Chladící okruh - prasklá hadička

Opel Astra J návody, opravy, rady, tipy.

Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři

Marek L
Příspěvky: 194
Registrován: 21 úno 2017, 16:20

Re: Chladící okruh - prasklá hadička

Příspěvek od Marek L »

Vypustil jsem přes výpušťák co šlo. Ještě pak trocha vyteče z hadice co vede dozadu směrem ke kabině.
Objímky byly v pořádku, neměnil jsem.
Co se týče těsnění, nebylo třeba nic dokupovat. Součástí příruby je i ten přechodový kus na přepadovou hadičku a ta už má na sobě těsnění sama o sobě. Asi neumím úplně správně odpovědět.
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Reklama
 

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Moderátor
Příspěvky: 564
Registrován: 02 dub 2020, 13:26
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Chladící okruh - prasklá hadička

Příspěvek od Astra - R@SAG »

Tak to jsi mi odpověděl na vše a mám i ověřeno, že to o co mi šlo je tem mezi kus a ten už je na přírubě a tam je to těsnění o které mi šlo. Vše objednáno a přístí týden jsem objednán do servisu, kde jezdím s oběma Astrami. Naštěstí má volny termín.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Moderátor
Příspěvky: 564
Registrován: 02 dub 2020, 13:26
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Chladící okruh - prasklá hadička

Příspěvek od Astra - R@SAG »

Tak nakonec vyměněno a konečně žádný únik, plastová příruba byla u mě únavou poškozena sice na jiném místě, ale musel jsme to hodné zkoumat, protože po demontáži vypadalo vše OK. Nakonec to bylo nad hlavní hadicí, kde vede tenčí hadice, byly tam mikropraskliny.

Měnil jsme pro jistotu opět přepadovou haici s nádobky GATES 02-1964, co jsme měnil cca před rokem a půl, ať je vše nové. Plarovou přírubu jsme použil FEBI i s těsněním.

Moc děkuji Markovi L za konzultaci, nakonec se povedlo bez servisu. Trvalo to 2 hod. i s ovzdušněním chladícího okruhu.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Odpovědět

Zpět na „Astra J - Jak na to“