1.7 CDTi, 96 kW - špatné starty
Napsal: 20 led 2020, 06:18
Zdravíčko, prosila bych o radu.
Mám Corsu D 1.7 CDTi, 96 kW. RV 2011, nájezd 116 tis. Typ motoru A17DTS.
Koupila jsem ji v červenci 19', osobní dovoz z DE.
Nechávala jsem ji prohlédnout servisem, protože se mi nezdálo chování auta při sešlápnutí plynu v určitých otáčkách. Od 1800 do 2200 otáček, když jsem sešlápla plyn, auto dost vibrovalo. Tah byl dobrý, to beze sporu, ale to vibrování mě dostalo raději do servisu. Tam mi řekli, že je jeden vstřik (konkrétně ten druhý) k.o. Nechala jsem jej tedy vyměnit za fungl nový, ale problém přetrvával. Začaly se mi navíc zhoršovat starty. Za studena v pohodě, ale když se auto zahřálo, tak to bylo horší a horší. Postupem času už se to dostalo do fáze, že to špatně startuje i za studena. Chytne, ale třeba až napotřetí. Za tepla, kdybych to někde chcípla a chtěla zase nastartovat, nechytám se už vůbec. Pomůže max start sprej jako nutnost. V autorizovaném servisu jsem nechala otestovat znovu všechny vstřiky a krom toho nového byly v horším stavu i ty ostatní tři, tudíž proběhla výměna i těch za fungl nové. Do ŘJ jsem je zatím nedostala. Bohužel nemám secure kód a v autorizovaném servisu na mě "momentálně nemají čas", takže se snažím zaměřit na ty starty.
Tlak paliva při startu je v pořádku, nafta nikde nepadá, nezavzdušňuje se to, imobilizérem to není, vstřiky očividně taky ne. Diagnostika neukazuje žádnou chybu.
Dokážete mě někdo nasměrovat, na co se zkusit zaměřit? Už začínám být docela zoufalá, v podstatě od října to auto stojí, jen jej sem tam projedu.
Moc děkuji za tipy..
AS
Mám Corsu D 1.7 CDTi, 96 kW. RV 2011, nájezd 116 tis. Typ motoru A17DTS.
Koupila jsem ji v červenci 19', osobní dovoz z DE.
Nechávala jsem ji prohlédnout servisem, protože se mi nezdálo chování auta při sešlápnutí plynu v určitých otáčkách. Od 1800 do 2200 otáček, když jsem sešlápla plyn, auto dost vibrovalo. Tah byl dobrý, to beze sporu, ale to vibrování mě dostalo raději do servisu. Tam mi řekli, že je jeden vstřik (konkrétně ten druhý) k.o. Nechala jsem jej tedy vyměnit za fungl nový, ale problém přetrvával. Začaly se mi navíc zhoršovat starty. Za studena v pohodě, ale když se auto zahřálo, tak to bylo horší a horší. Postupem času už se to dostalo do fáze, že to špatně startuje i za studena. Chytne, ale třeba až napotřetí. Za tepla, kdybych to někde chcípla a chtěla zase nastartovat, nechytám se už vůbec. Pomůže max start sprej jako nutnost. V autorizovaném servisu jsem nechala otestovat znovu všechny vstřiky a krom toho nového byly v horším stavu i ty ostatní tři, tudíž proběhla výměna i těch za fungl nové. Do ŘJ jsem je zatím nedostala. Bohužel nemám secure kód a v autorizovaném servisu na mě "momentálně nemají čas", takže se snažím zaměřit na ty starty.
Tlak paliva při startu je v pořádku, nafta nikde nepadá, nezavzdušňuje se to, imobilizérem to není, vstřiky očividně taky ne. Diagnostika neukazuje žádnou chybu.
Dokážete mě někdo nasměrovat, na co se zkusit zaměřit? Už začínám být docela zoufalá, v podstatě od října to auto stojí, jen jej sem tam projedu.
Moc děkuji za tipy..
AS