HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování

Brzdy, tlumiče, výfuk, prostě o všem co je pod autem :)

Moderátor: Moderátoři

jgoldman
Moderátor
Příspěvky: 295
Registrován: 03 led 2011, 00:26

Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování

Příspěvek od jgoldman »

A jaký to má teda potom smysl ? To jako, že bych si chtěl zazávodit a předtím bych si musel někde přeštolovat tlumiče ? Tak to je opravdu debata o ničem :? . Jsi v kategorii vozů kolem milionu korun a toto je zde prostě standartem.
Reklama
 

Miro
Moderátor
Příspěvky: 1296
Registrován: 07 lis 2008, 23:55
Bydliště: Rumburk - LOC 50°57'5.428"N, 14°33'25.161"E
Kontaktovat uživatele:

Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování

Příspěvek od Miro »

pokud je toto vybavení standart tak potom jo...... ketegorie vozu okolo milion mi nic neříká.. auta stály za to do roku 2000 pak už to jsou jen krabičky nacpaný elektonikou a spoustou kurvítek....

ale na závodění bych si rozhodně nepořídil 2 tunový 5ti metrový parník ;)
a ještě k tomu v naftě
Pohřební služba ANUBIS - Vaše smrt naše živobytí.
jgoldman
Moderátor
Příspěvky: 295
Registrován: 03 led 2011, 00:26

Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování

Příspěvek od jgoldman »

Tak to tedy nevím proč chodíš na tyto debaty. ;)
Nikdy jsem si do automobilu nepořizoval nic co bych nevyužil tak jaká kurvítka.
Například Dacia Logan tato vychytávky jako Insignia nemá tak jestli chceš můžeme začít porovnávat techniku roku 1990 a techniku roku 2010. A hlášku o nafťáku ani nebudu komentovat. podívej se pořádně na parametry mojeho vozu (188 PS a 405 nM) a pak to srovnávej. Insignia s podvozkem FlexRide je právě kombinací pohodlného a sportovního vozu manažerské třídy.
Jinak Insignia váží 1615 kg nevím kde jsi vzal údaj 2 t, než napíšeš další krávoviny tak si ověř na netu údaje.
Vrcholná verze 239 kW s takhle nízkou váhou a jedním z nejmenších odporů vzduchu je opravdu zážitek pro fajnšmekry.
Miro
Moderátor
Příspěvky: 1296
Registrován: 07 lis 2008, 23:55
Bydliště: Rumburk - LOC 50°57'5.428"N, 14°33'25.161"E
Kontaktovat uživatele:

Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování

Příspěvek od Miro »

no jistě to co nevyužiješ není třeba :!: ale prostě čím víc toho je tím víc se toho muže posrat :lol: což je Murphyho zákon a platí moc dobře ;)
ale nebudemem tu rozebírat sáhodlouhý kraviny o "sportovním" voze.... když sporťák tak motor vepředu pohon na zadek.... a co nejmenší váha a největší výkon jelikož to dělá tu sportovnost ;)
Pohřební služba ANUBIS - Vaše smrt naše živobytí.
genex
Příspěvky: 34
Registrován: 24 bře 2011, 22:26
Bydliště: Praha 9

Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování

Příspěvek od genex »

tak ja uz mam kabel vymenen a cidlo zrychleni na prednim kole je funkcni. Cena kdybych si to mel platit je cca 3700,-. FlexRide uz normalne funguje.

Jinak ohledne Vaseho hadani o vaze, tak muj drobecek ma pohotovostni hmotnost 1992 kg. :-)
..............................................
Opel Insignia Cosmo sedan
V6 2.8 4x4 (260PS) automat r.v. 2009
Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 512
Registrován: 25 lis 2008, 00:10
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování

Příspěvek od Fritol »

Miro tady tě poupravim :D protože pravej sportak je Motor veprostřed a nahon bud 4x4 a nebo zadek :)
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998, ABS,4kotouč,vyhřívany el.zrcátka,centrál,origo lité kola,klima,el okna, dodělany Pal PC, modul zavíraní oken pomocí DO
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Miro
Moderátor
Příspěvky: 1296
Registrován: 07 lis 2008, 23:55
Bydliště: Rumburk - LOC 50°57'5.428"N, 14°33'25.161"E
Kontaktovat uživatele:

Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování

Příspěvek od Miro »

4x4 je pro holky :lol: :lol: zadek je nejlepší, protože tě tlačí ;)
a zhlediska rozložení hmotnosti je nejlepší mít opravdu motor uprostřed jako třeba Toyota MR2, nebo Poršáci :)
Pohřební služba ANUBIS - Vaše smrt naše živobytí.
jgoldman
Moderátor
Příspěvky: 295
Registrován: 03 led 2011, 00:26

Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování

Příspěvek od jgoldman »

re: genex
Tak to jsem z toho jelen. V příloze máte kopii mého velkého TP
Vždy beru provozní hmotnost vozu. Koukal jsem i na váhu Opel Insignia hatchback a ta je menší.
sedan - 1 613 kg
hatchback - 1 503 kg
Tourer - 1 610 kg
Přece nemůžete brát nejvyšší provozní hmotnost. To je blbost. A ohledně diskutování který sporťák je lepší - tak na to tu jsou jiné diskuse.
Netušil jsem že hláškou : ,,FlexRide je právě kombinací pohodlného a sportovního vozu manažerské třídy" to tu tolik rozvířím. :lol:
bylo to myšleno tak, že Insignia není sporťák ale v módu SPORT má tyto vlastnosti ;) což se mi přesně líbí.
Kdybych chtěl sporťák tak jdu do jiného autosalónu.
Přílohy
váha Insignia.jpg
váha Insignia.jpg (82.34 KiB) Zobrazeno 5067 x
miki11
Příspěvky: 174
Registrován: 28 úno 2009, 16:43

Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování

Příspěvek od miki11 »

:arrow:
Naposledy upravil(a) miki11 dne 07 úno 2012, 23:53, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 512
Registrován: 25 lis 2008, 00:10
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování

Příspěvek od Fritol »

ja nevim :P ja kdyz jedu v insigniich a zmačknu tlačitko sprot nebo tour tak ubec nic necítím :/ mozna to perovani ale aby to změnilo zaběr turba nebo takovove hovadiny to ubec nepocituju. :D. jediny co vidim tak je to měněni podsviceni na tu agresivní červenou :) ale je pravda že sem vtom nejel zadnou velkou dalku..
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998, ABS,4kotouč,vyhřívany el.zrcátka,centrál,origo lité kola,klima,el okna, dodělany Pal PC, modul zavíraní oken pomocí DO
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Odpovědět

Zpět na „INSIGNIA – Podvozek a řízení“