OP COM chybové hlášky POMOC

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1819
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: OP COM chybové hlášky POMOC

Příspěvek od Colommbo »

Přímo na technické listy jsem se nedíval, ale oba uvedené oleje splňují specifikaci ACEA C3 a tedy jsou ve vztahu k systému DPF rovnocenné.
W124 E320 R6 Coupé 1994
Reklama
 

denial
Příspěvky: 18
Registrován: 22 pro 2015, 02:18

Re: OP COM chybové hlášky POMOC

Příspěvek od denial »

mechanik mi povedal, ze ten BP Visco7000 je o dve triedy lepsi.

ked si pozries web vyrobcu/specifikaciu, tak BP pise hned toto:
low SAPS specification for extended drain intervals in gasoline & diesel cars, including those fitted with Diesel Particulate Filters (DPF)

Castrol nic take nepise.
Ani SAPS ani DPF nespomina ... po pravde tym olejovym specifikaciam moc nerozumiem, ale keby to Castrol mal, urcite by to na web/do datasheetu napisali.

http://www.bp.com/en_gb/lubricants/unit ... 5W-30.html
http://msdspds.castrol.com/bpglis/Fusio ... 9U7FT5.pdf
http://msdspds.bp.com/bpglis/FusionPDS. ... 9YMPH3.pdf
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1819
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: OP COM chybové hlášky POMOC

Příspěvek od Colommbo »

Oleje Castrol mi mohou být ukradené, nepoužívám je a myslím si o nich své (průměrně muziky za dost peněz, jsou mnohem lepší oleje ve stejné cenové relaci či ještě levnější), tedy nemám sebemenší důvod je obhajovat. :idea: Jestli je BP Visco 7000 o dvě třídy lepší, to netuším a hledat a porovnávat se mi to nechce, ale pokud Castrol nepíše nic o SAPS či DPF, je vpodstatě zcela jedno, protože ten, kdo se o oleje trošku zajímá a není mu jedno, co do motoru lije (což by v případě přítomnosti systému DPF mělo být samozřejmostí), prostě ví, že nese-li olej označení ACEA C3, pak je vždy MID SAPS popř. LOW SAPS a (proto) také je vždy určen pro naftové motory s DPF. :)
W124 E320 R6 Coupé 1994
denial
Příspěvky: 18
Registrován: 22 pro 2015, 02:18

P0234-5A Boost Pressure Control Circuit Negative Deviation

Příspěvek od denial »

tak spravil som s tym 300 km po dialnici a sup zas nudzovy rezim.

DPF sa zaplna tak 10% na ~300km - vyzera OK

diagnostika ukazuje:

P0234-5A Boost Pressure Control Circuit Negative Deviation

takze by som mal este vymenit Menič tlaku turbodúchadla ?
http://www.opel-shop.sk/www-opel-shop-s ... 0-PIERBURG

drbne ma z toho auta a ked som z neho vecer vystupil, tak som (nechtiac) STUPIL DO HOVNA ...
denial
Příspěvky: 18
Registrován: 22 pro 2015, 02:18

funkcne DPF bez swirl flaps ?

Příspěvek od denial »

caute, otazka k inej vectre z bazosu:

chlapik tvrdi, ze virive klapky ma zavarene (odpadlo mu tiahlo ako mne), takze su stale zatvorene (alebo otvorene - neviem).

-> moze s tymto regeneracia DPF prebiehat normalne?
lebo taktiez tvrdi, ze DPF tam tiez stale ma a funguje normalne.

[lebo mne ked odpadlo tiahlo, tak sa mi zachvilu DPFko zanieslo a nedokazalo sa same zregenerovat]
Odpovědět

Zpět na „VECTRA C – Motory“