Meriva A - Z18XE - problémy s motorem
Napsal: 19 dub 2019, 06:33
Zdravím opláci.. Potřeboval bych poradit s Merivou s motorem Z18XE s dodelanym LPG.
Popis závady: Motor po překročení otáček na místě nad 2500 běží nepravidelně.
- Po nastartování motor jede pěkně na volnoběh - trochu někdy poškubává, jakmile přidám plynule plyn do 2500 tak je vše ok. Ale když překročím 2500 tak ručička otáčkoměru leze trhaně nahoru a motor skočí do poruchy. Rozsvítí se kontrolka motoru a prokluz. Dignostika vyhazuje p0301 a p0304. Delato jak na plyn tak na benzín. Jinak auto stalo půl roku venku s rozdělanym motorem.
Motor je po GO protože žral olej + benzín v oleji
- klika je prebrousena na soustruhu 3 válec byl chycený, nové gufera, šály, pistni kroužky, šrouby vicek lozisek, všechna gufera a těsnění olejoveho čerpadla... jinak vše původní
- hlava je po GO - nové gufera , zabroušené ventily, gufera vačky .. jinak vše původní
- těsnění hlavy - saní + vyfuk, šrouby, těsnění víka
... dále nové spojkové ložisko, snímač polohy vačky, svíčky, zapalovaci lišta, rozvody s vodní pumpou, nový vzduchový a olejovy filtr + olej vyčištěná Klapka, utesneni a kontrola hadic.
Komprese OK + tesnost válců Ok, kabeláž ke snimacum kliky a vačky OK - vyzkoušen i nový snimac kliky. Po odpojovani vstriků se chod motoru mění.
Tech dotaz.. jsou zaměnitelné vačky? Na vackach je stejne objednávací číslo, mohlo se stát že se mezi sebou přihodili.
Máme podezření na jednotku motoru nebo Kat.
Popis závady: Motor po překročení otáček na místě nad 2500 běží nepravidelně.
- Po nastartování motor jede pěkně na volnoběh - trochu někdy poškubává, jakmile přidám plynule plyn do 2500 tak je vše ok. Ale když překročím 2500 tak ručička otáčkoměru leze trhaně nahoru a motor skočí do poruchy. Rozsvítí se kontrolka motoru a prokluz. Dignostika vyhazuje p0301 a p0304. Delato jak na plyn tak na benzín. Jinak auto stalo půl roku venku s rozdělanym motorem.
Motor je po GO protože žral olej + benzín v oleji
- klika je prebrousena na soustruhu 3 válec byl chycený, nové gufera, šály, pistni kroužky, šrouby vicek lozisek, všechna gufera a těsnění olejoveho čerpadla... jinak vše původní
- hlava je po GO - nové gufera , zabroušené ventily, gufera vačky .. jinak vše původní
- těsnění hlavy - saní + vyfuk, šrouby, těsnění víka
... dále nové spojkové ložisko, snímač polohy vačky, svíčky, zapalovaci lišta, rozvody s vodní pumpou, nový vzduchový a olejovy filtr + olej vyčištěná Klapka, utesneni a kontrola hadic.
Komprese OK + tesnost válců Ok, kabeláž ke snimacum kliky a vačky OK - vyzkoušen i nový snimac kliky. Po odpojovani vstriků se chod motoru mění.
Tech dotaz.. jsou zaměnitelné vačky? Na vackach je stejne objednávací číslo, mohlo se stát že se mezi sebou přihodili.
Máme podezření na jednotku motoru nebo Kat.