velka spotreba...hlasi chybu 0200

1991-1998

Moderátor: Moderátoři

prot
Příspěvky: 8
Registrován: 25 pro 2010, 15:56

velka spotreba...hlasi chybu 0200

Příspěvek od prot »

ahoj
jsme s kamarady ve francii a zacalo nam blbnout auto. mame astru F, 16 benzin r.v.97.
auto ma moc velikou spotrebu mozna i 20/100, nema vykon, cadi cerne a palivo strika z vejfuku.
sviti kontrolka a vyblikali jsme zavadu 0200 obvod vstrikovace.

kdybyste nekdo vedel, co je tedy spatne, aby jsme to mohli sehnat, tak budem radi..diky M
Reklama
 

P.S.
Příspěvky: 468
Registrován: 28 říj 2009, 20:33
Bydliště: Karlovarsko

Re: velka spotreba...hlasi chybu 0200

Příspěvek od P.S. »

vypadá to že ti protejká nákej vstřik nebo zůstává stále otevřen
nejdřív bych podle barvy svýček určil kterej je to válec bude mokrá svíčka
pak vyndat patřičný vstřik a skusit na baterii zda cváká-otvírá a zavírá pokud ne sehnat jinej
pokud však bude fungovat jak má můžeš mít větší problém vstřik po napojení do konektoru a otočení klíčku do kontrolek musí po chvilce zůstat zavřenej pokud zůstane otevřen tak ti s největší pravděpodobností odešel výstup z ŘJ počítače a budeš muset sehnat jinou ŘJ to se stalo mě pokud k tomu dojde musel bys sehnat a přehodit 3 věci ŘJ,čtečku ima je na spínačce a aspon jeden klíč s funkčním imo klíč rozloupneš a imo dáš de svého klíče tyhle 3 věci musí bejt z jednoho vozu téhož typu a motoru co máš ty!!! ;)
VB 1.6 16V 74 KW 1996 -ex
škoda octávie combi 1.9 TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74 KW
prot
Příspěvky: 8
Registrován: 25 pro 2010, 15:56

Re: velka spotreba...hlasi chybu 0200

Příspěvek od prot »

diky za radu :) budeme zkouset :shock:
prot
Příspěvky: 8
Registrován: 25 pro 2010, 15:56

Re: velka spotreba...hlasi chybu 0200

Příspěvek od prot »

P.S. píše:vypadá to že ti protejká nákej vstřik nebo zůstává stále otevřen
nejdřív bych podle barvy svýček určil kterej je to válec bude mokrá svíčka
pak vyndat patřičný vstřik a skusit na baterii zda cváká-otvírá a zavírá pokud ne sehnat jinej
pokud však bude fungovat jak má můžeš mít větší problém vstřik po napojení do konektoru a otočení klíčku do kontrolek musí po chvilce zůstat zavřenej pokud zůstane otevřen tak ti s největší pravděpodobností odešel výstup z ŘJ počítače a budeš muset sehnat jinou ŘJ to se stalo mě pokud k tomu dojde musel bys sehnat a přehodit 3 věci ŘJ,čtečku ima je na spínačce a aspon jeden klíč s funkčním imo klíč rozloupneš a imo dáš de svého klíče tyhle 3 věci musí bejt z jednoho vozu téhož typu a motoru co máš ty!!! ;)
tak jsme vyzkouseli ten vstrik...je tam jen jeden, ten u karburatoru, anybrz to neni strikacka...po otoceni klicku na kontrolky, se vysune a zustane vysunuty...jestli protika nevime, ale sedlo bylo vylesteny, atk ze to vypada, ze to doseda.,,jeste teda pridam obrazek toho dilu co jsme zkouseli, aby to bylo jasny, protoze mi nejsme moc automechanici, ale spis strojari.

kdyby nekoho neco napadlo, tak napiste diky
Přílohy
vstrik.jpg
vstrik.jpg (6.53 KiB) Zobrazeno 4419 x
P.S.
Příspěvky: 468
Registrován: 28 říj 2009, 20:33
Bydliště: Karlovarsko

Re: velka spotreba...hlasi chybu 0200

Příspěvek od P.S. »

takže máte 55KW 8 ventilovou verzi -jednobod ?
to co je na fotce je krokový motorek jednoduše řečeno zajištuje volnoběh a s protékáním benzínu nemá nic společnýho
sundej ze zhora ze stříkačky ten černej nástavec co de od vzduchovýho filtru pod nim je klapka pak při vypnutym motoru otoč klíčkem do kontrolek a koukej zda stoho neteče benzín týct by neměl pokud teče bude problém s tou injejcí a budeš jí asi muset sehnat jinou :?:
VB 1.6 16V 74 KW 1996 -ex
škoda octávie combi 1.9 TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74 KW
prot
Příspěvky: 8
Registrován: 25 pro 2010, 15:56

Re: velka spotreba...hlasi chybu 0200

Příspěvek od prot »

jj, je to 55 kw jednobod...diky, zkusime tedy tohle ;)
prot
Příspěvky: 8
Registrován: 25 pro 2010, 15:56

Re: velka spotreba...hlasi chybu 0200

Příspěvek od prot »

P.S. píše:takže máte 55KW 8 ventilovou verzi -jednobod ?
to co je na fotce je krokový motorek jednoduše řečeno zajištuje volnoběh a s protékáním benzínu nemá nic společnýho
sundej ze zhora ze stříkačky ten černej nástavec co de od vzduchovýho filtru pod nim je klapka pak při vypnutym motoru otoč klíčkem do kontrolek a koukej zda stoho neteče benzín týct by neměl pokud teče bude problém s tou injejcí a budeš jí asi muset sehnat jinou :?:
tak na zaplej klicek do kontrolek benzin z injekce netece, ale zkusili jsme to nastartovat a zda se nam, ze to z ni strika fakt hodne...dalo by se pod tim proudem mejt nadobi :cry:
muze to byt jen vadnou injekci, nebo je dobra a proste to spatne ridi pocitac :?: treba na zaklade nejakyho spatnyho cidla :?:
P.S.
Příspěvky: 468
Registrován: 28 říj 2009, 20:33
Bydliště: Karlovarsko

Re: velka spotreba...hlasi chybu 0200

Příspěvek od P.S. »

kdyby to byl počítač nebo čidlo odhalila by to diagnostika spíš mi připadá že odešla ta injekce
tady je popsanej princip jednobodového vstřiku je to sice z feldy ale princip je stejnej
http://stekly.wz.cz/bmm.html
VB 1.6 16V 74 KW 1996 -ex
škoda octávie combi 1.9 TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74 KW
Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 512
Registrován: 25 lis 2008, 00:10
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: velka spotreba...hlasi chybu 0200

Příspěvek od Fritol »

diagnostika ... a live data co ukazuje čidlo teploty.. pokud bude ukazovat -40 stupnu vyměnit... a mohlo by bejt po problému.. nemusí ho to diag ubec napsat jako chybu.. proto se to chce podívat s diag. na data... protože pokud je vadne čidlo teploty a ukazuje tuto teplotu což je jakoby nouzova teplota jednotky tak bude střikovat velice bohaté palivo... ovšem pokud bude čidlo teploty ukazovat zpravně tak bude problém někde jinde.. :)
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998, ABS,4kotouč,vyhřívany el.zrcátka,centrál,origo lité kola,klima,el okna, dodělany Pal PC, modul zavíraní oken pomocí DO
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
prot
Příspěvky: 8
Registrován: 25 pro 2010, 15:56

Re: velka spotreba...hlasi chybu 0200

Příspěvek od prot »

Fritol píše:diagnostika ... a live data co ukazuje čidlo teploty.. pokud bude ukazovat -40 stupnu vyměnit... a mohlo by bejt po problému.. nemusí ho to diag ubec napsat jako chybu.. proto se to chce podívat s diag. na data... protože pokud je vadne čidlo teploty a ukazuje tuto teplotu což je jakoby nouzova teplota jednotky tak bude střikovat velice bohaté palivo... ovšem pokud bude čidlo teploty ukazovat zpravně tak bude problém někde jinde.. :)
diky zkusime i tuhle variantu..auto bylo totiz nekdy davno uvareny a v servisu. od te doby svitila kontrolka motoru..ale zacalo to zrat az ted.
byla by to asi levnejsi varianta opravi, nez ta injekce, ktera u nas stoji asi 2500kc a tady ve Fr. od stejny firmy 350 euro :shock:
ale co by se dalo delat no :(

tady moc nejezdime, ale na cestu zpatky uz se to vyplati opravit...diky chlapi ;)
Odpovědět

Zpět na „Astra F“