INSIGNIA - CHIPTUNING

Úpravy od motoru až po plasty

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od izerS18 »

Hoj.
Zatím s chipem najeto 7200km a pohoda. Tak snad budou další a další tisíce km v poho.
Co jsem zjišťoval od techniků z Opel, tak nárusty výkon kolem 15-20% pohoda. Motory to v pohodě dají.

Při větším zvýšení, už ale uvažovat i o úpravě motoru, aby nedostal zabrat
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Reklama
 

izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od izerS18 »

Ahoj.
Dneska jsem měl možnost projet VOLVO D3 (2011) 120kw/400Nm a musím říci, že i když mám v Insignii 135kw/420Nm, tak Volvo jede jak z jiného světa.
Zátah od 1500 jak u mě kolem 2300 a pak nad 2000 ještě potáhne znova.

Ten 5ti válec je sakra znát. Výborné svezení.
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od izerS18 »

Najeto dalších 12 tis s chipem, skoro už 20tis km a vše ok. Zrychlení na 3-4-5 paráda, 6 na dálnici má skvělý rozsah a ze 110km/h není třeba dávat 5, hezky to táhne i na 6.
Spotřeba po dálnicích D1 a hradacká - průměr 6,2l/100km při 150km/h
Spotřeba po městě - Praha - průměr 8,5l/100km

Při 130 jedu za 5,8l/100km
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1812
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Colommbo »

Nechci vám jako pravověrný benzínář do toho kecat, chlapi, a kazit radost, ale přijde mi to docela smutný, Insignia je na takový motor hodně těžký auto, takže jízdní projev asi žádnej zázrak... :( Parádní zrychlení na 3-4-5 by snad mělo být normální stejně jako zrychlování ze 110 na poslední rychl. stupeň a je jen velká škoda, že aby tomu tak opravdu bylo, musí mít motor čip... Uváděná spotřeba je nádherná, ale co se "jízdní kultůry" týče, motor je pořád "jen" čtyřhrnek a tedy se nedá dost dobře srovnávat s foukaným Volvem, každý hladový krk navíc je prostě znát bez ohledu na objem či změřený výkon nebo točivý moment. A přestože osobně pro Insignii vůbec nehoruju, přeju vám všem hodně šťastných naftových kilometrů s čipem i bez...! ;)
W124 E320 R6 Coupé 1994
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Sunman »

Ono to nie je také kritické ako mnohí píšu. Skôr než hmotnosť sú problém ťažké prevody a neskorý nástup turba (proste je to tak skonštruované) - 6-ka pri 100km/h je na hranici kedy začína turbo fungovať. Ale na druhej strane vidím na D1 v stúpaniach pri predbiehaní že problém držať tempo má hromada iných zvučných značiek.

osobne mám radšej tento motor (1.9CDTI bola na tom ešte lepšie) ktorý síce neťahá pod 1900ot ale potom až do maxima stále zrýchľuje podobne ako benzín.
pár rokov dozadu som mal 1.9PD od VW. Tam to síce šlo od 1500 ale tiež u 3500 bol koniec. Motor umieral a pri predbiehaní to bolo veľmi nemilé, človek mal až strach že niečo odišlo.

to bol šok oproti 2.0i16V v Astre ešte jedno auto predtým. Tá vedela na 2 pri 6600ot dať neuveriteľných 110km/h :)

chip je ale veľmi dobrá alternatíva k dani "z koní" na slovensku - radšej 1000E do čipu BSR z 110k na 190k ako 1500E na rozhadzovanie nášmu priemerovi.
izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od izerS18 »

Colommbo
Jo, benzík bych bral také na dynamiku, ale od toho mám motorku. Auto mám na delší trasy, ne na sprinty a platit zbytečně za benzín mnohem více než za naftu... to si raději koupím něco na sebe. Jo, seděl jsem ve Volvu T6 či co... model 2011, nějakých 224kw... Paráda velká, hned bych bral. Ale také bych musel brát měsíčně 100k, abych takovouto zbytečnost "přežil". To samé Insignie... kamarád má 1,8 Insignii v benzinu, je to ta 103kw a děs. Má ji COSMO, takže pro oko paráda, ale ta spotřeba :geek: nemluvím po jízdě kolem 150km/h, kdy si jedu za cca 6l
Každý má něco... mít peněz více, mám benzín a užiji si lepši akceleraci... mít ještě více, mám M3, ale takto mohu pokračovat dále a dále ;)
Sunman
Jak to u vás přesně funguje s tou daní? Platíš jen u nově pořízeného nebo i po prvním majiteli?
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Sunman »

Prvý zápis v SK.
T.j. dovezené staré auto ktoré malo v zahraničí 10 majiteľov pri prvom zápise v SK platí daň z luxusu ten čo ho zapisuje. Luxus je napríklad stará rozpadnutá kraxňa dodávka ktorú chceš použiť aby si si doviezol ako živnostník matroš na stavbu...
izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od izerS18 »

Tak koukám, že hrr budovat spokojenou budoucnost. To je na palici tohle. :roll:
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
pc1660
Příspěvky: 4
Registrován: 14 kvě 2014, 06:21

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od pc1660 »

Ahoj Insigniaci :-) Take vlastnim I 2.0 CDTI 160 HP. Ma zkusenost po chipu vc. odstraneni dpp a mereni na brzde s vyslednym vykonem 141kw pri 3400 RPM a 418 Nm pri 3031 RPM. Nasl se vykon drzi do 10 procent od maxima do nejakych 4000-4200 RPM. Subjektivne jsem velmi spokojen. Auto nekouri a kolem 3000 tis. otacek ma na diesel velmi prijemny hruby zvuk. S lepsi naftou s vyssim cetanovym cislem je vykon subjektivne jeste lepsi.
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Sunman »

ešte by si mohol prezradiť čo to je za chip. Tých firiem je tak 50 a navyše používajú rôzne "technologie".

Zaujímavé je, že máš max točivý moment u tak vysokých otáčok.
Pozri tu http://www.bsr-tuning.co.uk/products/t2650/
Odpovědět

Zpět na „INSIGNIA – Tuning a styling“