Natažený rozvodový řetěz
Napsal: 10 črc 2019, 20:31
Ahoj kluci,
Po nějaké době mám opět problém s astrou...(překvapivě při mém štěstí).
Prvně mi přestala fungovat vakuová pumpa podtlaku brzd, tudíž mi nefungoval posilovač brzd - vakuová pumpa při vytažení hadičky měla sát vzduch když tam dám prst, ale nesálo tudíž by to mělo být v háji - nový díl stojí 11500,- (v americe se dá od GM na Chevrolet Cruze kde je ta samá pumpa, nová se zárukou za 100USD)
neměl jsem teďka peníze, tak jsem to chtěl vyčkat bez toho posilovače měsíc.
Nicméně těsně před dovršením termínu mi na volnoběh začaly skákat otáčky motoru - normálně místo cca.800ot mi to skákalo na 1700-2100, pak zase se to propadlo i na 500.
Dal jsem to k jednomu technikovi, ti říkali že alternátor, jelikož když připojili nějaký ten jejich multimetr tak občas měl motor podpětí kolem 12V, někdy to vyskočilo zase na přepětí cca 16V, pak zase chvilku v klidu kolem 14ti což by měla být normální hodnota, tudíž zřejmě problém s alternátorem nebo nějakej kabel v elektroinstalaci.
Nicméně jsem dostal kontakt na jiný servis, kam jsem to včera odvezl, a dneska mi volali, že to řešili i s někým ze SRBY, a prý je to natáhlý rozvodový řetěz, a proto to dělá toto. Nicméně rozvodová sada stojí 15tis. A ten servis si na to netroufne, že jedině autorizák, že to ještě konzultoval s něký zkušenějším kdo dělá motory a u těhle nových aut jedině autorizák. Tak se chci zeptat, jestli nevíte o někom, kdo by mi to auto dal dokupy, abych se vyhnul autorizáku, kde bych nechal počítám tak 40-50tis za všechno?
Díky, Martin
Po nějaké době mám opět problém s astrou...(překvapivě při mém štěstí).
Prvně mi přestala fungovat vakuová pumpa podtlaku brzd, tudíž mi nefungoval posilovač brzd - vakuová pumpa při vytažení hadičky měla sát vzduch když tam dám prst, ale nesálo tudíž by to mělo být v háji - nový díl stojí 11500,- (v americe se dá od GM na Chevrolet Cruze kde je ta samá pumpa, nová se zárukou za 100USD)
neměl jsem teďka peníze, tak jsem to chtěl vyčkat bez toho posilovače měsíc.
Nicméně těsně před dovršením termínu mi na volnoběh začaly skákat otáčky motoru - normálně místo cca.800ot mi to skákalo na 1700-2100, pak zase se to propadlo i na 500.
Dal jsem to k jednomu technikovi, ti říkali že alternátor, jelikož když připojili nějaký ten jejich multimetr tak občas měl motor podpětí kolem 12V, někdy to vyskočilo zase na přepětí cca 16V, pak zase chvilku v klidu kolem 14ti což by měla být normální hodnota, tudíž zřejmě problém s alternátorem nebo nějakej kabel v elektroinstalaci.
Nicméně jsem dostal kontakt na jiný servis, kam jsem to včera odvezl, a dneska mi volali, že to řešili i s někým ze SRBY, a prý je to natáhlý rozvodový řetěz, a proto to dělá toto. Nicméně rozvodová sada stojí 15tis. A ten servis si na to netroufne, že jedině autorizák, že to ještě konzultoval s něký zkušenějším kdo dělá motory a u těhle nových aut jedině autorizák. Tak se chci zeptat, jestli nevíte o někom, kdo by mi to auto dal dokupy, abych se vyhnul autorizáku, kde bych nechal počítám tak 40-50tis za všechno?
Díky, Martin