Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Převzato s Astra J fóra
Ahoj dámy a pánové.
Rád bych vám představil už svou třetí Astru v pořadí a shrnul trochu historii. Některé členy už znám s Astra G fóra a jsem rád, že jsem také vstoupil mezi vás. Zvažoval jsem i koupi i30, ale nakonec opět jsme šlí do Astry a myslím že jako správný Oplista jsem udělal dobře. Astra J by u nás v rodině měla sloužit cca 10 let a pak bude opět plánovaná obměna, tak uvidíme, ale pokud bude sloužit jako předešlé vozy Opel, tak budu nadmíru spokojen.
Opel Astra F
První Astra F byla vyrobena 1992 s motorem 1.4 8v 47kw ve 3 dveřové verzi a dovezena v roce 1999 z Německa, prodána v prosinci 2006. Měla najeto 200 000Km. Astra sloužila skvěle, jen jsem u tohoto motoru dolíval olej cca 0,5lit. Na 1000Km. Jinak spotřeba bylo okolo 6,8lit na 100Km.
Opel Astra Classic II (G)
V prosinci 2006 jsme si domů dovezli zbrusu novou Astru Classic II s motorem 1.4 16v Twinport 66kW / 90k a to v 5 verzi. Dost lidi poukazovalo na špatnou kvalitu a odrazovalo od Polské výroby, ale přesto jsme to riskli a myslím, že to není tak hrozné, protože Astra slouží v pohodě i nadále dalšímu členu rodiny.
Opel Astra J
Moc bych chtěl poděkovat za toto fórum a členům za pomoc při sestavování nového vozu, dost mi to pomohlo v objasnění některých věcí. No tentokrát to je Astra J a to s motorem 1.4 Turbo 88kW / 120k, opět 5 verze. Co bylo na 100% jistě při koupě Astry J, byla verze karosérie a že to bude opět barva v metalizované barvě. Pak přišla na řadu motorizace a zde to byl opravdu velký oříšek, jen jsem věděl, že to bude benzinový motor. Proto jsem se projel v 1.6 85Kw, tento motor není špatný, ale protože Astra je těžká a rád bych 6st. manuální převodovku, přišlo na řadu otestovat 1.4 Turbo. Zde už to bylo lepší, ale nadále složité se rozhodnout a po pročtení mnoho recenzí a odpovědi mechaniku, co už řadu let opravují vozy Opel, jsem se přiklonil k 1.4 Turbo 88kW/ 120k. Pak přišlo na řadu vybrat potřebnou výbavu vozu, po zkušenostech, kde jsem do Astry G si dodělával mnoho věcí, od multifunkčního volantu, přes plazmové budíky, palubní PC apod. Jako rodina jsme se dohodli, že půjdeme do co největší výbavy, ať už není třeba nic dodělávat a můžeme si vychutnat požitek při cestováním novou Astrou. Při sestavování výbavy ke zvážení přišlo, jak Bi-Xenonové světlomety, tak také ergonomická sedadla, snad tato investice se vyplatila, to ukáže čas. Konečný výsledek kompletní výbavy vozu najdete níže a momentálně Astra je ve výrobě a plánovaný termín dodání je konec února, začátek března 2015. Momentálně jsem rád, že mám několika měsiční maraton, co se týče kalkulaci a informací za sebou. V tento okamžik nás čeká pouze čekání a to března 2015, pak to začne být vše realitou.
Moje stará Astra F
Výbava :
- Alu kola 13" originál
- sportovní výfuk
- snížena hlava motoru
- rádio apod.
Jak jsem tuto milovanou Astru F prodával měla najeto 200 000 km
Ostatní info a fotky http://astra-rasag.cz/?page_id=743
Motor : 1.4 16v 66Kw/90k Twinport
Provedení : 5 dveřová verze
Barva : Modrá metalíza
Výbava :
4x Airbag, ABS, Dvoutónový klakson, El. nastavení sklonů předních světel, Imobilizér, Mlhovky, Nárazníky v barvě karoserie, Otáčkoměr, Posilovač řízení, Pylový mikrofiltr, Samonavíjecí 3bodový zadní pás středový, Stěrač zadního okna, Tónovaná skla, Kryt motoru, Klima manuální, Centrál + DO, Výškově nastavitelné sedadlo řidiče + nastavitelný volant, Chromované kliky dveří, Zrcátka v barvě karoserie, Manuální stahování oken, Zimní i letní pneu
Už provedené úpravy :
- Rádio + CD + MP3 + 4 reproduktory / 2 výškové reproduktory
- Plastové zadní nadkolí, ochrana před korozí u hrdla nádrže a zadních lemů
- Alu kola 15" originál Opel
- Nálepka Astra-g fóra
- Bílé potahy na Hlavové opěrky vepředu i vzadu s černými nápisy OPEL
- Folie na celém autě
- Chromové kroužka přístrojové desky + topení + řadička
- Chromový rámeček kolem řadičky od firmy JOM
- Autopotahy na zakázku
- Set manžet z pravé kůže (řadička + ruční brzda) Gelnar–Kravaře
- Koupeno odhlučnění přední kapoty motoru ( originál OPEL )
- Přední maska s modelu NJOY
- Plazmové budíky ( provedení bílo / modré podsvícení ) značkové INNOPARTS
- Parkovací senzory s LCD displejem
- Nové mračítka na předních světlometech ( Mattig )
- Originál volat kožený s multifunkčním ovládáním ( výměna za gumový ), propojení s neoriginálním rádiem Panasonic
- Rozprašovače na čelní okno s modelu Opel Insignie
- Namontován palubní PC od Davida s fóra s úpravou na hlídání chladící kapaliny + výměna původní nádobky chladící
kapaliny za originál s čidlem pro palubní PC.
Astra při koupi
Rok 2007
Rok 2008
Tak zde vystavuji nové fotky plazmových budíků od společnosti INOPARTS, svítí bíle a nebo s bílomodrým nádechem
Musím říci, že už bych za klasické budíky neměnil ani náhodou. Ve dne i v noci je to super a ta investice opravdu stála za to Vřele můžu pouze doporučit.
Omlouvám se některé fotky jsou mírně rozmazané.
Rok 2009
Tak zde je vidět lépe parkovací senzory a nové mračítka na předních světlometech ( Mattig ) + nový kožený multifunkční volant ( propojený s neorigimálním rádiem Panasonic ). Plazmové budíky vyfocené ve dne, ty jsem tu ještě nevložil.
Rok2010
Rok 2015
Tak zde jsou poslední fotografie, před vyzvednutím Astry J.
Ostatní info a fotky https://astra-rasag.cz/?page_id=2
Opel Astra J
Barva: Metalická – GWJ Deep Sky
Interiér: Lace Jet Black
Standardní výbava COSMO:
Automatická dvouzónová klimatizace - Přední mlhové světlomety - Palubní počítač - Volant potažený kůží - Čelní, boční a hlavové airbagy - Aktivní opěrky hlavy předních sedadel - Varování nezapnutých bezpečnostních pásů vpředu - Elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zrcátka - Denní svícení s funkcí Follow Me Home - Elektricky ovládaná přední a zadní okna - Elektronický stabilizační systém (ESP) - Sklopný klíč - Dešťový senzor - Vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou - Automatické přepínání světel s detekcí tunelu - Dělená zasní sedadla 40/60 - Výškově a podélně nastavitelný volant - Výškově nastavitelné sedadlo řidiče - Kryt zavazadlového prostoru - Ovládání audiosystému a tempomatu na volantu - Tempomat s omezovačem rychlosti - Komfortní volant s chromovanými prvky - Bodové čtecí lampičky vzadu - ISOFIX - Doplňkové osvětlení interiéru - Ozdobné kryty nástupních prahů s nápisem OPEL - Vnější chromové lišty okolo bočních oken - Asistent pro rozjezd do kopce - Posuvná přední loketní opěrka s přihrádkou ve středové konzoli - Ráfky z lehkých slitin 17x7.0 – vícepaprskové - Systém kontroly tlaku v pneumatikách - Čalounění sedadel látka
Výbava na přání:
- Zatmavená boční a zadní okna
- Elektricky ovládaná, vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka
- Plnohodnotné rezervní kolo
- Bezpečnostní šrouby kol
- Ochranný kryt motoru
- Construct – zámek řadicí páky
- Zadní parkovací senzory včetně displeje – neoriginál OPEL
- Kompletní sada zimních kol 16“ včetně ventilků TPMS + kryty kol
- Sada Cosmo Premium – Nová sada nabízena od 10 / 2014 obsahující:
a) Audiosystém Navi 950 Europe – mapové podklady pro celou Evropu, 7" barevná obrazovka, 6 prémiových reproduktorů, Bluetooth a IntelliLink konektivita, AUX konektor, USB konektor, střešní anténa ve tvaru
b) Prémiová sada pro přední světla AFL - optická a osvětlovací sada, adaptivní Bi-Xenonové přední světlomety, automatické nastavení světlometů, vysokotlaké ostřikovače
světlometů, LED denní svícení, automatická dálková světla
c) Alarm s rozšířenými funkcemi (snímač pohybu uvnitř vozidla, snímač náklonu vozidla, houkačka alarmu s vlastním napájením, elektronický systém proti krádeži s detekcí neoprávněného vniknutí, čtecí lampičky vzadu, sluneční clona s osvětleným zrcátkem, dvoustupňové zamykání vozidla Deadlock
- Originál boční lišty dveří v barvě karoserie
- Ergonomická přední sedadla AGR - sedadlo řidiče a spolujezdce nastavitelné v 6 směrech, sedáky řidiče a spolujezdce s možností manuálního prodloužení, bederní opěrky řidiče a spolujezdce, aktivní opěrky hlavy vpředu nastavitelné ve 4 směrech
- Fanfárový klakson
- Vyhřívaní předních sedadel + volantu
Osobní úpravy:
- Držák na brýle originál OPEL / Duben 2015
- Sítko do nádobky odstřikovačů světel a okna (dodáváno u modelů roku výroby 2009 – 2012) GM 13260600, Opel 1450003 (14 50 003) – Únor 2016
- Autokamera TrueCam A5s - Duben 2016 (více informací zde)
– Rozšíření palubního PC o další funkce (dobijení alternátoru, teplota chladící kapaliny, stopky apod.) – Srpen 2017 (více informací zde)
– Přichycení předních koberců, originál úchytkami OPEL / GM 93180477 Opel 7222823 – Leden 2018
– Přídavné plastové háčky do zavazadlového prostoru, originál OPEL / GM 13292056 Opel 168105 – Leden 2018
– Vyměněny interiérové žárovky ve středním stropním světle + lampičkách ve předu i vzadu za LEDKY, osvětlení kufru – Leden 2018 (více informací zde)
– Kryty zámků a pantů + kovové čepičky na autoventilky s logem OPEL – Srpen 2018 / Srpen 2019 kryty zámku chromové s logem OPEL (více informací zde)
– Samolebka edice OPEL 120 (ke 120 letům zančky OPEL) – Srpen 2019
– Výměna černých plastových zajišťovacích kolíků dveří za chromovou verzi (více informací zde)
EDIT: Tak po 95 dnech od objednání konečně je Astra doma a bylo to opravdu náročné, ale mohu říci, že to stálo za to čekání.
Trochu z minulosti: Jak jsme v roce 2006 kupovali Astru G, která nahrazovala Astru F, tak jsem psal, že to je neskutečný pokrok a změna. Dnes mohu říci, že změna to byla samozřejmě k lepšímu, hlavně motor, podvozek, ale tak obrovský rozdíl to zase nebyl, jako přestoupit s Astry G do J. Je opravdu vidět, že automobily jdou dnes díky dnešní době a technice, zcela jinde, za posledních 10let.
První dojmy s Astra J, jsou neuvěřitelné a co mě opravdu ohromilo jsou agronomická sedadla a ALF světlomety, prostě pecka a moc děkuji všem co mi toto poradily. V 16hod při odjezdu s autosalonu, jsme Astru testovali, 45% město, 35% okresky, 20% dálnice. Natankoval jsem 56lit benzínu Shell N-95 a hurá do provozu. Oproti Astře G, má Astra J opravdu perfektně odhlučený interiér a motor není skoro slyšet. Jen jsem pořád navyklí jezdit okolo 3000ot a jezdit okolo 2000 ot. se budu muset naučit. Jel jsem trasu takovou co znám, vím kolik byla spotřeba v Astře G a Astra J přesto že je těžší a větší, jezdí tento úsek dokonce o něco úsporněji. Dnes najeto 62Km a průměrná spotřeba 7,2lit. Jinak podvozek a motor, je úplná báseň, jen ta 6st. převodovka mohla být o něco přesnější, ale není to nic drastického. Jak kolega Schumák mi řekl, že přestup s Astry H do J je obrovsky, tak já mohu potvrdit, že G na J je něco jako přejít ze staré Škody Felicia do Mercedesu. Zcela jiny vzhled než Astra G, podvozek super, průjezd po kolejích a nerovnostech, jako po peřině na 17 ALU kolech. Motor 1.4 Turbo 88kW, dost svižný a dnes jsem asi 100x překročil rychlost. Sešlápl jsem trochu plyn a už to bylo. Motor 1.4 16 Twinport, byl v pohodě, ale krouťák pouze 125 a Astra J 200 a akcelerace je rychlá a svižná. Když jsem se vracel večer, už jsem mohl naplno otestovat Bi-Xenony a to na okreskách a dálnici a jako člověk nosící brýle, jsem vyděl perfektně.
Astra J v den vyzvednutí:
Březen 2015
Rok2018
Ostatní info a fotky http://astra-rasag.cz/?page_id=20
Ahoj dámy a pánové.
Rád bych vám představil už svou třetí Astru v pořadí a shrnul trochu historii. Některé členy už znám s Astra G fóra a jsem rád, že jsem také vstoupil mezi vás. Zvažoval jsem i koupi i30, ale nakonec opět jsme šlí do Astry a myslím že jako správný Oplista jsem udělal dobře. Astra J by u nás v rodině měla sloužit cca 10 let a pak bude opět plánovaná obměna, tak uvidíme, ale pokud bude sloužit jako předešlé vozy Opel, tak budu nadmíru spokojen.
Opel Astra F
První Astra F byla vyrobena 1992 s motorem 1.4 8v 47kw ve 3 dveřové verzi a dovezena v roce 1999 z Německa, prodána v prosinci 2006. Měla najeto 200 000Km. Astra sloužila skvěle, jen jsem u tohoto motoru dolíval olej cca 0,5lit. Na 1000Km. Jinak spotřeba bylo okolo 6,8lit na 100Km.
Opel Astra Classic II (G)
V prosinci 2006 jsme si domů dovezli zbrusu novou Astru Classic II s motorem 1.4 16v Twinport 66kW / 90k a to v 5 verzi. Dost lidi poukazovalo na špatnou kvalitu a odrazovalo od Polské výroby, ale přesto jsme to riskli a myslím, že to není tak hrozné, protože Astra slouží v pohodě i nadále dalšímu členu rodiny.
Opel Astra J
Moc bych chtěl poděkovat za toto fórum a členům za pomoc při sestavování nového vozu, dost mi to pomohlo v objasnění některých věcí. No tentokrát to je Astra J a to s motorem 1.4 Turbo 88kW / 120k, opět 5 verze. Co bylo na 100% jistě při koupě Astry J, byla verze karosérie a že to bude opět barva v metalizované barvě. Pak přišla na řadu motorizace a zde to byl opravdu velký oříšek, jen jsem věděl, že to bude benzinový motor. Proto jsem se projel v 1.6 85Kw, tento motor není špatný, ale protože Astra je těžká a rád bych 6st. manuální převodovku, přišlo na řadu otestovat 1.4 Turbo. Zde už to bylo lepší, ale nadále složité se rozhodnout a po pročtení mnoho recenzí a odpovědi mechaniku, co už řadu let opravují vozy Opel, jsem se přiklonil k 1.4 Turbo 88kW/ 120k. Pak přišlo na řadu vybrat potřebnou výbavu vozu, po zkušenostech, kde jsem do Astry G si dodělával mnoho věcí, od multifunkčního volantu, přes plazmové budíky, palubní PC apod. Jako rodina jsme se dohodli, že půjdeme do co největší výbavy, ať už není třeba nic dodělávat a můžeme si vychutnat požitek při cestováním novou Astrou. Při sestavování výbavy ke zvážení přišlo, jak Bi-Xenonové světlomety, tak také ergonomická sedadla, snad tato investice se vyplatila, to ukáže čas. Konečný výsledek kompletní výbavy vozu najdete níže a momentálně Astra je ve výrobě a plánovaný termín dodání je konec února, začátek března 2015. Momentálně jsem rád, že mám několika měsiční maraton, co se týče kalkulaci a informací za sebou. V tento okamžik nás čeká pouze čekání a to března 2015, pak to začne být vše realitou.
Moje stará Astra F
Výbava :
- Alu kola 13" originál
- sportovní výfuk
- snížena hlava motoru
- rádio apod.
Jak jsem tuto milovanou Astru F prodával měla najeto 200 000 km
Ostatní info a fotky http://astra-rasag.cz/?page_id=743
Motor : 1.4 16v 66Kw/90k Twinport
Provedení : 5 dveřová verze
Barva : Modrá metalíza
Výbava :
4x Airbag, ABS, Dvoutónový klakson, El. nastavení sklonů předních světel, Imobilizér, Mlhovky, Nárazníky v barvě karoserie, Otáčkoměr, Posilovač řízení, Pylový mikrofiltr, Samonavíjecí 3bodový zadní pás středový, Stěrač zadního okna, Tónovaná skla, Kryt motoru, Klima manuální, Centrál + DO, Výškově nastavitelné sedadlo řidiče + nastavitelný volant, Chromované kliky dveří, Zrcátka v barvě karoserie, Manuální stahování oken, Zimní i letní pneu
Už provedené úpravy :
- Rádio + CD + MP3 + 4 reproduktory / 2 výškové reproduktory
- Plastové zadní nadkolí, ochrana před korozí u hrdla nádrže a zadních lemů
- Alu kola 15" originál Opel
- Nálepka Astra-g fóra
- Bílé potahy na Hlavové opěrky vepředu i vzadu s černými nápisy OPEL
- Folie na celém autě
- Chromové kroužka přístrojové desky + topení + řadička
- Chromový rámeček kolem řadičky od firmy JOM
- Autopotahy na zakázku
- Set manžet z pravé kůže (řadička + ruční brzda) Gelnar–Kravaře
- Koupeno odhlučnění přední kapoty motoru ( originál OPEL )
- Přední maska s modelu NJOY
- Plazmové budíky ( provedení bílo / modré podsvícení ) značkové INNOPARTS
- Parkovací senzory s LCD displejem
- Nové mračítka na předních světlometech ( Mattig )
- Originál volat kožený s multifunkčním ovládáním ( výměna za gumový ), propojení s neoriginálním rádiem Panasonic
- Rozprašovače na čelní okno s modelu Opel Insignie
- Namontován palubní PC od Davida s fóra s úpravou na hlídání chladící kapaliny + výměna původní nádobky chladící
kapaliny za originál s čidlem pro palubní PC.
Astra při koupi
Rok 2007
Rok 2008
Tak zde vystavuji nové fotky plazmových budíků od společnosti INOPARTS, svítí bíle a nebo s bílomodrým nádechem
Musím říci, že už bych za klasické budíky neměnil ani náhodou. Ve dne i v noci je to super a ta investice opravdu stála za to Vřele můžu pouze doporučit.
Omlouvám se některé fotky jsou mírně rozmazané.
Rok 2009
Tak zde je vidět lépe parkovací senzory a nové mračítka na předních světlometech ( Mattig ) + nový kožený multifunkční volant ( propojený s neorigimálním rádiem Panasonic ). Plazmové budíky vyfocené ve dne, ty jsem tu ještě nevložil.
Rok2010
Rok 2015
Tak zde jsou poslední fotografie, před vyzvednutím Astry J.
Ostatní info a fotky https://astra-rasag.cz/?page_id=2
Opel Astra J
Barva: Metalická – GWJ Deep Sky
Interiér: Lace Jet Black
Standardní výbava COSMO:
Automatická dvouzónová klimatizace - Přední mlhové světlomety - Palubní počítač - Volant potažený kůží - Čelní, boční a hlavové airbagy - Aktivní opěrky hlavy předních sedadel - Varování nezapnutých bezpečnostních pásů vpředu - Elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zrcátka - Denní svícení s funkcí Follow Me Home - Elektricky ovládaná přední a zadní okna - Elektronický stabilizační systém (ESP) - Sklopný klíč - Dešťový senzor - Vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou - Automatické přepínání světel s detekcí tunelu - Dělená zasní sedadla 40/60 - Výškově a podélně nastavitelný volant - Výškově nastavitelné sedadlo řidiče - Kryt zavazadlového prostoru - Ovládání audiosystému a tempomatu na volantu - Tempomat s omezovačem rychlosti - Komfortní volant s chromovanými prvky - Bodové čtecí lampičky vzadu - ISOFIX - Doplňkové osvětlení interiéru - Ozdobné kryty nástupních prahů s nápisem OPEL - Vnější chromové lišty okolo bočních oken - Asistent pro rozjezd do kopce - Posuvná přední loketní opěrka s přihrádkou ve středové konzoli - Ráfky z lehkých slitin 17x7.0 – vícepaprskové - Systém kontroly tlaku v pneumatikách - Čalounění sedadel látka
Výbava na přání:
- Zatmavená boční a zadní okna
- Elektricky ovládaná, vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka
- Plnohodnotné rezervní kolo
- Bezpečnostní šrouby kol
- Ochranný kryt motoru
- Construct – zámek řadicí páky
- Zadní parkovací senzory včetně displeje – neoriginál OPEL
- Kompletní sada zimních kol 16“ včetně ventilků TPMS + kryty kol
- Sada Cosmo Premium – Nová sada nabízena od 10 / 2014 obsahující:
a) Audiosystém Navi 950 Europe – mapové podklady pro celou Evropu, 7" barevná obrazovka, 6 prémiových reproduktorů, Bluetooth a IntelliLink konektivita, AUX konektor, USB konektor, střešní anténa ve tvaru
b) Prémiová sada pro přední světla AFL - optická a osvětlovací sada, adaptivní Bi-Xenonové přední světlomety, automatické nastavení světlometů, vysokotlaké ostřikovače
světlometů, LED denní svícení, automatická dálková světla
c) Alarm s rozšířenými funkcemi (snímač pohybu uvnitř vozidla, snímač náklonu vozidla, houkačka alarmu s vlastním napájením, elektronický systém proti krádeži s detekcí neoprávněného vniknutí, čtecí lampičky vzadu, sluneční clona s osvětleným zrcátkem, dvoustupňové zamykání vozidla Deadlock
- Originál boční lišty dveří v barvě karoserie
- Ergonomická přední sedadla AGR - sedadlo řidiče a spolujezdce nastavitelné v 6 směrech, sedáky řidiče a spolujezdce s možností manuálního prodloužení, bederní opěrky řidiče a spolujezdce, aktivní opěrky hlavy vpředu nastavitelné ve 4 směrech
- Fanfárový klakson
- Vyhřívaní předních sedadel + volantu
Osobní úpravy:
- Držák na brýle originál OPEL / Duben 2015
- Sítko do nádobky odstřikovačů světel a okna (dodáváno u modelů roku výroby 2009 – 2012) GM 13260600, Opel 1450003 (14 50 003) – Únor 2016
- Autokamera TrueCam A5s - Duben 2016 (více informací zde)
– Rozšíření palubního PC o další funkce (dobijení alternátoru, teplota chladící kapaliny, stopky apod.) – Srpen 2017 (více informací zde)
– Přichycení předních koberců, originál úchytkami OPEL / GM 93180477 Opel 7222823 – Leden 2018
– Přídavné plastové háčky do zavazadlového prostoru, originál OPEL / GM 13292056 Opel 168105 – Leden 2018
– Vyměněny interiérové žárovky ve středním stropním světle + lampičkách ve předu i vzadu za LEDKY, osvětlení kufru – Leden 2018 (více informací zde)
– Kryty zámků a pantů + kovové čepičky na autoventilky s logem OPEL – Srpen 2018 / Srpen 2019 kryty zámku chromové s logem OPEL (více informací zde)
– Samolebka edice OPEL 120 (ke 120 letům zančky OPEL) – Srpen 2019
– Výměna černých plastových zajišťovacích kolíků dveří za chromovou verzi (více informací zde)
EDIT: Tak po 95 dnech od objednání konečně je Astra doma a bylo to opravdu náročné, ale mohu říci, že to stálo za to čekání.
Trochu z minulosti: Jak jsme v roce 2006 kupovali Astru G, která nahrazovala Astru F, tak jsem psal, že to je neskutečný pokrok a změna. Dnes mohu říci, že změna to byla samozřejmě k lepšímu, hlavně motor, podvozek, ale tak obrovský rozdíl to zase nebyl, jako přestoupit s Astry G do J. Je opravdu vidět, že automobily jdou dnes díky dnešní době a technice, zcela jinde, za posledních 10let.
První dojmy s Astra J, jsou neuvěřitelné a co mě opravdu ohromilo jsou agronomická sedadla a ALF světlomety, prostě pecka a moc děkuji všem co mi toto poradily. V 16hod při odjezdu s autosalonu, jsme Astru testovali, 45% město, 35% okresky, 20% dálnice. Natankoval jsem 56lit benzínu Shell N-95 a hurá do provozu. Oproti Astře G, má Astra J opravdu perfektně odhlučený interiér a motor není skoro slyšet. Jen jsem pořád navyklí jezdit okolo 3000ot a jezdit okolo 2000 ot. se budu muset naučit. Jel jsem trasu takovou co znám, vím kolik byla spotřeba v Astře G a Astra J přesto že je těžší a větší, jezdí tento úsek dokonce o něco úsporněji. Dnes najeto 62Km a průměrná spotřeba 7,2lit. Jinak podvozek a motor, je úplná báseň, jen ta 6st. převodovka mohla být o něco přesnější, ale není to nic drastického. Jak kolega Schumák mi řekl, že přestup s Astry H do J je obrovsky, tak já mohu potvrdit, že G na J je něco jako přejít ze staré Škody Felicia do Mercedesu. Zcela jiny vzhled než Astra G, podvozek super, průjezd po kolejích a nerovnostech, jako po peřině na 17 ALU kolech. Motor 1.4 Turbo 88kW, dost svižný a dnes jsem asi 100x překročil rychlost. Sešlápl jsem trochu plyn a už to bylo. Motor 1.4 16 Twinport, byl v pohodě, ale krouťák pouze 125 a Astra J 200 a akcelerace je rychlá a svižná. Když jsem se vracel večer, už jsem mohl naplno otestovat Bi-Xenony a to na okreskách a dálnici a jako člověk nosící brýle, jsem vyděl perfektně.
Astra J v den vyzvednutí:
Březen 2015
Rok2018
Ostatní info a fotky http://astra-rasag.cz/?page_id=20
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Reklama
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak o víkendu přezuto na letní , tak cestou do práce jsem hodil pár fotek u nově otevřeného mostu
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tao po 5 letech a 2 měsícich objednán na doplnění klimatizace a kompletní kontroli klimatizace "konečně se našel někdo kdo se tomu podívá na nazoubek" 2 firmy mě vodili za nos a pořad jen odpověď, pane zavolejte si za týden. Došla mi trpělivost a našel jsme si někoho jiného.
Jsem zvědav kolik chladiva bude se doplňovat, pak dám info.
No a teď jen doladit přední brzdy na jaro 2021 a pro rok 2022 nové letní obutí, ale to je ještě daleko.
Rozhoduju se mezi Brembo Extra (destičky Brembo Extra) vs. Zimmermann taky dirované.
Jsem zvědav kolik chladiva bude se doplňovat, pak dám info.
No a teď jen doladit přední brzdy na jaro 2021 a pro rok 2022 nové letní obutí, ale to je ještě daleko.
Rozhoduju se mezi Brembo Extra (destičky Brembo Extra) vs. Zimmermann taky dirované.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Blíží se mi nájezd 90 tisíc, tak taky řeším brzdy, respektive chci vyměnit brzdové destičky. Zvažuji značku. Co preferuješ ze zkušenosti a poměr cena/výkon? Mimo téma. Jak jsem jel s Grandlandem tak tam byly brzdy sakra ostré oproti mé Astře. Asi to je nastavením posilovače není liž pravda.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Ano Grandland brzdil hodně agresivně, řekl bych dost podobně, jak to má nastven Ford na Focusech.
No já zvažuji výměnu komplet i z kotouči, protože chci dirované a přikláním se k Zimmermann, už jsemm ěl je na Astře G a úplné spokojenost, ještě dnes je má otec na uvedené Astře a mají najeto 80 000km a pohoda.
No já zvažuji výměnu komplet i z kotouči, protože chci dirované a přikláním se k Zimmermann, už jsemm ěl je na Astře G a úplné spokojenost, ještě dnes je má otec na uvedené Astře a mají najeto 80 000km a pohoda.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak včera jsem nechal provést kontrolu klimatizace po 5 letech a 2 měsících od výroby Astry. Čekal jsem, že cca z 600g bude se muset doplnit cca 250g. Velké překvapení bylo, jak se zjistilo, že úbytek je 0, tak super těstnost okruhu. Nadále oleje v kompresoru bylo 4ml a stroj doplnil dalších 5ml. Tak že scházelo pouze doplnit mazivo a vrátit zpět vysáté chladivo. Byl vyměněn pylový filtr za nový, který jsem si donesl sám vlastní. Co bylo velké překvapení, o kolik je těžší než nový a jak vypadá po 1 roce v autě. Podle servisního plánu se má měnit co 2 roky nebo 60 000km. To musí byt drsné. Měním každý rok, protože klimatizaci používám skoro pořád.
Cena základního servisu 399,- = V tom je dezinfekce, odsati, vyčištění vedení, odsati starého oleje, přidání nového oleje, nafouknuti plynu R134a a test.
Výměna pylového fitru 200,-
Filtr mě stál originál 700,-
Nechal jsem si ještě udělat test autobaterie v jakém stavu je na 5 leté auto a obstála na výbornou. Protože kolega v současné době schání jestě OZÓN, ten teď nikde není, tak to nechám provést cca za měsíc, až ho bude mít. Celkem to trvalo 2 hod. OZÓN ten pak trvá cca 1 hod, tak uvidím.
Cena základního servisu 399,- = V tom je dezinfekce, odsati, vyčištění vedení, odsati starého oleje, přidání nového oleje, nafouknuti plynu R134a a test.
Výměna pylového fitru 200,-
Filtr mě stál originál 700,-
Nechal jsem si ještě udělat test autobaterie v jakém stavu je na 5 leté auto a obstála na výbornou. Protože kolega v současné době schání jestě OZÓN, ten teď nikde není, tak to nechám provést cca za měsíc, až ho bude mít. Celkem to trvalo 2 hod. OZÓN ten pak trvá cca 1 hod, tak uvidím.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Ahoj a kde jsi byl? Já zrovna dnes odvezl auto do ADOPu na roční prohlídku a výměnu oleje a filtrů
Na začátku června jsem objednán na kompletní vyčištění auta a tepování sedaček, tak už jen nechat obnovit a vyčistit klimu
Na začátku června jsem objednán na kompletní vyčištění auta a tepování sedaček, tak už jen nechat obnovit a vyčistit klimu
Astra ST 2015 100kW DTH Cosmo
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Byl jsem u známeho, tomu patří toto - https://www.customgarage.cz/kontakt/, sám vlastní nekolik Oplů .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Dík, po vyčištění se, tam objednám.
Letos to vypadá, že zopakujeme cestu do Chorvatska, když letecky to letos asi nevyjde,
tak je třeba auto připravit.
Letos to vypadá, že zopakujeme cestu do Chorvatska, když letecky to letos asi nevyjde,
tak je třeba auto připravit.
Astra ST 2015 100kW DTH Cosmo
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak venku počasí pod psa a pořád prší, proto jsem se poohlédl po dalším rozřiřování autokosmetiky a dokoupil docházející přípravky a něco zase nového přidal. Díky tomuto počasí nelze Astře dopřád pořádnou očistu a snad se počasí brzy umoudří .
Kroně tohoto spotřebního materiálu:
Sítko na dno kyblíku
Mycí rukavici - Mycí rukavici s dlouhým chlupem
Gyeon Q2M Silk Dryer 50x55cm sušící ručník - ručník na vysušení po umytí
Autoglym Hi-Tech Polish aplikátor - Houba na nášení Autoglym Super Resin Polish 500ml bezabrazivní leštěnka
Auto Finesse Tyre & Trim Applicator pěnový aplikátor na pneu - Aplikátor na čištění pneumatik
Aplíkátor na vosk Collinite Super Doublecoat Auto Wax 476s - Pěnový aplikátor
Autokosmetika
Autoglym Super Resin Polish 500ml bezabrazivní leštěnka - Používá se před nanášením Collinite Super Doublecoat Auto Wax 476s
Collinite Super Doublecoat Auto Wax 476s / 500ml - Tuhý vosk
ValetPro Contamination Remover Orange 100g měkký clay - Odstraňují z lakovaného povrchu přilepenou špínu, kterou nelze odstranit běžným mytím
WaletPro Black To The Future Trim and Tyre Dressing 50ml ošetření plastů a pneu
303 Aerospace Protectant 240ml ošetření plastů - Na vnitřní plasry interiéru
No a nově jsem si koupil toto:
Gyeon Q2M QuickDetailer a zakoupil jsem ho objemu 1 litr.
Snadno použitelný detailer, který zanechá hladký a velmi lesklý povrch na všech vnějších plochách vašeho vozidla. Uvidíme, jaké to bude.
Kroně tohoto spotřebního materiálu:
Sítko na dno kyblíku
Mycí rukavici - Mycí rukavici s dlouhým chlupem
Gyeon Q2M Silk Dryer 50x55cm sušící ručník - ručník na vysušení po umytí
Autoglym Hi-Tech Polish aplikátor - Houba na nášení Autoglym Super Resin Polish 500ml bezabrazivní leštěnka
Auto Finesse Tyre & Trim Applicator pěnový aplikátor na pneu - Aplikátor na čištění pneumatik
Aplíkátor na vosk Collinite Super Doublecoat Auto Wax 476s - Pěnový aplikátor
Autokosmetika
Autoglym Super Resin Polish 500ml bezabrazivní leštěnka - Používá se před nanášením Collinite Super Doublecoat Auto Wax 476s
Collinite Super Doublecoat Auto Wax 476s / 500ml - Tuhý vosk
ValetPro Contamination Remover Orange 100g měkký clay - Odstraňují z lakovaného povrchu přilepenou špínu, kterou nelze odstranit běžným mytím
WaletPro Black To The Future Trim and Tyre Dressing 50ml ošetření plastů a pneu
303 Aerospace Protectant 240ml ošetření plastů - Na vnitřní plasry interiéru
No a nově jsem si koupil toto:
Gyeon Q2M QuickDetailer a zakoupil jsem ho objemu 1 litr.
Snadno použitelný detailer, který zanechá hladký a velmi lesklý povrch na všech vnějších plochách vašeho vozidla. Uvidíme, jaké to bude.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.