Dobry den,
Obracím se na profiky, znalce, opravare ba jen milovníky značky Opel. Minuly rok jsme koupili Opel Zafira C 2l 125kw r.v. 2017 najedz 63tis km.
Prvni mesic jsem musel udelat brzdy - Ok to je normalka a oleje+filtry
Za dalsi 3m - pri jedné cestě zacala “prokluzovat spojka” najeto 72tis km. V servise velmi překvapeni a vubec ne jisti, bohuzel neexistuje způsob, jak chybu více ověřit nez to rozdelat. Jen tak rozdelat, kouknout a dat dohromady to nikdo nechtěl udelat - tak sem to nechal vymenit a rozvody k tomu
To uz jsem si rikal, snad to nebude porucha za poruchou, vzdyt v recenzích to chvalili. Az na tu spojku.
Pak prisla zima - objevila se hláska navštivte servis a doplňte Adblue - adblue jsem doplnil, ale upozorněni tak porad bylo. Tak jsem to poslal na diagnostiku - chyba ohřevu adblue - Ok vymenime to - druhej den uz ale auto neslo nastartovat - uz to psalo jen navštivte servis - rad bych vedel jak kdyz to nejede takze odtah. Odpo mi volají ze to hlásí zaneseny filtr, tak ze udělají regeneraci. Dalsi den ze to hlásí chybu řidiči jednotky - P6041
Konečný dotaz - je to mozne aby to každy den hazelo jinou chybu? Je to závažná porucha?
A globální otázka - to je Opel tak poruchovy nebo mam “stesti” na kus? O auto se starám, olej menim po 10k, všechno co to chce mu dam, ale potrebuju jezdit.
Vim ze koupit diesel byla chyba kdyz najedu 15-20tis za rok ale kdyz uz se jede tak delší cesta.
Diky za rady, postřehy, komentáře, doporučení..
Spolehlivost Opel Zafira C
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
- Reklama
Re: Spolehlivost Opel Zafira C
Dobrý den. Měl jsem podobný problém se spojkou. Při nájezdu okolo 100000km odešel NOX1 senzor. Ale to je prostě senzor. Jinak zatím bez problémů. Zatím
Re: Spolehlivost Opel Zafira C
Mám A20 DTH, 121 kW, 2014, najeto 170k, jezdím kratší trasy každý den (regenerace DPF 300-400 km, 90->20 %) a celkově to vnímám jako spolehlivé auto.
Měnily se žhaviče, EGR a rozvody (vše okolo 120k), odešel přijímač TPMS (150k, drobnost) a vyhřívání řidičovy sedačky (neřešil jsem). Jinak jen předepsaný servis každý rok. Např. všechny TPMS senzory jsou stále původní (dvě sady kol) a výbojky v xenonech taky, až se divím.
Měnily se žhaviče, EGR a rozvody (vše okolo 120k), odešel přijímač TPMS (150k, drobnost) a vyhřívání řidičovy sedačky (neřešil jsem). Jinak jen předepsaný servis každý rok. Např. všechny TPMS senzory jsou stále původní (dvě sady kol) a výbojky v xenonech taky, až se divím.