Šel jsem najisto do vraku, že vyměním celou hadici. A Ejhle, opět překvapení, ve vraku byla na hadici i chlazení vedoucí do přední masky. Abych hadici vůbec dostal ven, tak chladič, sahara, světlo všechno ven....a to už mi bylo jasné, že do svojeho to nedám.
Jinak klasika, celý dvorek zkypaný od serva, s autem jsem musel ještě hýbat, tak při točení volantem jsem si to poflusal ještě více
![Smějící se :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Vzal jsem obě hadice do hydrauliky, kde mi něco zbastlil. Naúčtoval 1100,- a druhý den jsem jezdil.
![Zlý :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Zlý :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Jediný rozdil mezi hadicemi s chlazením a bez byl, že v autě s chlazením byla klima. A nebo šetřili u verze Classic.