Filtr pevných částic
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: Filtr pevných částic
Ahoj, mám insignií B 2018, 150 000km najeto a s tímhle problémem bojují už půl roku a stále nevyřešen. Dpf demontován vyčištěn, zkontrolován a prý plně funkční bez závad, dále bylo výměné čidlo diferenčního tlaku a teplotní čidlo, ale problém nevyřešen.
- Reklama
Re: Filtr pevných částic
Přidám ještě své nejnovější postřehy. Byl jsem na vyčištění filtru před Vánoci (sdělili mi, že filtr vypadá v pořádku, ale že je středně zanesen). Provedli tedy vyčištění a říkali mi, že by se už kontrolka zobrazit neměla Hned při cestě domů se mi na dálnici asi po 20 minutách zobrazila samozřejmě znovu . Provedl jsem tedy vyčištění chyby přes diagnostiku a následně byl asi 2000 km klid, pak se mi kontrolka rozsvítila znovu. Nyní se mi kontrolka zase rozsvěcuje v intervalu kolem 100 - 400 km.
V Opelu nevědí co s tím, nikde neví co s tím. V Opelu mi samozřejmě chtěli hned prodat DPF filtr, ale je nesmysl, že by byl po 67000 km kaput nebo ne?
V Opelu nevědí co s tím, nikde neví co s tím. V Opelu mi samozřejmě chtěli hned prodat DPF filtr, ale je nesmysl, že by byl po 67000 km kaput nebo ne?
Re: Filtr pevných částic
Ahojte, mám ten samý problem,,, chyba p20002, v BS auto mi nízká účinnost DPF, ze hned vymena nutná za 80K. Filtr jsem nechal mechanicky vyčistit za 10K. Byl středně zamnešen, tlaky 30mbar před vycistenim. Auto tedka krasne jede, nižší spotřeba, ale kontrolka p20002 se rozsvecuje zas. Jezdil jste s ni trvale , nebo vzdy vypl přes diagnostiku ?
Re: Filtr pevných částic
Viem že vaše autá už nie sú v záruke.
Ale skúste sa možno spoločne obrátiť na dovozcu opla do ČR/SR. Zdá sa, že v minimálne dvoch prípadoch to zafungovalo výborne - síce to nebol DPF ale mnoho iných problémov s ktorými si žiadny servis nevedel pomôcť a cez dovozcu problém vyriešili.
DPF nemá byť prečo po 60 000 alebo aj 150 000 km na výmenu. Môj Opel servis vždy tvrdil (mal som raz problém vo Francúzsku a raz na inom aute v servise v inom meste), že má životnosť auta.
Ale skúste sa možno spoločne obrátiť na dovozcu opla do ČR/SR. Zdá sa, že v minimálne dvoch prípadoch to zafungovalo výborne - síce to nebol DPF ale mnoho iných problémov s ktorými si žiadny servis nevedel pomôcť a cez dovozcu problém vyriešili.
DPF nemá byť prečo po 60 000 alebo aj 150 000 km na výmenu. Môj Opel servis vždy tvrdil (mal som raz problém vo Francúzsku a raz na inom aute v servise v inom meste), že má životnosť auta.
Re: Filtr pevných částic
Ahoj Všem,
na mé Insignii B r.v.2018 mám ten samý problem. Na diagnostice chyba p2002 - nízká účinnost DPF. Filtr jsem nechal mechanicky vyčistit - (středně zanešeno ), vše jak má být... po ujetí 50km vyskočila kontrolka pečeného kuřete ... Jinak auto běhá dobře až na tu kontrolku... Nějaký posun jak na to?
na mé Insignii B r.v.2018 mám ten samý problem. Na diagnostice chyba p2002 - nízká účinnost DPF. Filtr jsem nechal mechanicky vyčistit - (středně zanešeno ), vše jak má být... po ujetí 50km vyskočila kontrolka pečeného kuřete ... Jinak auto běhá dobře až na tu kontrolku... Nějaký posun jak na to?