Převzato z Astra J fora, které brzy zanikce a nechtěl jsem aby tento návod zanikl.
Za případné komplikace, nenesu zodpovědnost a pokud si netroufáte na výměnu, obraďte se na autoservis.
Zde najdete podrobný popis konektoru autoradia A11 v modelu Astra J. Demontáž / montáž autoradia provedete dle návodu zde https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=120&t=9758
Konektor X1
Rozpis PINU
Význam RPO kódů v popisech:
UAG – grafický infodisplej
UFD – třířádkový displej (hodiny, venkovní teplota, rádio)
UDK – barevný displej
UPH – portál mobil. telefonu bez kolébky (zabudované anténní)
UPJ – portál mobil. telefonu s kolébkou (se zabudovanou anténou)
UPI – portál mobil. telefonu bez kolébky (zabudované anténní) pro ne navigační rádia
UBT – digitální rádio
TTX – konektor AUX (line in)
KTA – audio rozhraní
UQA – premium audio se zesilovačem
U65 – systém reproduktorů 7 premium
UW4 – systém reproduktorů 4
Na konci názvu je uvedena tloušťka a barva řidiče. Barvy se nemusí shodovat s uvedenými, případně může být použita jiná doplňková barva. Barvy jsou uvedeny podle skutečnosti z mého auta a konektorů které jsem dostal s Navi rádiem.
BG – béžová
BU – modrá
BN – hnědá
BK – černá
CR – krémová
D – tmavá
GD – zlatá
GN – zelená
GY – šedá
OG – oranžová
PK – růžová
PU – purpurová
RD – červená
SR – stříbrná
TN – žlutohnědá
TQ – tyrkysová
VT – fialová
YE – žlutá
WH – bílá
PIN číslo
1: nepoužíva se
2: dolní signál integrovaného paměťového centra sériových dat (UAG nebo UFD), (0,5 YE) dolní signál integrovaného paměťového centra sériových dat (UDK), (0,35 YE)
3: stínění integrovaného paměťového centra sériových dat, (0.5 BK)
4:: nepoužíva se
5: nepoužíva se
6: dolní referenční signál hlasu mobilního telefonu (UPH, UPI nebo UPJ), (0,5 YE/BK)
7: signál pravého audia dálkové ovládaného autorádia (2) (UBT), (0,35 GY/WH)
8: audio dálkové ovládaného autorádia (-) (UBT), (0,35 BN/BK)
9: nepoužíva se
10: signál přídavného audia pravé strany (2) (TTX bez KTA), (0,35 GN)
pravý externí audio signál (3) (KTA), (0,35 BN)
11: pomocný signál detekce (TTX bez KTA), (0,35 D-BU)
12: nepoužíva se
13: budicí signál integrovaného paměťového centra, (0,35 GN/BK)
14: sériová data nízkorychlostní sítě GMLAN (U77, U91 nebo US3), (0,35 GN)
15: nepoužíva se
16: horní signál integrovaného paměťového centra sériových dat (UAG nebo UFD), (0,5 VT) horní signál integrovaného paměťového centra sériových dat (UDK), (0,35 VT)
17: obrazovka přídavného audia (2) (TTX bez KTA), (0,35 BK)
18: nepoužíva se
19: nepoužíva se
20: signál hlasu mobilního telefonu (UPH, UPI nebo UPJ), (0,5 YE)
21: signál pravého audia dálkové ovládaného autorádia (1) (UBT), (0,35 GN/WH)
22: signál levého audia dálkové ovládaného autorádia (UBT), (0,35 BN/WH)
23: společný signál přídavného audia (TTX bez KTA), (0,35 VT), společný externí audio signál (3) (KTA), (0,35 D-GN)
24: signál přídavného audia levé strany (2) (TTX bez KTA), (0,35 GY), levý externí audio signál (3) (KTA), (0,35 VT)
25: nepoužíva se
26: nepoužíva se
27: signál resetu integrovaného paměťového centra (UAG nebo UFD), (0,35 VT), signál resetu integrovaného paměťového centra (UDK), (0,35 D-GN)
28: nepoužíva se
29: vodič stínění levého předního audia (UQA nebo OQG), (0,35 UC)
30: svod levého zadního audia (UQA nebo OQG), (0,35 UC)
31: nízká úroveň předního audia (-) (UQA nebo UQG), (0,75 D-BU/BN), signál pravého předního reproduktoru (-) (1) (U65, UW4 nebo UW6), (0,75 YE/BK)
32: nízká úroveň levého předního audia (-) (UQA nebo UQG), (0,75 BN/D-BU), signál levého předního reproduktoru (-) (1) (U65, UW4 nebo UW6), (0,75 BN/D-BU)
33: nízká úroveň pravého zadního audia (-) (UQA nebo UQG), (0,75 D-BU/BK), signál pravého zadního reproduktoru (-) (U65, UW4 nebo UW6), (0,75 D-BU/BK)
34: nízká úroveň levého zadního audia (-) (UQA nebo UQG), (0,75 BN/VT), signál levého zadního reproduktoru (-) (U65, UW4 nebo UW6), (0,75 D-GN/BK)
35: sériová data středněrychlostní sítě GMLAN (+) (KTA, UBT, UPH nebo UPJ), (0,5 YE)
36: sériová data středněrychlostní sítě GMLAN (-) (KTA, UBT, UPH nebo UPJ), (0,5 WH)
37: ovládání zesilovače (UQA nebo UQG), (0,5 VT/D-BU)
38: ukostření (U77, U91 nebo US3), (2,5 BK)
39: nízká úroveň signálu pravého předního audia (-) (UQA nebo UQG), (0,75 YE) pravý přední reproduktor (+) (1) (U65, UW4 nebo UW6), (0,75 YE)
40: nízká úroveň signálu levého předního audia (UQA nebo UQG), (0,75 D-BU) levý přední reproduktor (1) (+) (U65, UW4 nebo UW6), (0,75 D-BU)
41: nízká úroveň signálu pravého zadního audia (UQA nebo UQG), (0,75 BN/WH) pravý zadní reproduktor (+) (U65, UW4 nebo UW6), (0,75 WH)
42: signál levého zadního audia (UQA nebo UQG), (0,75 D-GN/BK), signál levého zadního reproduktoru (+) (U65, UW4 nebo UW6), (0,75 D-GN)
43: signál dálkového ovládání aktivace centra zábavy (UDK, UQA, UQG nebo US3), (0,35 D-GN/YE)
44: plusové napětí akumulátoru (U77, U91 nebo US3), (2,5 RD/YE)
Konektor X4
Popis PINU
Význam RPO kódů a barev víše (u předešlého konektoru)
1: nepoužíva se
2: nepoužíva se
3: nepoužíva se
4: nepoužíva se
5: nepoužíva se
6: signál mikrofonu mobilního telefonu, (0,5 BU)
7: nepoužíva se
8: nepoužíva se
9: nepoužíva se
10: nepoužíva se
11: nepoužíva se
12: nepoužíva se
13: nepoužíva se
14: ovládání intenzity osvětlení displeje navigace (UDK), (0,35 GY/VT)
15: nepoužíva se
16: dolní referenční signál mikrofonu mobilního telefonu (UE1/UPI/UPJ/UPH), (0,5 BK/BN), dolní referenční signál mikrofonu mobilního telefonu (-UE1/UPI/UPJ/UPH) (holý, bez izolácie)
17: nepoužíva se
18: nepoužíva se
19: nepoužíva se
20: podľa TISu sa nepoužíva. V skutočnosti byl pin osazený GN/YE vodičem, ale nepodarilo sa mi zistiť význam vodiče.
Návod: Podrobný popis konektoru autoradia (autorádio A11) Astra J
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 562
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Návod: Podrobný popis konektoru autoradia (autorádio A11) Astra J
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Reklama