trhnutie pri akceleracii
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: trhnutie pri akceleracii
Nechcete si založit vlakno svíčky...
Problém je už dávno vyřešený. Nový olej, nová mapa, kvalitní palivo.
Tyhle osobní dohady co komu vyhovuje a nevyhovuje nám ostatním které zajímají fakta a zkušenosti nepomohou.
Problém je už dávno vyřešený. Nový olej, nová mapa, kvalitní palivo.
Tyhle osobní dohady co komu vyhovuje a nevyhovuje nám ostatním které zajímají fakta a zkušenosti nepomohou.
Astra K ST - 1.4T - 92kW - innovation - barva GAZ - MY2017
- Reklama
Re: trhnutie pri akceleracii
tak treba u me nova mapa, olej ani 100 oktanu nepomaha.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: trhnutie pri akceleracii
Problem je vyreseny???tak se prijd povozit..mam dexos1 i soft a auto ma furt problem.
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Re: trhnutie pri akceleracii
U vás dvou je podle mě potíž v tom, že motory jsou už v háji.
Teď se nechci nikoho dotknout, ale to jak s tím jezdil Mattone (z toho co popisoval), nahrálo i tomu, v jaké stavu motor má.
Druhým faktem je smůla těch, kdo byli úplně první a problém se teprve hledal.
Mám odjeto 30tis. Od 10tis mám novou generaci Dexos. Tankuji jen premiové palivo. Dochlazuji turbo, občas jezdím ve vysokých otáčkách. Zrychluji plynule v otáčkách. Ne z nízkých otáček.
Trhací problémy mě osobně zmizely hned na začátku, kdy jsem si tady na fóru četl o tomto problému a rozhodl se tankovat premiové palivo. Olej to vylepšil a mapa doufám taky pomůže.
V pátek jdu na přehrání mapy. Tak sem dám pak nějaké dojmy.
Můj příspěvek ale spíše směřoval k zbytečným diskuzím o svíčkách a jiných dohadech, které "nikoho" nezajímají, to se dá řešit přes SZ. Jinak škoda, že právě tím toto vlákno nabobtnalo, jsou zde jinak velmi dobré informace, ale ty už se těžko dohledají.
Teď se nechci nikoho dotknout, ale to jak s tím jezdil Mattone (z toho co popisoval), nahrálo i tomu, v jaké stavu motor má.
Druhým faktem je smůla těch, kdo byli úplně první a problém se teprve hledal.
Mám odjeto 30tis. Od 10tis mám novou generaci Dexos. Tankuji jen premiové palivo. Dochlazuji turbo, občas jezdím ve vysokých otáčkách. Zrychluji plynule v otáčkách. Ne z nízkých otáček.
Trhací problémy mě osobně zmizely hned na začátku, kdy jsem si tady na fóru četl o tomto problému a rozhodl se tankovat premiové palivo. Olej to vylepšil a mapa doufám taky pomůže.
V pátek jdu na přehrání mapy. Tak sem dám pak nějaké dojmy.
Můj příspěvek ale spíše směřoval k zbytečným diskuzím o svíčkách a jiných dohadech, které "nikoho" nezajímají, to se dá řešit přes SZ. Jinak škoda, že právě tím toto vlákno nabobtnalo, jsou zde jinak velmi dobré informace, ale ty už se těžko dohledají.
Astra K ST - 1.4T - 92kW - innovation - barva GAZ - MY2017
Re: trhnutie pri akceleracii
Ja s tim jezdim krasne. Cekam az se ohreje a davam tomu chvili odpocinout kdyz to prasim. Jinak samozrejme jezdim hodne rychle, ale tim trpi spis gumy, poloosy atd, motor to aspon protahne Koneckoncu kdyz obcas jedu po dalnici delsi dobu okolo 200 tak se to fakt vypali a pak to jede citelne lip.
Ja mam to auto fakt ze zacatku vyroby a najelo na DX2 22tis km prevazne po meste, s tim, ze LSPI tam probehlo pravdepodobne v radu stovek pripadu. S tim, ze mi minule rekli, ze se mela menit i hlava motoru je jasny, ze to je velky problem. Ted jen doufam, ze se to nejak vyresi. Akorat jediny reseni je asi novej motor, coz se Opelu moc chtit nebude.
Ja mam to auto fakt ze zacatku vyroby a najelo na DX2 22tis km prevazne po meste, s tim, ze LSPI tam probehlo pravdepodobne v radu stovek pripadu. S tim, ze mi minule rekli, ze se mela menit i hlava motoru je jasny, ze to je velky problem. Ted jen doufam, ze se to nejak vyresi. Akorat jediny reseni je asi novej motor, coz se Opelu moc chtit nebude.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: trhnutie pri akceleracii
Tak další přehrátí sw, vypadá to že motor jde lépe ale je brzy na nějaké hodnocení. Ovšem neproběhlo to úplně bez potíží. Po přehrátí nového sw parkovací kamera ukazuje barvy jako z marzu a obraz je rozmazaný, po okrajích běhají pruhy jako by to něco rušilo. Bohužel v servisu neví co s tím.kuk.cz píše:jj, o svíčkách nevím nic ale po ujetí dalších 850 kilometrech je stav stejný, spotřeba na dáldici při 140 km/h je 9,2L.
Což si myslím že je dost. dříve 6,5L.
Nic méně jsem to konzultoval ostřeji se servisem a že prý se mám zastavit, že asi došlo k nějaké chybičce při update software. No jsem zvědav jak to dopadne.
Jako další věc dnes přišel email od OnStaru že 31.12.2020 končí a v Evropě již nebude fungovat.
Opel Astra Sports Tourer 2017 1.4 TURBO (110kW/150k)
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: trhnutie pri akceleracii
Mike sorry ale nemuzu mit motor v prdeli kdyz mam najeto necelych 10tisic km..dexos 1 bych tam mel mit nekde od 4tisic km..a do auta jsem tankoval jen kvalitni paliva at uz od benziny ci omv..at to byla 95 ci 100oktan..plus ruzne aditivace od vifu ci millerse..a k autu se chovam uplne bezne jako k predchozim autum..ja si proste myslim ze tady bude vadna konstrukce motoru..mam jeste dva plany a to je ted ty svicky plus olej od liqui moly,jestli treba nedojde ke zmene,ale uprimne moc tomu neverim..
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: trhnutie pri akceleracii
A jeste dodam ze vim o cloveku kterymu cca pred mesicem davali komplet novej motor a problem furt pretrvava..
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Re: trhnutie pri akceleracii
jestli jsme z Prahy nebo z okolí, tak bychom se mohli potkat a "ukázat si co to dělá/nedělá" mám najeto 13tis a jediné co se mi podařilo nasimulovat je mikrothání při zapnutém tempomatu na trojku/čtyřku cca 2500 otáček. Od přehrání jsem nepozoroval, ale i předtím to bylo asi dvakrát, za tu dobu co ji mám.
Osobně to vidím tak, že si auto nechám ještě cca 5 let, kdy bude mít najeto kolem 100tis a potom koupím nějakou atmosféru nebo větší benzín s nepřímým vstříkem. Bohužel chápu, že auta už jsou spotřebka jako všechno ostatní a není v dnešní době auto, co by nemělo nejaké problémy. Dobrý směr je Japonsko, ale např. Mazda má super motory, ale rezne (poslední modely jsou natom sice výrazně lépe, ale nedosahují ochrany, které mají auta vyvíjená v EU, kde se solí).
Dříve se sice dělala "poctivá" auta (i když tady zafunguje selektivní pamět, kdy si pomatujeme jenom to dobré, ale problémy se vstřiky na Mondeu MIII, reznoucí Escort již z výroby, lámající se kabelové svazky na 2. Superbu u pátých dveří, Zoxidované kabely na Superbu 3U nebo reznoucí páte dveře u Felicie), ale jejich ceny byly na dvojnásobku ceny dnešních aut při třetinových platech. ještě mám doma fakturu na prvního Superba za 438tis bez DPH a to byla holota (klimatizace, 4xAirbag a okna v elektrice, ani tempomat nebyl)
Tím nechci obhajovat OPEL, ale aby výobci splnili všechny bezpečnostní a ekologické normy, s cenou auta do 350k s DPH, tak se holt někde šetří nebo v důsledku šetření dělají chyby. Štve mě, že změnu oleje potažmo svíček bude muset platit koncový zákazník, ale to je tím, že jsme v ČR.
Osobně to vidím tak, že si auto nechám ještě cca 5 let, kdy bude mít najeto kolem 100tis a potom koupím nějakou atmosféru nebo větší benzín s nepřímým vstříkem. Bohužel chápu, že auta už jsou spotřebka jako všechno ostatní a není v dnešní době auto, co by nemělo nejaké problémy. Dobrý směr je Japonsko, ale např. Mazda má super motory, ale rezne (poslední modely jsou natom sice výrazně lépe, ale nedosahují ochrany, které mají auta vyvíjená v EU, kde se solí).
Dříve se sice dělala "poctivá" auta (i když tady zafunguje selektivní pamět, kdy si pomatujeme jenom to dobré, ale problémy se vstřiky na Mondeu MIII, reznoucí Escort již z výroby, lámající se kabelové svazky na 2. Superbu u pátých dveří, Zoxidované kabely na Superbu 3U nebo reznoucí páte dveře u Felicie), ale jejich ceny byly na dvojnásobku ceny dnešních aut při třetinových platech. ještě mám doma fakturu na prvního Superba za 438tis bez DPH a to byla holota (klimatizace, 4xAirbag a okna v elektrice, ani tempomat nebyl)
Tím nechci obhajovat OPEL, ale aby výobci splnili všechny bezpečnostní a ekologické normy, s cenou auta do 350k s DPH, tak se holt někde šetří nebo v důsledku šetření dělají chyby. Štve mě, že změnu oleje potažmo svíček bude muset platit koncový zákazník, ale to je tím, že jsme v ČR.
Re: trhnutie pri akceleracii
mě dnes něco začalo dost bouchat od zadní nápravy nebo prostě někde zezadu. plus často pěkný vrzání při přejezdu třeba retardéru. těch závad je fakt hodně.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW