kryty ze spodu přístrojovky a problém s regulací topení MY18
Napsal: 05 čer 2019, 11:17
Zdravím,
rád bych se zeptal majitelů aster MY18 a novejší zda mají kryty na spodku přístrojovky jako já (tj. nad pedály zcela chybí, pod přihrádkou spolujezdce je takový malý plast co zakrývá jen větrák) a nebo jinak? Viz. přiložené foto. Zjistil jsem totiž že do starších ročníků se dával klasický kryt co zakrýval celý spodek palubovky, viz. např. https://youtu.be/EA7dTgkq5I8?t=48 (jde to vidět i tu https://youtu.be/EA7dTgkq5I8?t=87 ), nevím ale zda se dával i nad pedály...
S tím souvisí další "problém" - vpravo vedle pedálu plynu za krytem (červeně označeno na fotkách) se nachází zřejmě tepelný výměník, problém je ten, že i když vypnu foukání na nohy, tak stejně z míst nad pedálem plynu (mezera mezi plasty) jde vařící vzduch, se zesilujícím ventilátorem proudí více vzduchu. Teplotu na manuální klimatizaci mám zcela vlevo (= studený vzduch), kompresor vypnutý. Změna vnitřní cirkulace neudělá rozdíl, zapnutí kompresoru klimy sice pomůže, ale jen tím že se teplý vzduch naředí ochlazeným vzduchem z výparníku klimy, tedy za předpokladu že zapnu i foukání na nohy...
Napadá mě zda:
a) nejsou někde v místech kolem výměníku špatně napojené/utěsněné vzduchovody
b) chybí tam kus izolace?? (teplý vzduch by stejně akorát zbytečně zahříval palubovku zevnitř)
c) nefunguje regulace vody do výměníku (nevím zda se nastavením teploty na panelu klimatizace reguluje průtok vody do výměníku v palubovce a nebo se jen změní míchání vzduchu klapkama ve ventilaci)
Díky za pomoc!
rád bych se zeptal majitelů aster MY18 a novejší zda mají kryty na spodku přístrojovky jako já (tj. nad pedály zcela chybí, pod přihrádkou spolujezdce je takový malý plast co zakrývá jen větrák) a nebo jinak? Viz. přiložené foto. Zjistil jsem totiž že do starších ročníků se dával klasický kryt co zakrýval celý spodek palubovky, viz. např. https://youtu.be/EA7dTgkq5I8?t=48 (jde to vidět i tu https://youtu.be/EA7dTgkq5I8?t=87 ), nevím ale zda se dával i nad pedály...
S tím souvisí další "problém" - vpravo vedle pedálu plynu za krytem (červeně označeno na fotkách) se nachází zřejmě tepelný výměník, problém je ten, že i když vypnu foukání na nohy, tak stejně z míst nad pedálem plynu (mezera mezi plasty) jde vařící vzduch, se zesilujícím ventilátorem proudí více vzduchu. Teplotu na manuální klimatizaci mám zcela vlevo (= studený vzduch), kompresor vypnutý. Změna vnitřní cirkulace neudělá rozdíl, zapnutí kompresoru klimy sice pomůže, ale jen tím že se teplý vzduch naředí ochlazeným vzduchem z výparníku klimy, tedy za předpokladu že zapnu i foukání na nohy...
Napadá mě zda:
a) nejsou někde v místech kolem výměníku špatně napojené/utěsněné vzduchovody
b) chybí tam kus izolace?? (teplý vzduch by stejně akorát zbytečně zahříval palubovku zevnitř)
c) nefunguje regulace vody do výměníku (nevím zda se nastavením teploty na panelu klimatizace reguluje průtok vody do výměníku v palubovce a nebo se jen změní míchání vzduchu klapkama ve ventilaci)
Díky za pomoc!