Rozvody benzínových motorů
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Rozvody benzínových motorů
Ahoj chtěl bych se zeptat jak jsou řešeny rozvody, řetez nebo řemen.Případně jaký je plán výměny řemenu .Díky
- Reklama
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: Rozvody benzínových motorů
myslim ze vsechny benzinove astry maji retez..
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Re: Rozvody benzínových motorů
což by byla dobrá zpráva
-
- Příspěvky: 72
- Registrován: 09 kvě 2016, 13:25
Re: Rozvody benzínových motorů
Po koľkých km sa vlastne u Astry menia rozvody?
Re: Rozvody benzínových motorů
čo je zlé na remeňoch?olson píše:což by byla dobrá zpráva
je síce pravda, že sa mi roztrhol na Astre 2.0 16V 136k v roku 1997 pri 110tkm (výmena mala byť 120t) ale pravdepodobnou príčinou bolo preskočenie remeňa pretože motor mal problém s voľnobehom a občas skapal pri brzdení preraďovaní dolu na 2 a potom po pustení spojky vlastne naskočil "roztláčaním".
odvtedy ale 1x 2.2DTI, 2x 1.9DTH, 3x 2.0DTH, 1x 2.0DT - síce to nebol ani jeden benzín ale všetky s výmenami po 150tkm bez problémov na rozvodoch (1x zadrené čerpadlo vody po ktorom bola vykonaná výmena rozvodov skôr než plánovaná)
Re: Rozvody benzínových motorů
Ahojte, neviete na tuto otazku niekto odpoved pls pre Astra K 1.6T benzin MY18?(B16SHT), kedy sa maju menit rozvody?
Nejak sa mi nepodarilo najst v serviske ani pouzivatelskej prirucke.
Vdaka
Astra K ST 1.6T benzin, Dynamic
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody benzínových motorů
Tak tyto informace se nikde neudávájí v běžných dokumentech a Opel si je hodně tají. Přesto výměna se provátí za předpokladu, pokud je zahřátý motor a motor rachotí, to je první náznak, že řetěz je natažený a bude potřebovat výměnu. Dost často se to stává pokud motor dost často podtáčíme. Jinak v servise mohou udělat měření, zda je řetěz nataženy.
Podle informací co mám, je výměna doporučena ve 150 000km / 8 let (co nastane dříve), ale není to podmínkou.
Značení motoru 1.6 Turbo
Označení B16SHT
Rok výroby
Emisní norma EURO 6
Palivo Benzín
Rozvody Řetěz
Převodovka 6 manuál
Počet válců 4
Zdvihový objem (cm3) 1598
Vrtání ( mm ) EN – Bore 79,0
Zdvih ( mm ) EN- Stroke 81,5
Max. výkon v kW/k 147 / 200
Max. výkon při ot / min. 4700 / 5500
Max. točivý moment v Nm 300
Max. točivý moment při ot / min. 1700 – 4700
Kompresní poměr 9,5:1
Max. rychlost ( km / h ) 235
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. 7,0
Provozní materiál
Originál olejový filtr 55594652
Originál vzduchový filtr 13367308
Originál zapalovací svíčka 55570037
Informace k motorům Astra K - zde
Podle informací co mám, je výměna doporučena ve 150 000km / 8 let (co nastane dříve), ale není to podmínkou.
Značení motoru 1.6 Turbo
Označení B16SHT
Rok výroby
Emisní norma EURO 6
Palivo Benzín
Rozvody Řetěz
Převodovka 6 manuál
Počet válců 4
Zdvihový objem (cm3) 1598
Vrtání ( mm ) EN – Bore 79,0
Zdvih ( mm ) EN- Stroke 81,5
Max. výkon v kW/k 147 / 200
Max. výkon při ot / min. 4700 / 5500
Max. točivý moment v Nm 300
Max. točivý moment při ot / min. 1700 – 4700
Kompresní poměr 9,5:1
Max. rychlost ( km / h ) 235
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. 7,0
Provozní materiál
Originál olejový filtr 55594652
Originál vzduchový filtr 13367308
Originál zapalovací svíčka 55570037
Informace k motorům Astra K - zde
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Rozvody benzínových motorů
Diky moc za info, zatial som od toho daleko (3r, necelych 79tis), ale urcite by som to rad vymenil, kym sa to po ... tak ma zaujimalo, kedy ma to caka .. dikes za infoAstra - R@SAG píše: ↑07 zář 2020, 07:31 Tak tyto informace se nikde neudávájí v běžných dokumentech a Opel si je hodně tají. Přesto výměna se provátí za předpokladu, pokud je zahřátý motor a motor rachotí, to je první náznak, že řetěz je natažený a bude potřebovat výměnu. Dost často se to stává pokud motor dost často podtáčíme. Jinak v servise mohou udělat měření, zda je řetěz nataženy.
Podle informací co mám, je výměna doporučena ve 150 000km / 8 let (co nastane dříve), ale není to podmínkou.
Značení motoru 1.6 Turbo
Označení B16SHT
Rok výroby
Emisní norma EURO 6
Palivo Benzín
Rozvody Řetěz
Převodovka 6 manuál
Počet válců 4
Zdvihový objem (cm3) 1598
Vrtání ( mm ) EN – Bore 79,0
Zdvih ( mm ) EN- Stroke 81,5
Max. výkon v kW/k 147 / 200
Max. výkon při ot / min. 4700 / 5500
Max. točivý moment v Nm 300
Max. točivý moment při ot / min. 1700 – 4700
Kompresní poměr 9,5:1
Max. rychlost ( km / h ) 235
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. 7,0
Provozní materiál
Originál olejový filtr 55594652
Originál vzduchový filtr 13367308
Originál zapalovací svíčka 55570037
Informace k motorům Astra K - zde
Astra K ST 1.6T benzin, Dynamic