Zdravím chtěl bych se zeptat jaký je rozdíl mezi režimy. Z názvu je mi to samozřejmě trochu jasná, ale rád bych věděl detaily. Například při jakém řežimu má auto nejmenší spotřebu, kdy tyto režimy použít, jak funguje pohon všech kol. Předem díky za jakékoli info.
Mám Opel Insignia 2011 4x4
Rozdíl mezi normálním, sport a tour režimem
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 22 led 2019, 06:46
- Reklama
Re: Rozdíl mezi normálním, sport a tour režimem
bez voľby režimu:
štandardne je nastavený tour, ale v prípade, že auto "odhadne" že by pre ostrú jazdu bol vhodný sport prepne samo na tento režim
rozdiel sport oproti tour:
- nastavenie prdných tlmičov na tvrdší režim. Poznáš hlavne mlátením na rozbitej D1, príjemné to je v zákrutách na okreskách
- nastavenie nižšieho posíenia v riadení. hlavne posledné modely boli dosť posilované a sport režim bol príjemný v riadení
- nastavenie Bi-Xenon na režim stretávacie už od 0kmh (zrušenie mestského režimu)
- u infotainmentu do FL podsvietenie prístrojov červene
- u automatu radenie pri vyšších otáčkách, tým zrejme zmena v spotrebe paliva
- u 4x4 zmena nastavenia charakteristiky pohonu zadnej nápravy
máš to popísané v manuále
štandardne je nastavený tour, ale v prípade, že auto "odhadne" že by pre ostrú jazdu bol vhodný sport prepne samo na tento režim
rozdiel sport oproti tour:
- nastavenie prdných tlmičov na tvrdší režim. Poznáš hlavne mlátením na rozbitej D1, príjemné to je v zákrutách na okreskách
- nastavenie nižšieho posíenia v riadení. hlavne posledné modely boli dosť posilované a sport režim bol príjemný v riadení
- nastavenie Bi-Xenon na režim stretávacie už od 0kmh (zrušenie mestského režimu)
- u infotainmentu do FL podsvietenie prístrojov červene
- u automatu radenie pri vyšších otáčkách, tým zrejme zmena v spotrebe paliva
- u 4x4 zmena nastavenia charakteristiky pohonu zadnej nápravy
máš to popísané v manuále