trhnutie pri akceleracii
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
- yggdrasilsk
- Příspěvky: 164
- Registrován: 28 dub 2016, 14:20
Re: trhnutie pri akceleracii
ja som presiel na 1.4 Turbo z 1.6 TDI a musim sa priznat mam take dieselove navyky a sem tam sa pristihnem ako robim chyby, nas motor je uplne iny potrebuje otacky, potrebuje aby sme mu nedavali pedal na podlahu hlavne v 4.5.6 stupni ak na to tie otacky nema, podradit kludne aj o dva a potom ide super a mne sa paci aj zvukovy prejav. Osobne som na spotrebe nespozoroval, že by malo vplyv pri predbiehani podradit a vytocit, naopak cital som, že pedal na podlahe na vysokom stupni odspodu zvysuje spotrebu a to aj u dieslov kde ludia podradovat nechcu vobec. Spotrebu nepokazite ale musite respektovat, že tento motor je specificky ako vacsina malých turbo motorov, nema objem pomaha si turbom, a potrebuje otacky aby nedochadzalo k LSPI a zrejme aj cukaniu. Uvidime ked bude olej a ked sa bude auto aspon aditivovat Millersom alebo dlhsie tankovat 100-kou. Poznam ludi, kt tankuju drahsie paliva uz len preto, lebo chcu aby im auto vydrzalo. Viem, ze je to o peniazoch ale ked vysoli clovek 20.000 euro za auto, volakych par eciek za aditivum alebo 100oktan je proste nic...a ze ten 100 oktan citit. Len nie hned po 100km samozrejme. Ten motor je dobry v testoch oproti konkurencii dopadol vyborne. LSPI nie je doposial vedecky vyvratitelny jav. Skumaju, riesia a snazia sa eliminovat. Tyka sa to vsetkych znaciek, kazda je v inom stadiu eliminacie vo svojich motoroch.
http://www.hyundai.sk/files/download/st ... yundai.pdf
Je to po slovensky aj v novom auto bilde SK.
http://www.hyundai.sk/files/download/st ... yundai.pdf
Je to po slovensky aj v novom auto bilde SK.
VW Golf 6 Variant 1.6 TDi
Opel Astra-K ST Inovation 1.4T už doma
Opel Astra-K ST Inovation 1.4T už doma
- Reklama
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: trhnutie pri akceleracii
Co je tohle za reseni ze si budu kurvit motor a zachazet s nim jak .....tohle proste nechapu..
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
- yggdrasilsk
- Příspěvky: 164
- Registrován: 28 dub 2016, 14:20
Re: trhnutie pri akceleracii
cim si budes kurvit motor?
VW Golf 6 Variant 1.6 TDi
Opel Astra-K ST Inovation 1.4T už doma
Opel Astra-K ST Inovation 1.4T už doma
Re: trhnutie pri akceleracii
Jenomže k LSPI nedochází v nízkých otáčkách, ale naopak kolem 3000ot. Včera jsem jel z Praglu a došlo k LSPI při 140km/hod na rovině (hradecká dálnice) při předjíždění. Při velice mírném přidání plynu asi na 1/3 - 1/2.yggdrasilsk píše:ja som presiel na 1.4 Turbo z 1.6 TDI a musim sa priznat mam take dieselove navyky a sem tam sa pristihnem ako robim chyby, nas motor je uplne iny potrebuje otacky, potrebuje aby sme mu nedavali pedal na podlahu hlavne v 4.5.6 stupni ak na to tie otacky nema, podradit kludne aj o dva a potom ide super a mne sa paci aj zvukovy prejav. Osobne som na spotrebe nespozoroval, že by malo vplyv pri predbiehani podradit a vytocit, naopak cital som, že pedal na podlahe na vysokom stupni odspodu zvysuje spotrebu a to aj u dieslov kde ludia podradovat nechcu vobec. Spotrebu nepokazite ale musite respektovat, že tento motor je specificky ako vacsina malých turbo motorov, nema objem pomaha si turbom, a potrebuje otacky aby nedochadzalo k LSPI a zrejme aj cukaniu. Uvidime ked bude olej a ked sa bude auto aspon aditivovat Millersom alebo dlhsie tankovat 100-kou. Poznam ludi, kt tankuju drahsie paliva uz len preto, lebo chcu aby im auto vydrzalo. Viem, ze je to o peniazoch ale ked vysoli clovek 20.000 euro za auto, volakych par eciek za aditivum alebo 100oktan je proste nic...a ze ten 100 oktan citit. Len nie hned po 100km samozrejme. Ten motor je dobry v testoch oproti konkurencii dopadol vyborne. LSPI nie je doposial vedecky vyvratitelny jav. Skumaju, riesia a snazia sa eliminovat. Tyka sa to vsetkych znaciek, kazda je v inom stadiu eliminacie vo svojich motoroch.
http://www.hyundai.sk/files/download/st ... yundai.pdf
Je to po slovensky aj v novom auto bilde SK.
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Antara 2.2
Omega 2.0
Re: trhnutie pri akceleracii
Yes, přesně tak to myslím taky. Navíc je to 16-ti ventil. A ten dostává kopanec až kolem 4000ot/min. Teprve pak se chová tak jak má a jede. Turbo na tom nic nemění. Ano, zvedne výkon a krouťák v nízkých otáčkách, ale základní charakteristika 16V motoru zůstává. Vysokýma otáčkama se motoru nijak neubližuje, ba naopak. Motor se řádně vyplachuje a udržuje v dobré kondici.yggdrasilsk píše:ja som presiel na 1.4 Turbo z 1.6 TDI a musim sa priznat mam take dieselove navyky a sem tam sa pristihnem ako robim chyby, nas motor je uplne iny potrebuje otacky, potrebuje aby sme mu nedavali pedal na podlahu hlavne v 4.5.6 stupni ak na to tie otacky nema, podradit kludne aj o dva a potom ide super a mne sa paci aj zvukovy prejav. Osobne som na spotrebe nespozoroval, že by malo vplyv pri predbiehani podradit a vytocit, naopak cital som, že pedal na podlahe na vysokom stupni odspodu zvysuje spotrebu a to aj u dieslov kde ludia podradovat nechcu vobec. Spotrebu nepokazite ale musite respektovat, že tento motor je specificky ako vacsina malých turbo motorov, nema objem pomaha si turbom, a potrebuje otacky aby nedochadzalo k LSPI a zrejme aj cukaniu.
Opel Astra K ST 1.4i 74kW Enjoy+zimní sada 1+komfortní sada 2
Re: trhnutie pri akceleracii
Mno... Cca poslední dvě stránky bych označil za velice podnětné.
Ať už astra-J nebo K (pochybuju, že bude zásadní rozdíl ve výkonech 88 a 92 kW), obě určitě radí řadit při lehkém záběru po rovince pětku někde v 75 km/h a šestku v 90 a to je podle mě zlo. Určitě by motor neměl padat do nouzáku, ale je třeba to fakt trochu točit. Ty kvalty 5 a 6 tam v nížších rychlostech podle mě nejsou vůbec na úsporu paliva. Zkuste si někdy rovinu bez zátěže na tempomat v 90km/h.
Při pětce je spotřeba nějaká, zařadíte 6-ku a spotřeba je po ustálení stejná, možná o dvě deci nižší.
To je o ničem. Motor má v tu chvíli cca 1500 ot. a při potřebě zrychlit to prostě bez podřazení nejede.
Ale beru, že vynechávky u 3700 ot. jsou taky problém a nezlehčuju to, o tom žádná...
PS: Už jsem viděl několik případů, většinou řidičů, co mají služební TDI a doma 1,4 turbo benál.
Ten zvyk nasázet tam ty kvalty co nejdřív 1,2,3,4,5 v rozmezí 1500 - 2500 ot. s plynem skoro na podlaze - no DĚS... Co tam se musí dít v tom motůrku...
To je jako, kdyby se po člověku chtělo, aby na WC vykakal za 5 sekund něco o objemu melounu.
Ať už astra-J nebo K (pochybuju, že bude zásadní rozdíl ve výkonech 88 a 92 kW), obě určitě radí řadit při lehkém záběru po rovince pětku někde v 75 km/h a šestku v 90 a to je podle mě zlo. Určitě by motor neměl padat do nouzáku, ale je třeba to fakt trochu točit. Ty kvalty 5 a 6 tam v nížších rychlostech podle mě nejsou vůbec na úsporu paliva. Zkuste si někdy rovinu bez zátěže na tempomat v 90km/h.
Při pětce je spotřeba nějaká, zařadíte 6-ku a spotřeba je po ustálení stejná, možná o dvě deci nižší.
To je o ničem. Motor má v tu chvíli cca 1500 ot. a při potřebě zrychlit to prostě bez podřazení nejede.
Ale beru, že vynechávky u 3700 ot. jsou taky problém a nezlehčuju to, o tom žádná...
PS: Už jsem viděl několik případů, většinou řidičů, co mají služební TDI a doma 1,4 turbo benál.
Ten zvyk nasázet tam ty kvalty co nejdřív 1,2,3,4,5 v rozmezí 1500 - 2500 ot. s plynem skoro na podlaze - no DĚS... Co tam se musí dít v tom motůrku...
To je jako, kdyby se po člověku chtělo, aby na WC vykakal za 5 sekund něco o objemu melounu.
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Re: trhnutie pri akceleracii
V K je úplně nový motor. Mně teda moc podnětné nepřijde jezdit ve 4tis. ot bez důvodu
90 je na 6ku stálou rychlosti úplně v pohodě.
90 je na 6ku stálou rychlosti úplně v pohodě.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: trhnutie pri akceleracii
Reagoval jsem na prispevek luckkillera..yggdrasilsk píše:cim si budes kurvit motor?
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Re: trhnutie pri akceleracii
Tie kovové zvuky .... je to niečo takéto ?quickmoto píše:Trhání pozoruji již dlouho, ale nově si toho začala všímat i manželka (=dělá to mnohem častěji a není k tomu potřeba kick-down) a hlavně, včera jsem poprvé zaregistroval i kovové zvuky při trhání.
Stav: 19200 km
Přesně za týden jsem objednán na první servisní prohlídku k Tukas Auto Steiger - jsem zvědavý, zdali budu "první a jediný", kdo si na to u nich stěžuje. Byl jste u nich někdo s tímto problémem?
https://www.youtube.com/watch?v=stTSkExjFfE
Astra K ST, 92 KW INN, NAVI, PARKPILOT (termin dodania 1.7.17)
Re: trhnutie pri akceleracii
Přesně to.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW