Klepání v převodovce
Moderátor: Moderátoři
Klepání v převodovce
Zdravím,mám problém s vectrou,motor 1.9cdti 110 kw,6ti stupňová převodovka,když nastartuju,auto běží na volnoběk,je slyšet takové poklepávání sem tam z mít převodovky nebo spojky,spojka je nová včetně ložiska,krom setrvačníku.Když sešápnu spoju,přestane to,když spojku sešlápnu jen trochu,ozývá se takové rachtání,to samé když vypnu motor a nemám zmáčknutou spojku,ozve se takové zarachocení.Nemáte někdo podobné problémy nebo nemáte tip co by to nohlo být?díky
- Reklama
Re: Klepání v převodovce
Nejspíš to bude problém s dvojhmotovým setrvačníkem. při výměně spojky je nutné odzkoušet i vůli setrvačníku. pokud je větší než 8 zubů na věnci ozubení pro startér je nutné ten setrvačník vyměnit, pokud to ten mechanik co měnil spojku nezkoušel je problém nejspíšě v tom. jinak je to vůle v ložiskách tzv, předlohové hřídele převodovky.lukas88 píše:Zdravím,mám problém s vectrou,motor 1.9cdti 110 kw,6ti stupňová převodovka,když nastartuju,auto běží na volnoběk,je slyšet takové poklepávání sem tam z mít převodovky nebo spojky,spojka je nová včetně ložiska,krom setrvačníku.Když sešápnu spoju,přestane to,když spojku sešlápnu jen trochu,ozývá se takové rachtání,to samé když vypnu motor a nemám zmáčknutou spojku,ozve se takové zarachocení.Nemáte někdo podobné problémy nebo nemáte tip co by to nohlo být?díky
Re: Klepání v převodovce
Ahoj, kolik má Tvoje Vectra najeto?? Tipuju taky dvouhmotý setrvačník........
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI, Elegance, AFL - Bi-xenon, RDKS, DVD 90 NAVI, CID, PDC, UHP, AHS - originální nezávislé topení EBERSPÄCHER, DWA - Alarm s Dead Lock, Power Tailgate - elektické zavírání 5 dveří, Sklopné tažné zařízení ORIS, MKJ
Re: Klepání v převodovce
Ahoj pánové, zjistil jsem, že mám ten samý problém jako Lukáš. Když vyřadím tak tam klepe a při vymáčknutí spojky to přestane, ale když přidám plyn ( při neutrálu) tak se ozve takový plechový zvuk. Zajel jsem nejdříve do opel servisu a do jedenoho dost dobrého servisu .
U opla mi řekli, že je to na 99% dvouhmotný setrvačník, že ho už u tohoto typu motoru 1,9 CDTI - 110 KW letos dělali. Nebo to může být ložisko předlohové hřídele. Ten druhý sevis říkal, že toho může být víc: ložisko spojky, předlohové hřídele, atd. Jen jsem se chtěl zeptat zda Lukáš už má problém vyřešený. Díky. vkucera
U opla mi řekli, že je to na 99% dvouhmotný setrvačník, že ho už u tohoto typu motoru 1,9 CDTI - 110 KW letos dělali. Nebo to může být ložisko předlohové hřídele. Ten druhý sevis říkal, že toho může být víc: ložisko spojky, předlohové hřídele, atd. Jen jsem se chtěl zeptat zda Lukáš už má problém vyřešený. Díky. vkucera
Re: Klepání v převodovce
Zdravím,dlouho jsem se sem nedostal,ale když mi měnili spojku,měnil se i ložisko a přítlačák,prostě komplet,ale bez setrváku,ten mechanik mi tvrdil,že setrvák je dobrej,ale těd po dalším roce už dobrej určitě není,problém je,co ta vůle na toM hřídeli,jak se to dá řešit?Máte někdo radu nebo třeba hrubou cenu za kolik by to šlo spravit?dÍKY