Opel Campo 2.5 TD rok 1993 - prosím o radu

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
drive
Příspěvky: 2
Registrován: 30 lis 2015, 12:15
Kontaktovat uživatele:

Opel Campo 2.5 TD rok 1993 - prosím o radu

Příspěvek od drive »

Prosím o radu - zničehonic při jízdě mě přestal běžet motor, tak jsme auto odtáhli ke kámošovi a zkusili jsme pojistky. 15 A pojistka pod volantem při zapnutí klíčku shoří. To znamená nějaký kraťas a asi přes 15 A pojistku se uzavírá ventil paliva v čerpadle. Může mi někdo poradit v čem by mohl být zakopaný pes?
Hledal jsem elektrický schéma na internetu a i celý manuál k vozu, ale nikde nic není. :|
Reklama
 

Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1822
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: Opel Campo 2.5 TD rok 1993 - prosím o radu

Příspěvek od Colommbo »

Starý dobrý kampíčko, zaplaťpánbu za něj, kamarád měl ještě tu nefoukanou verzi, pickup a doublecab a léta naprostá spokojenost. Jen ta koroze... :cry: Ale k tématu - naftě rozumím ještě míň než benzínu, ale kamarád říkal, že si už není jistý, je-li ta pojistka pro elmg. odpojovací ventil nafty, nicméně zkusit od něj odpojit kablík a pokud po zapnutí zapalování pojistka neshoří, je ventil vadný (cívka ve zkratu a ventil zavřený), pokud shoří (a je na ni skutečně ventil napojen) může být vadná kabeláž a někde šlus... :idea:
W124 E320 R6 Coupé 1994
drive
Příspěvky: 2
Registrován: 30 lis 2015, 12:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Campo 2.5 TD rok 1993 - prosím o radu

Příspěvek od drive »

Colommbo píše:Starý dobrý kampíčko, zaplaťpánbu za něj, kamarád měl ještě tu nefoukanou verzi, pickup a doublecab a léta naprostá spokojenost. Jen ta koroze... :cry: Ale k tématu - naftě rozumím ještě míň než benzínu, ale kamarád říkal, že si už není jistý, je-li ta pojistka pro elmg. odpojovací ventil nafty, nicméně zkusit od něj odpojit kablík a pokud po zapnutí zapalování pojistka neshoří, je ventil vadný (cívka ve zkratu a ventil zavřený), pokud shoří (a je na ni skutečně ventil napojen) může být vadná kabeláž a někde šlus... :idea:

Díky za radu. Je to poprvé co nás takhle Campo nechalo ve štychu. Je pravda, že Campíček je vidět čím dál méně a to kvůli shnilým rámů. Vzhledem k tomu, že opravuji nádrže na motocykly a auta tak i offroady, postupem času jsem se musel dopracovat i vyrobení části rámu na Campo, vzhledem k tomu, že byla celá zadní část na šrot a tak už jsem udělal několik oprav rámů a výměny části rámů za vyrobené nové a i korbu jsem vyvařil celou. Viz moje stránky www.drive666.mypage.cz. Je to všechno hezký, ale elektriku moc neznám, kvůli tomu, že se mi ještě nepodařilo sehnat ještě plánek elektriky. Má to logiku, odpojit přívod elektřiny do čerpadla a vyzkoušet pojistku. Díky za radu mě to ani nenapadlo.
Odpovědět

Zpět na „Vectra C + Signum“