, zaplatí u prémie dvojnásobek, 1.8 mil.
Aby měl +/- srovnatelné neprémiové auto, pak snad VW Arteon. Ale dle mého nuda, a cenově ve výbavě je na 1.3 mil.
Rozumová akceptovatelná volba by byl ještě SuperB, ale to je auto, kde je fajn sedět vzadu, v taxíku, nikoliv je řídit. A při výbavě je člověk zase výrazně nad 1 mil.
Ta cena je prostě dobrá, když se dá zkousnout, že je to "jen Opel"