Tigra škubání, chcípání

1994-2000

Moderátor: Moderátoři

Santiago
Příspěvky: 2
Registrován: 10 bře 2010, 10:13

Tigra škubání, chcípání

Příspěvek od Santiago »

Zdravim všechny, potřeboval bych poradit. Mám opel tigra r.v 97, a při zatápení mi auto chcípá a nebo škube při přidání plynu. Nevíte někde co s tím ???????
Reklama
 

Miro
Moderátor
Příspěvky: 1296
Registrován: 07 lis 2008, 23:55
Bydliště: Rumburk - LOC 50°57'5.428"N, 14°33'25.161"E
Kontaktovat uživatele:

Re: Tigra škubání, chcípání

Příspěvek od Miro »

zanešená škrtící klapka a EGR ventil, pak koukni na kabely a svíčky a nejspíš se blíží konec života čerpadla ;)
Pohřební služba ANUBIS - Vaše smrt naše živobytí.
Santiago
Příspěvky: 2
Registrován: 10 bře 2010, 10:13

Re: Tigra škubání, chcípání

Příspěvek od Santiago »

Díky na info. A nemáš návod jak to zpravit sám??? :)
milhaus
Příspěvky: 3
Registrován: 27 říj 2010, 14:53

Re: Tigra škubání, chcípání

Příspěvek od milhaus »

Pokud je to čerpádlo co máš v nádrži máš stejný problém jako já když sundaš sedlo zadní sedačky je tam výko k nádrži a přes něj se k tomu dostaneš.
maaaraaa
Příspěvky: 3
Registrován: 23 čer 2012, 02:22

Re: Tigra škubání, chcípání

Příspěvek od maaaraaa »

Čau chlapy..Prosim vás mohly by jste mi někdo poradit?,Zatím nikdo nedokázal říct čím to může být a tak doufám že tady najdu někoho kdo se s tím setkal a poradí!! Já tomu zatím mooc nerozumíím..A tak vám díky za každou vaši radu!!!!
Mám OPEL TIGRU 1.4 ,ROK 1996.. :Mám problém s OTÁČKAMA.. Do 5000tisíc otáček je vše v pohodě,ale na pětitisících se auto rozklepe začne sebou škubat a jako by se dusit a dál už to ani za nic nepustí dál.!!! Dělá mi to u všech rychlostí bez rozdílu stejně.. Nejdříve to vypadalo jako nějaký OMEZOVAČ,ale to prý není,potom jsem myslel že to může být ČERPADLEM,ale ani jeho výměna bohužel nepomohla!! :cry: Můžete mi prosím někdo poradit a vyřešit tenhle hroznej problém??? Děkuji všem za pomoc...
Uživatelský avatar
Kuba
Příspěvky: 584
Registrován: 15 led 2009, 20:12
Bydliště: Havířov, Ostrava, Opava, Rýmařov a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Tigra škubání, chcípání

Příspěvek od Kuba »

Pokud to dělá nad 5000 ot/min, tak zkus zkouknout svíčky jestli nejsou zas*ané a taky by to mohlo být svtřikovačema, protože nemusí stíhat. Rozhodně nevím proč tu ubohou 1,4-ku točíš nad 5k?? :?: :?: Pokud to tak děláš pořád, tak se brzo může odporoučet ojnice ;) Ty motory nejsou moc dělané na "maximum" ;)
Opel Astra F Caravan 1,6 8V 75kW (1994) alias Suzy + Opel Corsa B 1,0 12V 40kW (1999) alias Létající koberec

Jakékoli díly na jakékoli automobily, více info přes SZ
Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 633
Registrován: 23 črc 2011, 16:18
Bydliště: Mikulov -Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tigra škubání, chcípání

Příspěvek od ernst »

co třeba palivovej filtr, nebo zapalování jako přímo kostka nebo cívka nevím co máš?
Astra F 1,6 8v původně 52kW (X16SZ) r.v.1995
maaaraaa
Příspěvky: 3
Registrován: 23 čer 2012, 02:22

Re: Tigra škubání, chcípání

Příspěvek od maaaraaa »

Svíčky jsem měnil a žádná změna!! Čerpadlo jsem také měnil a to bylo ještě horší nedržela mi otáčky a chcípala! Palivový filtr mám naplánovanej vyměnit ted a tak trochu doufám že už by tohle mohlo problém vyřešit!! Jestly NE tak jsem taky dostal radu zkusit vymlátit katík že by mohl být on rosypanej a nejde přesto tolik kolik by bylo třeba... Už jsem z toho fakt hotovej..:(
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1819
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: Tigra škubání, chcípání

Příspěvek od Colommbo »

Sice jsi nepsal, že by se přitom rozsvítila nějaká kontrolka, ale co takhle zkusit diagnostiku a samosebou živý hodnoty při nastartovaným a vytočeným motoru, kdy by se měla závada projevit...? Podle popisu se zdá, jako by motor padal do nouzového režimu, ale jednak jsou na to ty otáčky dost vysoký (stává se to níž, třeba kolem tří tisíc) a druhak by se přitom rozsvítila kontrolka motoru... :oops:
W124 E320 R6 Coupé 1994
maaaraaa
Příspěvky: 3
Registrován: 23 čer 2012, 02:22

Re: Tigra škubání, chcípání

Příspěvek od maaaraaa »

Kontrolka přitom svítí a myslím že urovna to že jede v nouzovém režimu,byl jsem ve dvou servisech a chtěl jsem ji nechat napíchnout,ale ani v jednom se jim to nepovedlo napíchnout!!Jinak přesně do 5000je vše v naprostém pořádku,jakmile ručička přesáhne pětku začne se to klepat,dusit a divně řvát je to uplně stejné při normální jízdě i při volnoběhu!!
Odpovědět

Zpět na „Tigra“