Insignia 2009 - rozdílový tlak na DPF

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Davik
Příspěvky: 2
Registrován: 09 led 2016, 15:35

Insignia 2009 - rozdílový tlak na DPF

Příspěvek od Davik »

Zdravím mistři,

vlastím Insku 2009 a mám opakovaný problém na diag, že to píše chyba rozdílového tlaku na DPF. Dříve to bylo sporadický, teď už je to trvalý tak, že mi auto padne do nouzáku

Mechanik mě poslal k autoelektrikáři, aby čeknul kabely, neboť mi mechanik měnil daný senzor. Sehnat autoelektrikáře narychlo je vcelku problém.

Máte někdo podobný problém popř. radu jak to vyřešit. Napadlo mě jít svépomocí čeknout kabely a kdyžtak prostříknout kontaktolem - pokud zkorodované

Díky David
Reklama
 

alzafir
Příspěvky: 129
Registrován: 22 dub 2012, 20:50
Bydliště: Ostrava

Re: Insignia 2009 - rozdílový tlak na DPF

Příspěvek od alzafir »

Hm, takže snímačem to zjevně nebylo. Předně to chce zdiagnostikovat, o co vlasně jde, jaké to píše tlaky...jaké teploty, a pak řešit. Co tak hadička mezi snímačem u výfukového potrubí a snímačem , který to vyhodnocuje, je na vrchu motoru? Kontroloval to někdo? Asi ne, protože vyměnit snímač je pro mechoše rychlejší a bezpracné. Výsledek vidíš sám. Sorry za trochu vytočenou reakci, je to čím dál častější postup "odborníků" na auta. Vyměnit, ono to tím není? Aha sežeň si někoho jiného. A přitom v diagnostice je vidět, co ten snímač měří, už podle toho je jasné, jestli je to chyba tlaku nebo elektriky.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.39)
Kuba94
Příspěvky: 1
Registrován: 10 lis 2019, 21:26

Re: Insignia 2009 - rozdílový tlak na DPF

Příspěvek od Kuba94 »

Ahoj ,
Mám úplně stejný problém.........snímač vyměněn a po ujetí cca 1000km to hodí znovu chybu a padne do nouze .......zkusim prošplíchnout konektor jinak uz vazne nevim ....vite někdo kolik má být voltů na tom konektoru?
Davik
Příspěvky: 2
Registrován: 09 led 2016, 15:35

Re: Insignia 2009 - rozdílový tlak na DPF

Příspěvek od Davik »

alzafir píše: 08 lis 2019, 11:12 Hm, takže snímačem to zjevně nebylo. Předně to chce zdiagnostikovat, o co vlasně jde, jaké to píše tlaky...jaké teploty, a pak řešit. Co tak hadička mezi snímačem u výfukového potrubí a snímačem , který to vyhodnocuje, je na vrchu motoru? Kontroloval to někdo? Asi ne, protože vyměnit snímač je pro mechoše rychlejší a bezpracné. Výsledek vidíš sám. Sorry za trochu vytočenou reakci, je to čím dál častější postup "odborníků" na auta. Vyměnit, ono to tím není? Aha sežeň si někoho jiného. A přitom v diagnostice je vidět, co ten snímač měří, už podle toho je jasné, jestli je to chyba tlaku nebo elektriky.
Ahoj alzafir,

píšeš to přesně. Snímač je nahoře na motoru v prostoru mezi hlavou a kastlí. Pochybuju že mechanik kontroloval tu hadičku, kterou zmiňuješ. Zkusím se na to podívat baterkou, ale nevím o tom, že by tam nějaká byla. Popř. zkusím sehnat jiného automechanika.

Díky za radu, měj se, přeju hezký den.

David
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“