Skladový vůz 1.6T co myslíte
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: Skladový vůz 1.6T co myslíte
ale co na snehu?
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
- Reklama
Re: Skladový vůz 1.6T co myslíte
Ono uplne staci podelny parkovani do tesnyho mista v prudsim kopci = zlata manualni rucka Nemluve o vybite baterce, nakladnejsich opravach, na UK foru resili i nejaky problem s destickama u aut. rucky...
Astra K ST, 2018, 1.6T AT
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
Re: Skladový vůz 1.6T co myslíte
Já bych doporučil jít do rok staré Insignie, pár desítek tisíc km, s automatem.
Mnohem lepší komfort jízdy než s manuální Astrou a auto akorát zajeté.
http://www.bsauto.opeldealer.cz/vozy-k- ... /car.xhtml
Mnohem lepší komfort jízdy než s manuální Astrou a auto akorát zajeté.
http://www.bsauto.opeldealer.cz/vozy-k- ... /car.xhtml
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
Re: Skladový vůz 1.6T co myslíte
To parkovanie je ciste o zvyku. Neviem co mate na mysli vybita bateria,mate namysli ze elektricka brzda zatiahne dosticky a stale ju elekricky drzi? Nie,elekricke motorceky zatiahnu zavity,cim sa dotiahnu dosticky na kotuce na urcity tlak a motorceky sa vypnu tam nie je ziadny unik el.energie. Brzdu treba zatahovat pri pustenom motore. No ked sa vybije bateria pri zabrzdenej brzde,autom nik nepohne.westler píše:Ono uplne staci podelny parkovani do tesnyho mista v prudsim kopci = zlata manualni rucka Nemluve o vybite baterce, nakladnejsich opravach, na UK foru resili i nejaky problem s destickama u aut. rucky...
Opel astra K innovation 1,6 100kw/136k
r.v 3/2016
r.v 3/2016
Re: Skladový vůz 1.6T co myslíte
palecNR píše:To parkovanie je ciste o zvyku. Neviem co mate na mysli vybita bateria,mate namysli ze elektricka brzda zatiahne dosticky a stale ju elekricky drzi? Nie,elekricke motorceky zatiahnu zavity,cim sa dotiahnu dosticky na kotuce na urcity tlak a motorceky sa vypnu tam nie je ziadny unik el.energie. Brzdu treba zatahovat pri pustenom motore. No ked sa vybije bateria pri zabrzdenej brzde,autom sa neda pohnut.westler píše:Ono uplne staci podelny parkovani do tesnyho mista v prudsim kopci = zlata manualni rucka Nemluve o vybite baterce, nakladnejsich opravach, na UK foru resili i nejaky problem s destickama u aut. rucky...
Opel astra K innovation 1,6 100kw/136k
r.v 3/2016
r.v 3/2016
Re: Skladový vůz 1.6T co myslíte
palecNR: "mate namysli ze elektricka brzda zatiahne dosticky a stale ju elekricky drzi?" ne, princip znám, šlo mi o případ že je potřeba pohnout s autem při zcela vybité baterii. Aut.ručka tak jak je naladěná v astře - drží, drží a pak zcela pustí a auto se (při popsané situaci, tedy podélné parkování do malé mezery v kopci) pohne z místa až příliš, takže je potřeba ho držet na spojce a nebo necitlivě "cukat" vpřed/vzad. U koncernu VAG mi přišla aut.ručka naladěná (respektive bod "puštění") o trochu lépe.
Astra K ST, 2018, 1.6T AT
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
Re: Skladový vůz 1.6T co myslíte
Ok,tak to sme si nerozumeli v tomto je mechanicka lepsia.westler píše:palecNR: "mate namysli ze elektricka brzda zatiahne dosticky a stale ju elekricky drzi?" ne, princip znám, šlo mi o případ že je potřeba pohnout s autem při zcela vybité baterii. Aut.ručka tak jak je naladěná v astře - drží, drží a pak zcela pustí a auto se (při popsané situaci, tedy podélné parkování do malé mezery v kopci) pohne z místa až příliš, takže je potřeba ho držet na spojce a nebo necitlivě "cukat" vpřed/vzad. U koncernu VAG mi přišla aut.ručka naladěná (respektive bod "puštění") o trochu lépe.
Opel astra K innovation 1,6 100kw/136k
r.v 3/2016
r.v 3/2016
Re: Skladový vůz 1.6T co myslíte
Volfik píše:Já bych doporučil jít do rok staré Insignie, pár desítek tisíc km, s automatem.
Mnohem lepší komfort jízdy než s manuální Astrou a auto akorát zajeté.
http://www.bsauto.opeldealer.cz/vozy-k- ... /car.xhtml
díky za poznámku, nevím proč mě něco takového nenapadlo, jdu se hned mrknout do porovnání, jenže to už je pro mě limuzína takže za mě jedině "sedan", ale vůbec mě to nenapadlo a to by se mi zrovna i líbilo v 2l naftě a těch 125kW je ideálních, děkuju
Re: Skladový vůz 1.6T co myslíte
Koľko takýchto prípadov nastane? Mám už najazdených cez milión km a takýto prípad napamätám, ale môže sa stať, potom všade v okolí sú auta - štartovacie káble, alebo výmena baterii.westler píše:palecNR: šlo mi o případ že je potřeba pohnout s autem při zcela vybité baterii.
Skús pred pohnutím dvakrát ťuknúť na plyn. Apropo v takom prípade (v kopci) ja radšej ostávam na brzdách - ich funkcia podržania v kopci nahrádza ručnúwestler píše:palecNR:Aut.ručka tak jak je naladěná v astře - drží, drží a pak zcela pustí a auto se (při popsané situaci, tedy podélné parkování do malé mezery v kopci) pohne z místa až příliš, takže je potřeba ho držet na spojce a nebo necitlivě "cukat" vpřed/vzad. U koncernu VAG mi přišla aut.ručka naladěná (respektive bod "puštění") o trochu lépe.
Re: Skladový vůz 1.6T co myslíte
A zeptal bych se i na záruku, zda je prodloužená.Papagaj píše:díky za poznámku, nevím proč mě něco takového nenapadlo, jdu se hned mrknout do porovnání, jenže to už je pro mě limuzína takže za mě jedině "sedan", ale vůbec mě to nenapadlo a to by se mi zrovna i líbilo v 2l naftě a těch 125kW je ideálních, děkuju
Není to nutnost, ale výhoda určitě.
Standardní tovární garance jsou 2 roky, ale dá se prodloužit až na 5 let.
Musí se to ale udělat během prvního roku po prvotní registraci.
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)