Zdravím mistři,
vlastím Insku 2009 a mám opakovaný problém na diag, že to píše chyba rozdílového tlaku na DPF. Dříve to bylo sporadický, teď už je to trvalý tak, že mi auto padne do nouzáku
Mechanik mě poslal k autoelektrikáři, aby čeknul kabely, neboť mi mechanik měnil daný senzor. Sehnat autoelektrikáře narychlo je vcelku problém.
Máte někdo podobný problém popř. radu jak to vyřešit. Napadlo mě jít svépomocí čeknout kabely a kdyžtak prostříknout kontaktolem - pokud zkorodované
Díky David
Insignia 2009 - rozdílový tlak na DPF
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Insignia 2009 - rozdílový tlak na DPF
Hm, takže snímačem to zjevně nebylo. Předně to chce zdiagnostikovat, o co vlasně jde, jaké to píše tlaky...jaké teploty, a pak řešit. Co tak hadička mezi snímačem u výfukového potrubí a snímačem , který to vyhodnocuje, je na vrchu motoru? Kontroloval to někdo? Asi ne, protože vyměnit snímač je pro mechoše rychlejší a bezpracné. Výsledek vidíš sám. Sorry za trochu vytočenou reakci, je to čím dál častější postup "odborníků" na auta. Vyměnit, ono to tím není? Aha sežeň si někoho jiného. A přitom v diagnostice je vidět, co ten snímač měří, už podle toho je jasné, jestli je to chyba tlaku nebo elektriky.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.39)
Re: Insignia 2009 - rozdílový tlak na DPF
Ahoj ,
Mám úplně stejný problém.........snímač vyměněn a po ujetí cca 1000km to hodí znovu chybu a padne do nouze .......zkusim prošplíchnout konektor jinak uz vazne nevim ....vite někdo kolik má být voltů na tom konektoru?
Mám úplně stejný problém.........snímač vyměněn a po ujetí cca 1000km to hodí znovu chybu a padne do nouze .......zkusim prošplíchnout konektor jinak uz vazne nevim ....vite někdo kolik má být voltů na tom konektoru?
Re: Insignia 2009 - rozdílový tlak na DPF
Ahoj alzafir,alzafir píše: ↑08 lis 2019, 11:12 Hm, takže snímačem to zjevně nebylo. Předně to chce zdiagnostikovat, o co vlasně jde, jaké to píše tlaky...jaké teploty, a pak řešit. Co tak hadička mezi snímačem u výfukového potrubí a snímačem , který to vyhodnocuje, je na vrchu motoru? Kontroloval to někdo? Asi ne, protože vyměnit snímač je pro mechoše rychlejší a bezpracné. Výsledek vidíš sám. Sorry za trochu vytočenou reakci, je to čím dál častější postup "odborníků" na auta. Vyměnit, ono to tím není? Aha sežeň si někoho jiného. A přitom v diagnostice je vidět, co ten snímač měří, už podle toho je jasné, jestli je to chyba tlaku nebo elektriky.
píšeš to přesně. Snímač je nahoře na motoru v prostoru mezi hlavou a kastlí. Pochybuju že mechanik kontroloval tu hadičku, kterou zmiňuješ. Zkusím se na to podívat baterkou, ale nevím o tom, že by tam nějaká byla. Popř. zkusím sehnat jiného automechanika.
Díky za radu, měj se, přeju hezký den.
David