ta hlava je dvoudílná v jednom dílu je uložená vačka, ten díl je sešroubovaný skrz tu hlavní část hlavy s blokem motoru,
takže pokud sundáš vrchní díl s vačkou, tak už můžes rovnou vyměnit těsnění pod hlavou... Ty torxy jsou hlavové šrouby....
Nevím, jak chceš složitě vytahovat hydroštely z pod vačky...
vymena hydrostelu
Moderátor: Moderátoři
Re: vymena hydrostelu
Astra F 1,6 8v původně 52kW (X16SZ) r.v.1995
- Reklama
Re: vymena hydrostelu
Nevím, jak a proč u Astry, ale kupř. u áčkové Omegy (2.6i dualram) taky nebylo potřeba sundávat hlavu, jen ventilové víko...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: vymena hydrostelu
no tady to nejde, protože vačka je zasunutá v hlavě, a nemá domky...
Jakože možná by šla vysunout na motoru... ale s tím se nehorázně nadrbeš protože vačka přece tlačí na ventily a uložení té vačky je větší než samotné "palce" vačky...
foto uložení ve vrchním díle hlavy..
Jakože možná by šla vysunout na motoru... ale s tím se nehorázně nadrbeš protože vačka přece tlačí na ventily a uložení té vačky je větší než samotné "palce" vačky...
foto uložení ve vrchním díle hlavy..
Astra F 1,6 8v původně 52kW (X16SZ) r.v.1995
Re: vymena hydrostelu
Dá se to vyměnit bez demontáže vačky,ale musíš na to mít spešl nástroj.Němci jej zovou niederhalter.
Výměna všech pak netrvá ani hoďku a potřebuješ pouze těsnění ventilového víka.
Výměna všech pak netrvá ani hoďku a potřebuješ pouze těsnění ventilového víka.
Re: vymena hydrostelu
ja nikdy nedelal hydra na astre, je to moje prvni, mel jsem feldu a tam to bylo jinak. tak proto me to prekvapuje.
Astra F 1,6 55kw (C16NZ) 1994
Re: vymena hydrostelu
tak 1.3ka ve felde hydrostely nemá ty má až fábie v1.4ce
Astra F 1,6 8v původně 52kW (X16SZ) r.v.1995