Mikrofiltr topení a klima
Moderátor: Moderátoři
Re: Mikrofiltr topení a klima
samozrejme je pohon remenom,ale stáli a nereguluje sa pohon hriadela zopínaním spojky-hriadel sa otáča neprestajne,reguluje sa výkon-takto je odber energie relevantný potrebnému výkonu. A ventilátor sa nevypína,len sa pri dosiahnutí zvolenej teploty znížia otáčky na minimum. Reguláciu teploty zmiešavacou klapkou používaju u kompresorov s elektrospojkou. Samozrejme i tu je zmiešavacia klapka,no nereguluje prívod studeného vzduchu pokial je potrebné vzduch chladit.
- Reklama
Re: Mikrofiltr topení a klima
bohužiaľ takto nejako drbnuto má urobenú reguláciu teploty v kabíne už vectra, preto nikdy nepoužívam klimu vo VeCe ani Insignii v auto režime. Pri nastavení napr. na 22°C fičí ľadový vzduch tak že za 2 minúty má človek zápal nervov na tvári, problémy so zubami a pod - výduch na palubke sa samozrejme nedá zavrieť. A po vychladení vypne ventilátor a človek sa ide udusiť v kabíne.
Preto vždy ručne nastavený ventilátor na stály chod - následne začne regulácia nastavovať teplotu fúkaného vzduchu pretože nemá možnosť riadiť otáčkami ventilátora. Tiež ručne riadim kam to má fúkať a nie kam to naprogramoval negramotný programátor.
Je to podobné ako u automatiky fotoaparátov - software na ne robil softwarista, ktorý nemá potuchy o optike a fotografovaní...
Preto vždy ručne nastavený ventilátor na stály chod - následne začne regulácia nastavovať teplotu fúkaného vzduchu pretože nemá možnosť riadiť otáčkami ventilátora. Tiež ručne riadim kam to má fúkať a nie kam to naprogramoval negramotný programátor.
Je to podobné ako u automatiky fotoaparátov - software na ne robil softwarista, ktorý nemá potuchy o optike a fotografovaní...