EDIT
Utekl rok a Astra ma 30000 km.
Pozitiva stale prevazuji..
Motor se tak nejak rozjel a porad nedela ostudu. Je to jedna s nejvetsich prednosti auta. Jede to kdykoliv je potreba a nic to nezere. Mel jsem moznost jezdit s nahradnim vozidlem 100kW automat. Neni to zle, ale samozrejme se neda srovnavat se 118kw a hlavne spektru pouzitelnosti krouticiho momentu. To je proste parada.
Auto je tiche. V segmentu nadprumer. Dost lidi se me pta, na co to jezdi. Kolikrat o motoru vubec nevite, vlastne jen v pripadech, kdy mu date dost napit.
Svetla. Porad funguji bezvadne a bez chyb.
Asistent kolize mam porad na nejmensi citlivost (jinak dost prudi), ale muzu potvrdit, ze i dokaze vcas zastavit
Negativa
Ta zadni roletka je opravdu vysmech. Nejen ze je uplne blbe udelana, ze se s ni spatne manipuluje a hlavne se mi podarilo urvat ten vycnelek, co ma roletku vest v drazkach a drzet ji zatazenou. Bylo to v zime a plast proste nevydrzel. U nahradniho vozidla se mi povedlo to same
Palubni PC. Krasny, barevny ale ta pouzitelnost.. Vzdy jen jeden udaj mezi budiky, to mi prijde fakt spatny. Navic chtit treba venkovni teplotu..
Stresni nosice. Popravde receno kdybych vedel, jaka je s tim komplikace, mozna bych se radeji rozhodl pro druheho kandidata (Leona). Nastesti je reseni od Thule pomerne pohodlne a rychle. ..a taky pekne drahe. Ale ta koncepce..
Otravna pani hlasici dopravni situace a s tim nutnost potvrzovat snad vsechna hlaseni na palubnim pc.
Jinak spokojenost, hlavne za ty penize..