Insignia - fotogalerie a první dojmy
Moderátor: Moderátoři
Re: Insignia - fotogalerie a první dojmy
Naposledy upravil(a) miki11 dne 07 úno 2012, 23:29, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
Re: Insignia - fotogalerie a první dojmy
Zatím žádný problém nemám ale garančních kontrol bych se nerad vzdával když jsme v EU a platit by snad měla.Trochu mě děsí právě ochota,jestliže to nepůjde jinak tak zkusím Prahu díky moc.
Vectra 1.8 - r.v. 6.1995
Insignia 2.0 4x4 - r.v. 11.2008
Insignia 2.0 4x4 - r.v. 11.2008
Re: Insignia - fotogalerie a první dojmy
Naposledy upravil(a) miki11 dne 07 úno 2012, 23:29, celkem upraveno 1 x.
Re: Insignia - fotogalerie a první dojmy
Ja osobne doporucuji Olfincar Hradec Kralove, do Prahy do Staigera bych nedal ani trabanta. U Staigera jsem reklamoval ze mam snizeny vykon a automat toci max. 4800 otacek. P. Safarik mi rikal ze to je naprosto normalni. Tak jsem auto odvezl do Olfinu, kde jsem ho i zakoupil. Dali mi nahradni auto zdarma po dobu opravy. Aktualne mi auto toci max. 6500 otacek, zdarma preflashovali ridici jednotku a po mereni na brzde mam 285k a 405Nm.
..............................................
Opel Insignia Cosmo sedan
V6 2.8 4x4 (260PS) automat r.v. 2009
Opel Insignia Cosmo sedan
V6 2.8 4x4 (260PS) automat r.v. 2009
Re: Insignia - fotogalerie a první dojmy
Naposledy upravil(a) miki11 dne 07 úno 2012, 23:30, celkem upraveno 1 x.
- Fritol
- Příspěvky: 512
- Registrován: 25 lis 2008, 00:10
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Insignia - fotogalerie a první dojmy
ja zase u opela viděl zatim jeden automat K.o a to na V.C 3.2 GTS takže to něco vydrží.. ne jako u konkurence..
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998, ABS,4kotouč,vyhřívany el.zrcátka,centrál,origo lité kola,klima,el okna, dodělany Pal PC, modul zavíraní oken pomocí DO
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Re: Insignia - fotogalerie a první dojmy
Automat jsem chtel, nebot me prestalo bavit kvedlani. Nicmene auto mam v zaruce tak prevodovku neresim, navic to vypada ze pristi rok auto pujde pryc nebot mi bylo potvrzeno od olfinu ze na konci tohoto roku ma byt k dispozici Insignia 200k v nafte a v pulce pristiho roku nova Calibra, ktera vypada neco mezi Insignii OPC a raketou
..............................................
Opel Insignia Cosmo sedan
V6 2.8 4x4 (260PS) automat r.v. 2009
Opel Insignia Cosmo sedan
V6 2.8 4x4 (260PS) automat r.v. 2009
Re: Insignia - fotogalerie a první dojmy
Re Miki: Jináč pro mně jste kaskadeři, že jste si koupily Opla v automatu. Neslyšel jsem ještě chválu, že by Opel měl dobré automaty. Konkurence je úplně někde jinde.
Ano Miki, zajisté myslíš Audi nebo VW a Škoda Taky jsem nikdy neslyšel o poruchovosti klasických automatových převodovek. (Neberu v úvahu můj bývalý Peugeot 307 SW) Naproti mám spoustu kamarádů kteří si v servisu neví rady se složitou DSG převodovkou. Zlatý Opel a jeho jednoduchý automat kde se prostě nemá co podělat. Nejdůležitější u automatu je po 100 000 km měnit v převodovce olej. Jinak sice vydrží ještě 150 000 ale pak lehne a nikdo s ní nic neudělá. V servisech na to občas pečou a tak je lepší si to ohlídat. Nedávno na toto téma byl ve Světě motorů krásný článek. Automat je prostě boží a taky mě nebaví pořád honit klacek a právě proto mám taky automat který sice umí manuálně řadit ale proč bych to měl dělat. Kupoval jsem si automat abych už taky nemusel řadit. Ano máme tu i malou ztrátu výkonu a akcelerace ale kam se dnes honit a jestli tam je o 10 koní míň tak u 160 koňového auta je to jedno. Navíc je tu ještě jedna věc a to je cena samotné převodovky což je u Opelu bezkonkurenční.
Krásný den přeje Jirka
Kdy pánové zajdeme na to kafčo
Ano Miki, zajisté myslíš Audi nebo VW a Škoda Taky jsem nikdy neslyšel o poruchovosti klasických automatových převodovek. (Neberu v úvahu můj bývalý Peugeot 307 SW) Naproti mám spoustu kamarádů kteří si v servisu neví rady se složitou DSG převodovkou. Zlatý Opel a jeho jednoduchý automat kde se prostě nemá co podělat. Nejdůležitější u automatu je po 100 000 km měnit v převodovce olej. Jinak sice vydrží ještě 150 000 ale pak lehne a nikdo s ní nic neudělá. V servisech na to občas pečou a tak je lepší si to ohlídat. Nedávno na toto téma byl ve Světě motorů krásný článek. Automat je prostě boží a taky mě nebaví pořád honit klacek a právě proto mám taky automat který sice umí manuálně řadit ale proč bych to měl dělat. Kupoval jsem si automat abych už taky nemusel řadit. Ano máme tu i malou ztrátu výkonu a akcelerace ale kam se dnes honit a jestli tam je o 10 koní míň tak u 160 koňového auta je to jedno. Navíc je tu ještě jedna věc a to je cena samotné převodovky což je u Opelu bezkonkurenční.
Krásný den přeje Jirka
Kdy pánové zajdeme na to kafčo
Re: Insignia - fotogalerie a první dojmy
Ted jsem byl v Pocernicich u KB bankomatu tak jsme mohli dat kavicku tam
..............................................
Opel Insignia Cosmo sedan
V6 2.8 4x4 (260PS) automat r.v. 2009
Opel Insignia Cosmo sedan
V6 2.8 4x4 (260PS) automat r.v. 2009
-
- Příspěvky: 101
- Registrován: 19 dub 2011, 16:30
Re: Insignia - fotogalerie a první dojmy
Vážne by ma zaujímal rozdiel medzi Infinity a CD500 repro, nemal som možnosť skúsiť (iba infinity a to krátko, nič som nenastavoval, ale nejak ma to neoslovilo)jgoldman píše:Tak jelikož jsem měl na porovnání oboje tak je to asi takový rozdíl jako když si pustíš rádio Tesla z 80 let a pak budeš poslouchat moderní HIFI třeba Yamaha s velkýma dřevěnýma bednama. Infinity mám v autě a je to prostě bomba. Vždy jsem si do auta nechával dodělávat muziku ale na tohle žádná neměla.
Tiež nechápem význam bassového reproduktoru v kufri (chcem to prevažne na metalovú a podobnú muziku)
Už ma to súri s insigniou, tak dolaďujem posledné veci.
Inak 2.0 Cdti, po pravde u opela si moc z motorov nenavyberám, benzín 1.6T je iba o 300€ lacnejší a to už na také ťažké auto 2.0 turbo
Flexride, cosmo...
Hlavne sa sústredím na ten sound systém.