U mé 1,4 T v 90 tis. km vyměněno na záruku víko ventilů, ale spíš jen kvůli těsnění.
Teď po 5 letech a 100 tis. km už začínám pozorovat občasný únik chladící kapaliny. Sem tam doleju 1 - 2 dcl.
Pokud si aspoň trochu zručný, základní servis jde zvládnout svépomocí.
Astra J 1.4T nebo 1.6 SIDI Turbo nebo 1.6T
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
Re: Astra J 1.4T nebo 1.6 SIDI Turbo nebo 1.6T
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
- Reklama
Re: Astra J 1.4T nebo 1.6 SIDI Turbo nebo 1.6T
Ja by som tiež pridal niečo málo k motoru. Sám mám 1,6 SIDI turbo 125kW. Je fain keď ten motor ide, jeho výkon zabíja hmotnosť auta 1600 kg u mňa kombík. Z mojich osobných skúseností sú tam ale drahé náhradné diely. riešil som membránu odvetrania kľukovej skrine, odíde cca okolo 100 000km. Mne odišla po 85 000km. Cena opravy 480 Eur + práca. Politika opel, membrána sa nedá kúpiť samostatne iba komplet diel vrátane hliníkového veka hlavy valcov. Mne osobne tento motor rok pôsobil na city kedy bol v kabíne vrčavý zvuk. Príčina uvoľnené a nakoniec odtrhnuté vysokotlaké palivové čerpadlo. Cena nového 1324 Eur. Našťastie som ho nemusel kupovať. Drahé sú aj časovače ventilov, sú na vačkovej hriadeli, na každej je jeden. Mali by sa meniť pri výmene rozvodovej reťaze - cena jedného 250 Eur. Teraz mám motor ako tak polepený, tak si ho zas užívam. Čaká ma ale tá výmena rozvodov.