trhnutie pri akceleracii

Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od mattonecz »

ESC = ESP u Opelu tuším
tohle se mi zatím tedy nestalo
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Reklama
 

CHlebaCZ
Příspěvky: 128
Registrován: 22 kvě 2016, 15:11
Bydliště: Slavkov u Opavy

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od CHlebaCZ »

taky mi to dnes vyskocilo bude to asi tim mrazem startoval jsem 5 vteřin než to chytlo a vyskocim mi taky servis
asi slaba baterka tak to vola servis
OnMi
Příspěvky: 466
Registrován: 11 úno 2013, 20:54
Bydliště: JM kraj

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od OnMi »

CHlebaCZ píše:....asi slaba baterka tak to vola servis
Slaba baterka po osmi mesicich provozu? Desim se toho, co to pak bude delat za pet let.... :(

OnMi
Škoda Enyaq Sportline iV 80 MY2023
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
blesk
Příspěvky: 233
Registrován: 05 zář 2016, 10:28

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od blesk »

Baterka je v zadni casti, pokud mam spravne info. Mozna nejaky problem s nabijenim pres dlouhy kabel pres cely vuz. Novinka, ktera se musi odladit v provozu. Mozna nestaci alternator. Jinak servis ESC vypise pri jakekoliv zavade, napriklad pri poklesu napeti.
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Sunman »

včera přijel domů kluk - 5-kový bavorák. Vypnul motor po 200km jízdy a systém mu zahlásil že baterka má kriticky nízké napětí. Baterka je rovněž někde vzadu takže se k ní nelze dostat. Bůhví jak vypadají kontakty na ní. Předpokládám, že je vzadu někde u nápravy, tudíž neustále v mrazu.
Nejsem odborník přes konstrukci aut, ale tohle mohl vymyslet jenom vůl.
To, že u tohoto špičkového vozu pak nebylo možno otevřít kapotu je ještě další dobrý poznatek - konstrukce kterou zvolil německý soudruh velmi připomíná ony plastové lžíčky.

Mne odešli na dvou Insigniích baterky po ca 18 měsících. auto jezdí u mne v podstatě každý den, trasy minimálne 50km, měsíčně ca 7000km takže to není vybitím. Pokaždé v podstatě auto dojelo někam v pohodě a po hodině již nešlo nastartovat. Startér zasténal tak 5 vteřin a pak pouze cvakání.
Obě baterky vyměněny v záruce.
Doporučuji vřele mít slušné startovací kabely - ochotných lidí kolem bylo pokaždé dost ale se startovacími kabelu typu Lidl prostě nenastartujete. Nesmysl v podobě 600A psaný na obale kabelů znamená, pouze že kabel tento proud krátkodobě přežije, ale jeho dimenze vůbec tento proud nedokáže dodat.
Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od mattonecz »

asi si radši vypnu rozsvěcení světel při odemčení jak to tu čtu :D
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Sunman »

mia píše:
Brembo SV píše:
mia píše:no, dať maďarom vyrábať motor, ináč to ani dopadnúť nemohlo :mrgreen:
chcieť tak po nich čabajky, to by bolo iné kafé.. :D
A keby to robili Slováci alebo Rumuni,tak by to bola TOP kvalita? Tam sa motory len skladaju-pravdepodobne i Slováci,daj poklonu konštruktérom a nie mechanikom,ktorý s tým nič nemaju.
na odstraňovaní konštrukčných a iných nedostatkov sa nemalou mierou podieľajú aj inžinieri priamo vo výrobe, v Maďarsku maďarskí.
A čo sa týka Slovákov, tí majú strojárstvo radovo na výššej úrovni ako maďari vrátane úrovne vysokých škôl, môj názor, aspoň to takto bolo pár rokov dozadu. A rumuni? Zaplať pánboh, že sa to tam nevyrába.
Síce to sem nepatrí, ale nedá mi: ty asi dlhodobo žiješ mimo Slovensko. :mrgreen: Presne ako hovoríš, "takto bolo pár rokov dozadu" konkrétne asi 30.
Pusti si - až teda budeš niekedy na Slovensku - rádio. Prevažná väčšina vysokoškolákov z tzv. "nových" univerzít sa nevie vôbec zamestnať - pretože nevedia vôbec nič. Najstaršia VŠ na Slovensku možno už budúci rok skončí, pretože študenti o strojarinu nemajú absolútne záujem.
Nepodceňujme, na druhej strane v klobásach a paprikách sme sa už zahraničnej konkurencii vyrovnali
jozuo
Příspěvky: 373
Registrován: 19 říj 2016, 11:33

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od jozuo »

Fuu u nás bolo - 21, auto deň stálo bez naštartovania či pohnutia a naskočilo na prvý šup bez problémov. Trhanie momentálne nepociťujem vôbec
Dalis79
Příspěvky: 19
Registrován: 06 zář 2016, 10:58

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Dalis79 »

IMG_20170107_051416 (640x360).jpg
Podle dealera je baterka někde pod zadními sedadly.
U nás -20° a startovala v pohodě.
Astra K ST, 1.4 turbo 92kw, Innovation
Uživatelský avatar
Joska
Příspěvky: 443
Registrován: 20 črc 2016, 06:31
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Joska »

JJ, barerka je v kufru u zadních sedaček, protože by měla být větší, a do motoru by se nevešla...kvuli SS, tedy Start stropu, ne "Schutzstaffel" i když výsledek je stejný :roll:
Astra G -1,6 SZR, prostě Barča
Astra K - 1,6 CDTI (81kW) Innovation
Odpovědět

Zpět na „Astra K - Motory“