Z16LET+M32 + spojka Sachs Performance a problem s loziskem spojky FTE
Napsal: 18 kvě 2020, 08:21
Zdravim vsechny, pls, mam takovy problem. Mimo jine jsem menil komplet spojkovou sadu na mem Z16LET kombajnu. Konkretne teda je vse od Sachsu original, pritlak s lamelou - zesilene verze tzn. Sachs Performance, dvouhmota tez nova Sachs, stejne cislo co tam bylo, tam se nic nemeni. Takze cisla viz zde https://www.sachsperformance.com/en/clu ... urbo-132kw . Spojkove lozisko jsem pouzil nove FTE ZA34031A1 (objednano odsud https://www.autodily-jama.cz/centralni- ... ubstitutes), tzn. presne stejne cisla co tam bylo viz https://photos.app.goo.gl/RVophe5XeXNVGMQE9.
. Spojkove lozisko, nez jsem ho dal dovnitr jsem zmacknul a "nasal" ho brzdovkou, pri montazi prevodovky se pak zmacklo dle potreby, prebytecna kapalina vytekla ven (tzn. nebylo pripojeno do systemu). Takze motor a prevodovku jsem dal do auta vse zapojil, motor nastartoval. Bezelo to asi 10-15min nez se odvzdusnil chladici okruh motoru. Vse ok. Druhy den, ze odvzdusnim spojku. Takze jsem vzal strikacku, s hadickou a pres odvzdusnovak spojky jsem nejprve kapalinu "tlacil" dovnitr. Samozrejme s otevrenou nadobkou. Pote jsem sel zkusit pedal, uz byl docela tuhy, parkrat jsem ho zmacknul nadroaz. Najednou sup, opet pedal jako na zacatku a z pod auta zacla tect brzdovka. Ano, lozisko "vyjelo" moc a zaclo tect. Takze vse opet dolu.......
Dnes mi prijde original Sachs 613182600133. Otazka zni, co se mohlo stat, resp. co delam spatne ??? Muj mechanik zacal vymyslet distancni cca 3mm podlozku pod lozisko, ale to se mi hrube prici, kdyz vse podle cisel patri k sobe....
Jinak pritlacak ma ty jednotlive ovladaci "paky" cca 2mm utopene od rovinou pritlaku, omeroval jsem i druhou Sachs sadu, ktera se bude davat do Corsy OPC a je to uplne stejne - foto viz zde https://photos.app.goo.gl/41ryTpeYiHwqc1qu7 vs stary pritlak (cca 240tkm) https://photos.app.goo.gl/1VKKvEQmPrik9qFo7
Diky moc za pripadny nazor.
PS. Foto v namontovanem stavu
https://photos.app.goo.gl/RED3mgcGbC5R1ELy5
https://photos.app.goo.gl/trKTcfd8wbFFMR9F7
https://photos.app.goo.gl/PQ9VtY45B5u99s6SA
. Spojkove lozisko, nez jsem ho dal dovnitr jsem zmacknul a "nasal" ho brzdovkou, pri montazi prevodovky se pak zmacklo dle potreby, prebytecna kapalina vytekla ven (tzn. nebylo pripojeno do systemu). Takze motor a prevodovku jsem dal do auta vse zapojil, motor nastartoval. Bezelo to asi 10-15min nez se odvzdusnil chladici okruh motoru. Vse ok. Druhy den, ze odvzdusnim spojku. Takze jsem vzal strikacku, s hadickou a pres odvzdusnovak spojky jsem nejprve kapalinu "tlacil" dovnitr. Samozrejme s otevrenou nadobkou. Pote jsem sel zkusit pedal, uz byl docela tuhy, parkrat jsem ho zmacknul nadroaz. Najednou sup, opet pedal jako na zacatku a z pod auta zacla tect brzdovka. Ano, lozisko "vyjelo" moc a zaclo tect. Takze vse opet dolu.......
Dnes mi prijde original Sachs 613182600133. Otazka zni, co se mohlo stat, resp. co delam spatne ??? Muj mechanik zacal vymyslet distancni cca 3mm podlozku pod lozisko, ale to se mi hrube prici, kdyz vse podle cisel patri k sobe....
Jinak pritlacak ma ty jednotlive ovladaci "paky" cca 2mm utopene od rovinou pritlaku, omeroval jsem i druhou Sachs sadu, ktera se bude davat do Corsy OPC a je to uplne stejne - foto viz zde https://photos.app.goo.gl/41ryTpeYiHwqc1qu7 vs stary pritlak (cca 240tkm) https://photos.app.goo.gl/1VKKvEQmPrik9qFo7
Diky moc za pripadny nazor.
PS. Foto v namontovanem stavu
https://photos.app.goo.gl/RED3mgcGbC5R1ELy5
https://photos.app.goo.gl/trKTcfd8wbFFMR9F7
https://photos.app.goo.gl/PQ9VtY45B5u99s6SA