Nemáte někdo nějakou radu, kde se nachází v motoru a co to přesně znamená tahle chyba zjištěná přes OP - COM?
Číslo chyby - P1590-01 Vysoké napětí v obvodu elektromagnetického ventilu, podtlak.
Jinak proč jsem to diagnostikoval. Auto mi při první jízdě každý den, když je studený motor pravidelně při jízdě dvakrát skočí do nouzáku. Při druhém nouzáku vypnu motor a znova nastartuji a už je to OK. Mám podezření na nějaký podtlak, popřípadě egr ventil. Ten, ale nevím kde se přesně nachází v mém motoru 2.2DTI. Pokud máte někdo podobný problém a máte řešení sem s ním
Lazak
Chybový kód přes OP - COM
Moderátor: Moderátoři
- Lazak
- Příspěvky: 129
- Registrován: 14 úno 2010, 17:34
- Bydliště: Petrovice u Karviné
- Kontaktovat uživatele:
Chybový kód přes OP - COM
Vectra C GTS 2.2DTI 10/2003
Grand Scénic fórum
Grand Scénic fórum
- Reklama
Re: Chybový kód přes OP - COM
Dneska se mi objevila chyba:
P1590 - Vacuum Solenoid Valve Circuit High Voltage
(01) - Present
Mohu ze zeptat jak jste to resil? Dik
P1590 - Vacuum Solenoid Valve Circuit High Voltage
(01) - Present
Mohu ze zeptat jak jste to resil? Dik
Re: Chybový kód přes OP - COM
Zdravím, diagnostika mi ukázala chybu U2139 komunikace s CAN jednotkou sloupku řízení a U139 komunikace se skup. Snímačů sloupku řízení. Nevíte jak toto řešit? Připadne zda to vůbec řešit? díky
Vectra GTS 2.2 16v 108kW 2003
ex: Seat Toledo 1.8i 66kW 1996
ex: Ford Scorpio GIA 2.0i 88kw 1991 dříč a držák
ex: Ford Scorpio GIA 2.0i 88kw LPG 1990
ex: Seat Toledo 1.8i 66kW 1996
ex: Ford Scorpio GIA 2.0i 88kw 1991 dříč a držák
ex: Ford Scorpio GIA 2.0i 88kw LPG 1990
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: 04 zář 2012, 20:26
- Bydliště: skoro Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chybový kód přes OP - COM
Uz jste na to prisly nekdo?
Chystam se na diagnostiku a vetrim kopec chyb
Chystam se na diagnostiku a vetrim kopec chyb
Darwi