Stránka 1 z 13
R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 17 dub 2020, 13:56
od R@dek
V červnu 2015 jsem se stal majitelem zcela nového vozu Opel Asta J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015.
Do té doby jsem vlastnil 3 předchozí Opely. Byla to Vectra 1,8 sedan rok 1991, pak Astra G-sedan 1,8 rok 1999, následovala Astra H-sedan 1,6 rok 2007 a nyní pokračuji s Jéčkem. Moje auta byly vždy sedany. Předchozí Háčko jsem vlastnil 6 roků a již delší dobu jsem pošilhával po novém. S prodejcem jsme chvilku licitovali o ceně, výbavě doplňkách atd. až nakonec jsme se potkali a plácli si.
Nakonec z toho byla astra v provedení DRIVE + nadstandardní výbava:
9M2 - Metalický lak "Deep Sky Met."
DBU - Posuvná přední loketní opěrka s přihrádkou
T3S - LED denní svícení
UFW - Audiosystém CD 600
UVD - Vyhřívání volantu včetně vyhřívání předních sedadel
RU5 - Dojezdové rezervní kolo
navíc povinná výbava, gumové rohože a střešní příčné nosiče.
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 17 dub 2020, 14:03
od R@dek
Několik obrázků:
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 17 dub 2020, 14:13
od R@dek
Přidám ještě fotky předchozích aut.
Astra G 1999
Astra H 2007
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 17 dub 2020, 14:43
od Astra - R@SAG
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 19 dub 2020, 09:11
od R@dek
Ženě se podařil úraz, patník byl hold docela dobře zakotven a neuhnul. Odnesl to nárazník a také blatník. Neznáte někdo šikovného klempíře s lakýrníkem v jedné osobě? Do autorizovaného asi nechci, bohužel budeme to platit z vlastní kapsy.
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 19 dub 2020, 23:59
od MAK999
A mne sa tiež podaril úraz...zadretá kľuka na Zafire B OPC....keby ste niekto vedel o kľukovke alebo polomotore, PÍŠTEEEEE!!! budem vďačný...
Marian, Slovensko, Košice
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 20 dub 2020, 07:59
od J@ck
Radku, taký ťukanec "poteší", ale nič hrozné, prasknuté to nie je a ani nevidno hlboké rýhy - možno bude zlomený len ten úchyt nárazníku na spoji pri blatníku. Dobrý lakýrnik to zvládne "cobydub" - v autorizáku by to bolo podstatne drahšie. Ja keď som mal podobný problém na zadnom nárazníku, len do mňa nacúvala jedna pani a opravu robil autorizovaný servis, tak to vyšlo na 1200€ (hradila poisťovňa), no servis menil aj celý nárazník a jedno svetlo i keď ten nárazník sa (podľa mňa) nemusel - išlo to cez poistku, tak mne komplet výmena len vyhovovala.
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 21 dub 2020, 14:48
od R@dek
Jo je to jen barva, ale i tak to bude něco stát. Bohužel to nemám na pojistku. Již jsem zjišťoval cenu, a autorizovaném servisu si řekli cca 4000 Kč za každý díl lakování (díky tomu kousku blatníku budou muset lakovat celý blatník, aby to nebylo poznat), plus práce s odstrojením a nastrojením. No technikovi to vyšlo bratru na 12 000 - 15 000 Kč. U známého v lakovně cca za 7000 Kč, ale moc se mu do toho nechce, že netrefí barvu.
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 21 dub 2020, 17:58
od J@ck
Farbu si daj namiešať podľa kódu farby čo máš na štítku, mne to tiež "len" namiešali (čo som sa informoval v servise), lebo servisu dodali nový zadný nárazník bez farby - "surový" a striekať ho servis dával tiež do lakovne, kde potrebný odtieň farby si namiešali (dali namiešať?) podľa kódu a môžem povedať, že sa trafili na 99,99%. No čo som zistil a potvrdili mi to aj v servise, že tá istá farba (z tej istej plechovky) má na slnku pri určitom uhle pohľadu trošililinku iný odtieň na plechovom blatníku a iný na plastovom nárazníku - ale len metalická, obyčajná nie.
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Napsal: 03 kvě 2020, 16:52
od R@dek
Jsem z toho teď trochu zmatený, je v tom motoru 1,4 turbo rozvodový řemen nebo řetěz? A jaký je interval výměny, původně to bylo 10 let, ale někde jsem u Radima četl 6 let?