Koupě Vectra c 2.2 dti
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: 04 zář 2012, 20:26
- Bydliště: skoro Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Koupě Vectra c 2.2 dti
Chlapy chci si koupyt auto s vetsim uloznym prostorem.
Poradte ma to filtr pevnych castic?
A mam to auto vubec kupovat, nejsou s nim nejake problemy, mam koupit radeji neco jineho?
Rok vyroby 2004, kombik, nafta, natocene 170 000, 92 Kw, ABS, ASR, dvouzonova klimatizace a automaticke sterace.Ta dvouzonova klima se pry kazi.Tak nevim co na tom pravdy bude.
A pada do nouzoveho rezimu.Na volnobeh ne.Zdase ze jen pri zatahu.
Mam si neco o aute zjistit? Neco na nem vyzkouset?Diagnostiku nemam.
Poradte ma to filtr pevnych castic?
A mam to auto vubec kupovat, nejsou s nim nejake problemy, mam koupit radeji neco jineho?
Rok vyroby 2004, kombik, nafta, natocene 170 000, 92 Kw, ABS, ASR, dvouzonova klimatizace a automaticke sterace.Ta dvouzonova klima se pry kazi.Tak nevim co na tom pravdy bude.
A pada do nouzoveho rezimu.Na volnobeh ne.Zdase ze jen pri zatahu.
Mam si neco o aute zjistit? Neco na nem vyzkouset?Diagnostiku nemam.
Darwi
- Reklama
Re: Koupě Vectra c 2.2 dti
2,2DTI nemá filtr pevných částic. Ale jestli to padá do nouzáku, tak pokud to neni jen nějaká ptákovina, tak by to mohlo bejt i čerpadlo a to je u VeCe DTI problém. Je to taková specialitka- řídící jednotka je napevno součástí čerpadla a jak odejde jedno nebo druhý.....
Lepší volba by byla 1,9CDTi. Je tam sice DPF ale za mě lepší motor, navíc 6-ti kvalt.
Dvouzónový klimy bych se nebál. Jen tam občas zlobí ovládací kolečko, ale dá se to opravit.
Lepší volba by byla 1,9CDTi. Je tam sice DPF ale za mě lepší motor, navíc 6-ti kvalt.
Dvouzónový klimy bych se nebál. Jen tam občas zlobí ovládací kolečko, ale dá se to opravit.
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: 04 zář 2012, 20:26
- Bydliště: skoro Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Vectra c 2.2 dti
Zkusim se podivat i po teto motorizaci, jak radis.Ale ten filtr.S nim se nema jezdit kratke trasy.Kolik Km najedes cestou do prace?
Ja tam deset.
Jinak pockam jeste jestli se nekdo dalsi ozve se zkusenostmi a potom uvidim.
Myslis ze je hodne 50 000 za toto auto a jeste s poruchou?
Ja tam deset.
Jinak pockam jeste jestli se nekdo dalsi ozve se zkusenostmi a potom uvidim.
Myslis ze je hodne 50 000 za toto auto a jeste s poruchou?
Darwi
Re: Koupě Vectra c 2.2 dti
Jak píše lubaan - DPF nemá, zato problematické čerpadlo Bosch VP44/PSG 16 s integrovanou řídící jednotkou. Pokud řídící jednotka přepíná do nouzového režimu, asi ví proč a pan majitel možná taky, proto prodává. Pokud chceš mít hlavu v dlaních, klidně auto kup, jinak nee... Italské commonraily 1.9cdti jsou opravdu lepší a spolehlivější, byť mají filtr pevných částic (některé z úplného počátku možná ještě nee.) Jsou ve dvou výkonových verzích 88 a 110kW, oba mají šestikvalty, ale u slabšího provedení je trochu choulostivější M32WR, je třeba hlídat množství (přelívá se asi o dvě deci nad míru, aby byla ložiska řádně mazána) a taky měnit převodový olej. 110kW verze má převodovku silnější a bez problémů. S DPF je halt potřeba se naučit žít a nechávat probíhat a hlavně dokončovat regenerace.
W124 E320 R6 Coupé 1994
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: 04 zář 2012, 20:26
- Bydliště: skoro Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Vectra c 2.2 dti
A to je ten problem.Jezdim 10 mozna 15Km.To je malo.Cesta mi trva tak 15-20min. coz je pro DPF tezce nedostacujici.Ne?
samotny prubeh vypalovani trva tak deset minut.Nemluve o tom, ze se zpousti az az az potom co se zahreje motor.
Nebo jestli se pletu, tak mne opravte.Jsem zacatecnik v nafte.Do ted jsem mnel benzin s prestavbou na plyn.Ale stve mne maly kufr co ted mam a nadrz ktera zabira misto rezervy.Takze rezervu sebou nemam.A to je za prve na pokutu a za druhe problem, kdybych pichnul.Sprej na dohusteni pry neni schvalen Oplem, coz jsem se dozvedel primo od policisty.
samotny prubeh vypalovani trva tak deset minut.Nemluve o tom, ze se zpousti az az az potom co se zahreje motor.
Nebo jestli se pletu, tak mne opravte.Jsem zacatecnik v nafte.Do ted jsem mnel benzin s prestavbou na plyn.Ale stve mne maly kufr co ted mam a nadrz ktera zabira misto rezervy.Takze rezervu sebou nemam.A to je za prve na pokutu a za druhe problem, kdybych pichnul.Sprej na dohusteni pry neni schvalen Oplem, coz jsem se dozvedel primo od policisty.
Darwi
Re: Koupě Vectra c 2.2 dti
Mám 1.9 cdti 88kw najeto 402tis bez větších závad.Nemám filtr pevných částic
vectra c 1.9cdti 88kw 2005 kombi
Re: Koupě Vectra c 2.2 dti
Jak pišou kluci, sehnat 110kW CDTi z konce roku 2005 a bude bez filtru pevných částic, jednu jsem takovou měl, po bouračce a totální likvidaci možná někde jezdí na Olomoucku. Naprosto v pohodě auto.
Re: Koupě Vectra c 2.2 dti
No já mam z konce roku 2004 a DPF tam je. Ono spíš záleží na tom, pro jakej trh bylo auto určený. V Německu byly na auta s DPF nějaký daňový výhody, tak tam byla většina aut s filtrem.
Jinak jasně, 10km jízdy s autem s DPF nebude nic moc. Pokud by se povedlo sehnat auto bez DPF, bylo by to dobrý. Hlavně si dát pozor na auta s vytlučenýma filtrama, s těma asi bude ještě problém. Ale pokud se s autem často jezdí, tak se s filtrem dá žít. Já už ani neřešim, když zrovna běží regenerace a potřebuju auto chcípnout. Prostě to chcípnu a filtr se vypálí příště.
Jinak i CDTI má svý mouchy. Např.dvouhmoty, vířivý klapky a samozřejmě DPF. A nakonec třeba takovej dieselservis Rada v Soběslavi si umí s čerpadlem VP44 PSG16 poradit.
Máme ještě Zafiru 2,2DTI a motor OK, potrápilo nás jen padání nafty, jinak nic. Tam ale neni to problematický čerpadlo.
Jinak jasně, 10km jízdy s autem s DPF nebude nic moc. Pokud by se povedlo sehnat auto bez DPF, bylo by to dobrý. Hlavně si dát pozor na auta s vytlučenýma filtrama, s těma asi bude ještě problém. Ale pokud se s autem často jezdí, tak se s filtrem dá žít. Já už ani neřešim, když zrovna běží regenerace a potřebuju auto chcípnout. Prostě to chcípnu a filtr se vypálí příště.
Jinak i CDTI má svý mouchy. Např.dvouhmoty, vířivý klapky a samozřejmě DPF. A nakonec třeba takovej dieselservis Rada v Soběslavi si umí s čerpadlem VP44 PSG16 poradit.
Máme ještě Zafiru 2,2DTI a motor OK, potrápilo nás jen padání nafty, jinak nic. Tam ale neni to problematický čerpadlo.
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Re: Koupě Vectra c 2.2 dti
Jak už jsem naznačil, některá provedení 1.9cdti z počátků DPF nemají a jen mi to potvrzujete, dík! A co se vířivých klapek týče, má je jen silnější 110kW (a 16v) verze, slabší 88kW osmiventil tyto klapky nemá. Zas má tu M32WR...
W124 E320 R6 Coupé 1994