máme Astru 1,6 rok 1997 již delší dobu motor běžel na vyšší volnoběh a chystali jsme se s tim něco dělat, ale včera při jízdě jsme jeli asi 60km/h na neutrál a v tu chvili jsme si všimli, že volnoběh klesnul pod 1000ot, tak jsme si řekli paráda už se to zpravilo. Ujeli jsme asi 200m a v tom motor chcípnul. Jelikož máme řemen, nemohli jsme si dovolit povolit spojku a "roztlačit" to aby nepřeskočil řemen přes zuby. Zkoušeli jsme startovat, ale nic. Tak jsme dojeli na kraj a ve startování pokračovali. Chvili jsme si mysleli, že to je prasklej řemen, ale je v pohodě. Než nám přijel zajištěný odtah, tak jsme se v motoru hrabali a zjistili, že nejde vstřikovací tryska. Tak jsme si řekli, že je zacpaná tryska a že to jen vyčístíme a bude to v pohodě. Doma jsme již začali rozebírat a zkoušet. Stále nešlo palivo, tak jsme si pak říkali, že to bude čerpadlem, pak jsem sundal a nasadil konektor trysky a benzín už šel, tak jsme to startovali s radostí a doměním, že je problém vyřešen, ale opak je pravdou. Stale nic. Vytáhli jsme svíčky a všechny suché což nás zarazilo když už benzín šel. Byla už tma, tak jsme to nechali na ráno, přece jen ráno moudřejší večera
