Výměna nezávislého přídavného topení
Moderátor: Moderátoři
Re: Výměna nezávislého přídavného topení
Ahoj
Já sice ovládání nez.topení ve Vectře v menu mam,ale používam ho opravdu jen minimálně.Mam taky dálkový ovládání Eberspächer EasyStart R+ a vůbec si nemůžu stěžovat.Většinou si topení zapínam asi tak 15min před odjezdem přes dálkáč.V tomhle počasí,kdy ještě nejsou takový zimy vždycky kouknu na dálkáč,jakou ukazuje teplotu a podle toho zatopim nebo když je teplo,tak to nezapínam.Myslim,že tohle dálkový ovládání neni zase tak špatný.Dokonce i když programuju čas zapnutí topení,tak to dělam přes dálkáč.Výhoda je v tom,že doba běhu nez.topení se nastaví podle teploty v autě,takže si nemusim dělat hlavu s tim s jakým předstihem mam zapnutí topení v menu v autě nastavit.Takhle jen nastavim čas odjezdu a víc se nestaram.U Insignie je asi jen problém s tim ofukem čelního skla,absenci ovládání v menu bych jako problém neviděl,klidně bych se bez toho obešel.
Jinak vyhřátí interieru trvá taky docela dlouho,ale rozmrazení oken je docela rychlý.
Já sice ovládání nez.topení ve Vectře v menu mam,ale používam ho opravdu jen minimálně.Mam taky dálkový ovládání Eberspächer EasyStart R+ a vůbec si nemůžu stěžovat.Většinou si topení zapínam asi tak 15min před odjezdem přes dálkáč.V tomhle počasí,kdy ještě nejsou takový zimy vždycky kouknu na dálkáč,jakou ukazuje teplotu a podle toho zatopim nebo když je teplo,tak to nezapínam.Myslim,že tohle dálkový ovládání neni zase tak špatný.Dokonce i když programuju čas zapnutí topení,tak to dělam přes dálkáč.Výhoda je v tom,že doba běhu nez.topení se nastaví podle teploty v autě,takže si nemusim dělat hlavu s tim s jakým předstihem mam zapnutí topení v menu v autě nastavit.Takhle jen nastavim čas odjezdu a víc se nestaram.U Insignie je asi jen problém s tim ofukem čelního skla,absenci ovládání v menu bych jako problém neviděl,klidně bych se bez toho obešel.
Jinak vyhřátí interieru trvá taky docela dlouho,ale rozmrazení oken je docela rychlý.
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
- Reklama
Re: Výměna nezávislého přídavného topení
No, doufejme že na verzi 2012 už je to jinak.
Já když něco koupím tak vše opravdu využívám . Spousta mých známých ani naopak neví jak v jejich autě funguje například tempomat a v tom asi bude problém. Chceme hold od věcí aby fungovaly jak mají .
Ty vše řešís předem a to je dobře, já když kupoval Insignii tak jsem o ní nesehnal vůbec žádné informace a po mých prvních problémech jsme tu vlastně rozjeli naplno toto vlákno s informacema. Bohužel jsem si asi vyžral naplno všechny problémy a tak si informace nenechávám jen pro sebe. Na všechny opravy a problémy mám od servisu vždy schované opravenky a beru si i papíry o záručních opravách které servisy moc nechtějí dávat.
Jo a ze dneška mám docela lahůdku. Jel jsem po německé A3 a pootevřel jsem si střešní okno které mi v německém servisu bylo doštolováno a ejhle. Okno při větších rychlostech zřejmě po poslední svolávačce na střešní okna (ochrana proti skřípnutí) nejde zpět kvůli tlaku vzduchu zavřít. Takže jsem musel na dálnici zpomalit pod 80 km/h aby šlo střešní okno zatáhnout. Dobrý ne ?!
Já když něco koupím tak vše opravdu využívám . Spousta mých známých ani naopak neví jak v jejich autě funguje například tempomat a v tom asi bude problém. Chceme hold od věcí aby fungovaly jak mají .
Ty vše řešís předem a to je dobře, já když kupoval Insignii tak jsem o ní nesehnal vůbec žádné informace a po mých prvních problémech jsme tu vlastně rozjeli naplno toto vlákno s informacema. Bohužel jsem si asi vyžral naplno všechny problémy a tak si informace nenechávám jen pro sebe. Na všechny opravy a problémy mám od servisu vždy schované opravenky a beru si i papíry o záručních opravách které servisy moc nechtějí dávat.
Jo a ze dneška mám docela lahůdku. Jel jsem po německé A3 a pootevřel jsem si střešní okno které mi v německém servisu bylo doštolováno a ejhle. Okno při větších rychlostech zřejmě po poslední svolávačce na střešní okna (ochrana proti skřípnutí) nejde zpět kvůli tlaku vzduchu zavřít. Takže jsem musel na dálnici zpomalit pod 80 km/h aby šlo střešní okno zatáhnout. Dobrý ne ?!
Re: Výměna nezávislého přídavného topení
Takže jsem vlastně pochopil, že to velké a zbytečne složité ovládání taky používáš na zapnutí a vypnutí .lubaan píše:Ahoj
Já sice ovládání nez.topení ve Vectře v menu mam,ale používam ho opravdu jen minimálně.Mam taky dálkový ovládání Eberspächer EasyStart R+ a vůbec si nemůžu stěžovat.Většinou si topení zapínam asi tak 15min před odjezdem přes dálkáč.V tomhle počasí,kdy ještě nejsou takový zimy vždycky kouknu na dálkáč,jakou ukazuje teplotu a podle toho zatopim nebo když je teplo,tak to nezapínam.Myslim,že tohle dálkový ovládání neni zase tak špatný.Dokonce i když programuju čas zapnutí topení,tak to dělam přes dálkáč.Výhoda je v tom,že doba běhu nez.topení se nastaví podle teploty v autě,takže si nemusim dělat hlavu s tim s jakým předstihem mam zapnutí topení v menu v autě nastavit.Takhle jen nastavim čas odjezdu a víc se nestaram.U Insignie je asi jen problém s tim ofukem čelního skla,absenci ovládání v menu bych jako problém neviděl,klidně bych se bez toho obešel.
Jinak vyhřátí interieru trvá taky docela dlouho,ale rozmrazení oken je docela rychlý.
Topení používám letos už asi měsíc jelikož opravdu každé ráno nemíním škrábat skla. Nedávno jsem tu měl mé minulé auto (Mercedes Viano) a to byl právě důvod proč zase rejpu do nekvalitního a zbytečně složitého málo fungujícího topení a ovládání v Insignii. Jde o to, že tady píšete jak strá dobrá Vectra umí ovládat automaticky přídavné topení. Nechápu teda proč tzv modernější Insignia to neumí a v mém případě nikdy neuměla. Byla už asi po měsíci v servisu Eberspächer v Praze 9 a tam bylo prohlášeno, že je vše v pořádku. To že auto nekomunikuje s ovládáním je prý normální. Neberu měření teploty a tak jsem to prostě neřešil. Nadával jsem když jsem zapomněl večer naštolovat teplotu a foukání na okna protože jinak musím stejně škrábat okna . Dobrý ne ?!
Jinak moje Viano má taky předehřev motoru a interiér je asi 4x větší a topení to trvá tak 10 minut. Mimochodem je tam taky Eberspächer.
Re: Výměna nezávislého přídavného topení
jgoldman: Prosím tě, tak co tam vlastně na tom dálkáči funguje? Pokusím se tu dát ten návod, přečti si ho, a řekni mi, co z toho vůbec je pravda. Myslel jsem po přečtení návodu, že si na dálkáči zjistím, kolik stupňů je v autě, podle toho nastavím, na kolik to má vytopit atd. Z tvých slov se zdá, že nefunguje skoro nic, mimo zap/vyp.
Díky za info!
Samozřejmě to sem nejde hodit, příloha je přiliš velká. Tak jsem to hodil sem:
Díky za info!
Samozřejmě to sem nejde hodit, příloha je přiliš velká. Tak jsem to hodil sem:
Kód: Vybrat vše
http://www.ulozto.cz/11148732/navod-cz-nezavisle-topeni-s-dalkovym-ovladanim-pdf
Re: Výměna nezávislého přídavného topení
Zobrazení teploty na displeji DO funguje.Řídící jednotka DO,která je zabudovaná v autě má vlastní teplotní čidlo.U vás má DO v Insignii víc funkcí,než u mně ve Vectře,protože topení v Insignii ovládá EasyStart R+(umí kompletně ovládat agregát).Ve Vectře DO slouží jen k přivedení signálu do klimatizace,která pak už řídí topení.U Vectry má význam EasyStart R+ jen v měření teploty v autě,vypnutí/zapnutí topení a nastavení 3 časů odjezdu.
V podstatě všechno funguje skoro stejně,akorát v Insignii nejde automaticky nastavit ofuk čelního skla při spuštění topení.Zdá se mi neuvěřitelný,že na tohle nemysleli a takhle to odflákli.Protože když jsem instaloval DO,tak bylo jedno,jestli je topení ovládáný origo řídící jednotkou a klimatizací nebo spínacíma hodinama,na sklo to vždycky foukalo bez ohledu na to,co naposledy bylo nastaveno na klimatizaci.
K tomu nastavení tří časů na DO.Neřek bych,že je to nějak komplikovaný.Nastavim den,čas a dobu běhu topení,potvrdim a hotovo.V menu ve Vectře je to sice jednoduchý,ale jen pokud se ty časy nemění.Pokud potřebuju pořád měnit časy,tak musim zase do jiný položky menu,kde nastavim požadovanej čas a pak zase do jiný položky,kde si zaškrtnu,kterej čas potřebuju.Tohle je ještě složitější a proto to skoro výhradně nastavuju na DO,protože je to jednodušší.
V podstatě všechno funguje skoro stejně,akorát v Insignii nejde automaticky nastavit ofuk čelního skla při spuštění topení.Zdá se mi neuvěřitelný,že na tohle nemysleli a takhle to odflákli.Protože když jsem instaloval DO,tak bylo jedno,jestli je topení ovládáný origo řídící jednotkou a klimatizací nebo spínacíma hodinama,na sklo to vždycky foukalo bez ohledu na to,co naposledy bylo nastaveno na klimatizaci.
K tomu nastavení tří časů na DO.Neřek bych,že je to nějak komplikovaný.Nastavim den,čas a dobu běhu topení,potvrdim a hotovo.V menu ve Vectře je to sice jednoduchý,ale jen pokud se ty časy nemění.Pokud potřebuju pořád měnit časy,tak musim zase do jiný položky menu,kde nastavim požadovanej čas a pak zase do jiný položky,kde si zaškrtnu,kterej čas potřebuju.Tohle je ještě složitější a proto to skoro výhradně nastavuju na DO,protože je to jednodušší.
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Re: Výměna nezávislého přídavného topení
Takže pokud to chápu dobře u Insignie je použita "pouze" standartní univerzální řídící jednotka, nic podobného jako u Vectry C kde je topení se speciální řídící jednotkou pro OPEL, která spolu s jednotkou klimatizace zabezpečí všechny integrační funkce, jako je nasměrování ofuku na sklo, vytopení interiéru na teplotu nastavenou v klimě, ovládání přes displej a započítávání spotřeby topení do BC.
No dobrý krok zpět
No dobrý krok zpět
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI, Elegance, AFL - Bi-xenon, RDKS, DVD 90 NAVI, CID, PDC, UHP, AHS - originální nezávislé topení EBERSPÄCHER, DWA - Alarm s Dead Lock, Power Tailgate - elektické zavírání 5 dveří, Sklopné tažné zařízení ORIS, MKJ
Re: Výměna nezávislého přídavného topení
Koukám jak blázen po poslední svolávačce na topení vše funguje jak má.
Re: Výměna nezávislého přídavného topení
Jak má? .......... a to je tedy vlastně jak?
Re: Výměna nezávislého přídavného topení
To znamená, že když po půl hodině přijdu do auta tak tam není zzzzima . Stejně tam potvora ale odpojí automatiku.