1.4T po 100000
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
1.4T po 100000
Auto objednane 03/16 dodane 06/16. Zrejme pondelkovy alebo piatkovy kus, ako vsetky ST v tej dobe, Made in Britain. Zle poskladane oblozenie palubnej dosky, odstavjuca strieborna lista pod radiom a vrzgajuci interier. Palubovka vyriesena v ramci reklamacie. Jeden zdroj pazvukov bol rezonujuci kryt kamery na celnom skle, odstranene na 2. pokus. Druhy zdroj boli zdruzene ukazovatele. Tie diler neriesil, tak som to skusil sam. Podarilo sa to tiez na 2. pokus. Figel je v tom, ze treba cely instrument panel rozobrat a vypodkladat izolaciou miesta kontaktu plastov. Niektore vnutorne casti su vyrobene z tvrdeho plastu (asi 2 stupne horsieho ako recyklat z PET flias), ktory je v kontakte s inymi plastami a PCB. Dalsi problem sa objavil pri najazdeni cca. 8000 km v podobe trhnutia pri prechode 3000 ot/min. Neskor sa pridali aj kovove zvuky. Mal som pocit, ze sa to trochu zlepsilo po vymene oleja po 15000 km, ale iba na chvilu. Servis sa k tomu staval klasicky ako je popisane v susednom, najrozsiahlejsom vlakne, t.j. to je vlastnost motora, nekvalitne palivo, tankujte 100 oktan, skuste aditivum a pod. Premiove palivo problem velmi neriesilo a pomohla az zmena oleja D1G2 pri 45000 km. Dalsia pozitivna zmena nastala pri 60000, vymene sviecok a U/G SW cez zvolavacku. Odvtedy je s motorom pokoj. Jazdim 40% mesto, 40% dialnice a zvysok medzimesto. Priemerna spotreba podla PP 6.4 realna 6.8. Skusal som aj Vmax na dialnici v DE, 216 tacho, 208 GPS.
Astra K ST, 1.4 92kW, Innovation, MY16.5
Zafira B, 1.7cdti 92kW, Enjoy+, Astra H Caravan, 1.7cdti 74kW, Enjoy
2x Astra G Caravan, 1.4 16v 66kW, 2x Astra F 1.4 16v 66kW/1.6i 55kW
Zafira B, 1.7cdti 92kW, Enjoy+, Astra H Caravan, 1.7cdti 74kW, Enjoy
2x Astra G Caravan, 1.4 16v 66kW, 2x Astra F 1.4 16v 66kW/1.6i 55kW
- Reklama
-
- Příspěvky: 130
- Registrován: 30 črc 2016, 21:07
Re: 1.4T po 100000
ako si rozoberal ten panel budikov, ked si sam daval tu izolaciu na plasty? mal si nejaky navod?
Inak mam rovnako objednane a preberane ako ty a rovnake problemy. Mne vsak budu navyse menit dvojhmot. zotrvacnik zacal klepotat.
Inak mam rovnako objednane a preberane ako ty a rovnake problemy. Mne vsak budu navyse menit dvojhmot. zotrvacnik zacal klepotat.
- yggdrasilsk
- Příspěvky: 164
- Registrován: 28 dub 2016, 14:20
Re: 1.4T po 100000
Tie budiky by zaujimali aj mna ...
VW Golf 6 Variant 1.6 TDi
Opel Astra-K ST Inovation 1.4T už doma
Opel Astra-K ST Inovation 1.4T už doma
Re: 1.4T po 100000
Pri akých otáčkach motora bežne jazdíš?tominomiki píše:ako si rozoberal ten panel budikov, ked si sam daval tu izolaciu na plasty? mal si nejaky navod?
Inak mam rovnako objednane a preberane ako ty a rovnake problemy. Mne vsak budu navyse menit dvojhmot. zotrvacnik zacal klepotat.
Vyklepaná dvojhmota je na 99% daná štýlom jazdy.
Re: 1.4T po 100000
Tu je link na video. Nasiel som to na anglickom fore: https://www.youtube.com/watch?v=X6TDwbAu1Xc. Plus som este obliepal miesta, kde sa vonkajsi kryt dotyka ostatnych plastov, oblepil som aj vrchnu cast krytu, ktora sa dotyka/je velmi blizko pristrojovky a vsetky dosadacie plochy a zapadky. Pouzil som Tesa pasku s molitanovou vrstvou. Na videu nie je postup rozoberania, ale zlozis zadny biely plast drzany skrutkami a potom uvolnis zapadky po obvode plosaku. Tu je este link na postup ako vybrat pristroje, akurat by som nepouzil skrutkovac, ale plastovy nastroj urceny na rozoberanie interieru. https://www.youtube.com/watch?v=9Zgp2X2dXNEtominomiki píše:ako si rozoberal ten panel budikov, ked si sam daval tu izolaciu na plasty? mal si nejaky navod?
Inak mam rovnako objednane a preberane ako ty a rovnake problemy. Mne vsak budu navyse menit dvojhmot. zotrvacnik zacal klepotat.
Astra K ST, 1.4 92kW, Innovation, MY16.5
Zafira B, 1.7cdti 92kW, Enjoy+, Astra H Caravan, 1.7cdti 74kW, Enjoy
2x Astra G Caravan, 1.4 16v 66kW, 2x Astra F 1.4 16v 66kW/1.6i 55kW
Zafira B, 1.7cdti 92kW, Enjoy+, Astra H Caravan, 1.7cdti 74kW, Enjoy
2x Astra G Caravan, 1.4 16v 66kW, 2x Astra F 1.4 16v 66kW/1.6i 55kW
-
- Příspěvky: 130
- Registrován: 30 črc 2016, 21:07
Re: 1.4T po 100000
Pri 28000km? od 1500-2000 nizsie to uz nedavam. Na tie km a cca 2rocne auto je to dost skoro. Dal som to na tu predlzenu zaruku, kt. bola zadarmo pri kupe.Sunman píše:Pri akých otáčkach motora bežne jazdíš?tominomiki píše:ako si rozoberal ten panel budikov, ked si sam daval tu izolaciu na plasty? mal si nejaky navod?
Inak mam rovnako objednane a preberane ako ty a rovnake problemy. Mne vsak budu navyse menit dvojhmot. zotrvacnik zacal klepotat.
Vyklepaná dvojhmota je na 99% daná štýlom jazdy.
Re: 1.4T po 100000
cetl sem to vickrat ze menili dvouhmotu, asi sou nejaky vadny serie.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Re: 1.4T po 100000
Dobre som pochopil? Ty jazdíš pri týchto otáčkach???tominomiki píše:od 1500-2000 nizsie to uz nedavam.Sunman píše: Pri akých otáčkach motora bežne jazdíš?
Opel Astra 1,4, ... 74kW, 2018
-
- Příspěvky: 130
- Registrován: 30 črc 2016, 21:07
Re: 1.4T po 100000
Kamo, to ti ako mam povedat kolko presne jazdim otacok.... Jazdim vacsinou mesto, tj. pri 50-60 - rychlostny stupen 4-5... podla rychlosti.... ale pochopil som z tvojej odpovede, ze iba 1 percento moze byt chyba dielu , ostatne je chyba v style soferovania... . Pri tych reklamaciach ktore som uz mal od zle upevnenych plastov v 5dverach (nevyriesene vyrobna chyba aj po vymene olastov), vrzganie interieru (vyriesene svojpomocne), rezonancie z motorovej casti(utesnenie nejakeho plastu v motorvej casti pod oknom), restarty autoradia (doteraz nevyriesene, vraj nejake teplotne cidlo, co to restartuje), tak si urcite nebudem pripisovat ze som ten dvojhmotak sam znicil. vsetky reklamacie som asi ani nenapisal a bohuzial zacali dva tyzdne po kupe vozidla...Sandal píše:Dobre som pochopil? Ty jazdíš pri týchto otáčkach???tominomiki píše:od 1500-2000 nizsie to uz nedavam.Sunman píše: Pri akých otáčkach motora bežne jazdíš?
Re: 1.4T po 100000
To nie, to by som si netrúfol dávať do súvisu závady, o ktorých nič neviem so štýlom jazdy ... mimo kontext som proste toho názoru, že jazda pod 2 000 ot motoru neprospieva. Ešte tých 2 000 by som bral po rovine, len štekliť pedál plynu.tominomiki píše:.... ale pochopil som z tvojej odpovede, ze iba 1 percento moze byt chyba dielu , ostatne je chyba v style soferovania....
Kedysi staršie autá nemali senzor klepania + RJ a vtedy sa hneď "počulo" ako sa motor trápi. Dnes nepočuť skoro nič a v tom je ten problém.
Opel Astra 1,4, ... 74kW, 2018