Stránka 1 z 1

Astra G-Z16SE, nouzový režim

Napsal: 27 čer 2020, 00:08
od Moglas
Auto se mi za jízdy po rozsvícení žluté kontrolky přeplo do nouzového režimu-výkon poklesl na cca 60%. Diagnostikoval jsem pomocí OBD konektoru. Vyhodilo mi to chybu:
P0211-pohonna jednotka, injector circuit-cylinder 11
U3215-síť.
Pokusil jsem se chybu smazat. Objevila se ihned znovu. Druhý den auto mělo normální výkon. Po pár kilometrech se rozsvítila žlutá kontrolka a opět poklesl výkon. Závady diagnostikovány stejné. Poradí mi někdo, co dál? Na co se zaměřit?

Re: Astra G-Z16SE, nouzový režim

Napsal: 27 čer 2020, 02:50
od OnMi
Promerit obvod prvniho vstrikovace. Mel by na konektoru byt minimalne 10V. Pokud ne, proverit kabelaz. Pokud bude OK, tak pak uz je to ECU.
Bohuzel ECU pro Z16SE jsou dost poruchove a dosti casto se v nich utrepe vnitrni propoj. Pak je to spis o oprave nebo vymene ECU.

OnMi

Re: Astra G-Z16SE, nouzový režim

Napsal: 27 čer 2020, 05:57
od Moglas
Děkuji. Mrknu na to. Jen se ještě zeptám. První vstřikovač je z pohledu sedícího řidiče vpravo, nebo vlevo?

Re: Astra G-Z16SE, nouzový režim

Napsal: 27 čer 2020, 10:03
od Colommbo
Pořadí válců a tedy i vstřikovačů se počítá od strany rozvodů motoru. :idea:

Re: Astra G-Z16SE, nouzový režim

Napsal: 27 čer 2020, 11:29
od Moglas
Colommbo píše: 27 čer 2020, 10:03 Pořadí válců a tedy i vstřikovačů se počítá od strany rozvodů motoru. :idea:
Děkuji.

Re: Astra G-Z16SE, nouzový režim

Napsal: 05 črc 2020, 22:07
od Moglas
Tak závada vyřešena. Provedena oprava ECU. Cena 4000kč. Auto jede lépe než před projevením závady. Tzn. že ta jednotka už byla lehce chycená, když jsem auto koupil. Bomba