Reklamace zvlněných předních kotoučů
Moderátor: Moderátoři
Re: Reklamace zvlněných předních kotoučů
Ty s tím MIRO máš nějaké zkušenosti, že píšeš jedna paní povídala
Já ty brzdy mám už taky měněné na záruku. Měl jsem zkřivené kotouče a mám na záruku i destičky.
Takže s brzdama s výroby asi dřív něco bylo, ne ? To jaký je průměr kotoučů mě jako uživatele nezajímá.
Nás zajímají fakta a ty jsou že série se 160 ti koňovým dieselem měla dřív problém.
Já ty brzdy mám už taky měněné na záruku. Měl jsem zkřivené kotouče a mám na záruku i destičky.
Takže s brzdama s výroby asi dřív něco bylo, ne ? To jaký je průměr kotoučů mě jako uživatele nezajímá.
Nás zajímají fakta a ty jsou že série se 160 ti koňovým dieselem měla dřív problém.
- Reklama
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 07 lis 2008, 23:55
- Bydliště: Rumburk - LOC 50°57'5.428"N, 14°33'25.161"E
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reklamace zvlněných předních kotoučů
brzdy určitě nebudou poddimenzovaný
spiš bude problem s prvovýrobou kotoučů je možný, že nebyla dostatečná kvalita a proto se kroutily a po tomto zjištění se to ve výrobě začalo řešit
proč tě nezajímá velikost kotoučů??? to je docela podstatná věc při koupi nových a než cpát nehorázný prachy servisu tak si kotouče s deskama vyměnim doma na zahradě, nebo v garaži sam
spiš bude problem s prvovýrobou kotoučů je možný, že nebyla dostatečná kvalita a proto se kroutily a po tomto zjištění se to ve výrobě začalo řešit
proč tě nezajímá velikost kotoučů??? to je docela podstatná věc při koupi nových a než cpát nehorázný prachy servisu tak si kotouče s deskama vyměnim doma na zahradě, nebo v garaži sam
Pohřební služba ANUBIS - Vaše smrt naše živobytí.
Re: Reklamace zvlněných předních kotoučů
Naposledy upravil(a) miki11 dne 08 úno 2012, 01:25, celkem upraveno 1 x.
Re: Reklamace zvlněných předních kotoučů
MIRO: Já než abych ušetřil pár tisíc a špinil si ruce, tak ty peníze vydělám jinde a jinak.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 07 lis 2008, 23:55
- Bydliště: Rumburk - LOC 50°57'5.428"N, 14°33'25.161"E
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reklamace zvlněných předních kotoučů
no ja to vidim tak, že nějakou dobu platí, že nemusís s novým autem do autorizovaného servisu na opravy a prohlídky a tím se ušetří veliká částka peněz a zaruka zustanemiki11 píše:záruka, když tam dáš něco jinýho a nedej bože se něco posere, tak Opel hned bude argumentovat, že to je kvůli špatným neorginálním kotoučům apod.
docela by mě zajímalo jak by v servise Opel poznali, že nemáš originální kotouč, jelikoš si nedovedu představit, že by nechali dělat několikanásobně dražší analýzu složení materialu kovu ze kterého je kotouč vyroben
jgoldman: to už je prostě jen a jen lenost dnešní materialistycké doby a celkově jak se všichni snaží dělat hamty hamty ať mám víc než tamty....
pro někoho je radost povolit si 5 šroubů na kole 2 na třmenu a jeden na kotouči a tím si zpříjemnit 50 minut při sobotním odpoledni...
nebo jsou taky mezi námi případy, kdy je to z čisté neschopnosti
Pohřební služba ANUBIS - Vaše smrt naše živobytí.
Re: Reklamace zvlněných předních kotoučů
Miro: to už je prostě jen a jen lenost dnešní materialistycké doby a celkově jak se všichni snaží dělat hamty hamty ať mám víc než tamty....
pro někoho je radost povolit si 5 šroubů na kole 2 na třmenu a jeden na kotouči a tím si zpříjemnit 50 minut při sobotním odpoledni...
nebo jsou taky mezi námi případy, kdy je to z čisté neschopnosti
Re: Miro
Ano miro děláme jen hamty hamty a proto právě jezdím třeba já Insignií. Dál raději tvoje přiblblé komentáře které jsou hodné malého děcka nebudu komentovat.
Není to tak dlouho, co jsme kvůli Tvým příspěvkům zde vše smazaly a následně po dohodě s adminem on předělal web. Prosím navštěvuj jiné fóra a už přestaň dělat rozbroje jako v minulosti
Jirka
pro někoho je radost povolit si 5 šroubů na kole 2 na třmenu a jeden na kotouči a tím si zpříjemnit 50 minut při sobotním odpoledni...
nebo jsou taky mezi námi případy, kdy je to z čisté neschopnosti
Re: Miro
Ano miro děláme jen hamty hamty a proto právě jezdím třeba já Insignií. Dál raději tvoje přiblblé komentáře které jsou hodné malého děcka nebudu komentovat.
Není to tak dlouho, co jsme kvůli Tvým příspěvkům zde vše smazaly a následně po dohodě s adminem on předělal web. Prosím navštěvuj jiné fóra a už přestaň dělat rozbroje jako v minulosti
Jirka
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 07 lis 2008, 23:55
- Bydliště: Rumburk - LOC 50°57'5.428"N, 14°33'25.161"E
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reklamace zvlněných předních kotoučů
jaký rozbroje??? mě je uplně jedno kdo si čím jezdí do práce....
poslední dobou se řídím heslem: V autě mužeš bydlet, ale zkus řídit barák
poslední dobou se řídím heslem: V autě mužeš bydlet, ale zkus řídit barák
Pohřební služba ANUBIS - Vaše smrt naše živobytí.
Re: Reklamace zvlněných předních kotoučů
Píše se tu hodně o tom jak se Opelu nepovedly brzdy.Chlapy,buďte rádi,že nemáte Audi,tam se jim nějak nedaří již více let.
Q7 je největší katastrofa.Nějak se nedaří doladit tu správnou ocelolitinu.Ta má tu vlastnost,že se sice teplem kroutí,ale po zchladnutí se vrátí.Bohužel u těžších vozů nebo u rychlejší jezdců s častým využíváním brzd na hranici teplot se na povrchu z ocelolitiny stane ocel a ta již nedovolí rovnání se zpět.Zatím jsem toto vždy řešil stružičkou\pokud to povoluje síla kotouče\ a přímo na voze dvěma noži najednou srovnat kotouč.Jinak dlouhodobě není problém s materialy od firmy Jurid v kvalitě J-AS.Bohužel tato řada brzd\desky a kotouče \je k mání pouze na vozy pro které vyrábí Jurid prvovýrobu.Jinak srovnatelná je kvalita J,ale už to není zcela to ono.
Q7 je největší katastrofa.Nějak se nedaří doladit tu správnou ocelolitinu.Ta má tu vlastnost,že se sice teplem kroutí,ale po zchladnutí se vrátí.Bohužel u těžších vozů nebo u rychlejší jezdců s častým využíváním brzd na hranici teplot se na povrchu z ocelolitiny stane ocel a ta již nedovolí rovnání se zpět.Zatím jsem toto vždy řešil stružičkou\pokud to povoluje síla kotouče\ a přímo na voze dvěma noži najednou srovnat kotouč.Jinak dlouhodobě není problém s materialy od firmy Jurid v kvalitě J-AS.Bohužel tato řada brzd\desky a kotouče \je k mání pouze na vozy pro které vyrábí Jurid prvovýrobu.Jinak srovnatelná je kvalita J,ale už to není zcela to ono.
Re: Reklamace zvlněných předních kotoučů
Já řídil A6,ještě C6 v S-Linu a tam byly ty brzdy v pohodě.Tak je pravda,že v S-Linu se tam dávají 17 koutouče.U té Q7 to věřím,je to těžké auto,proto u V12 TDI jsou standartně keramické brzdy.
Re: Reklamace zvlněných předních kotoučů
@Miro: Řeknu to asi tak, vzhledem že dělám u dodavatele (nejen pro Opel) tak vím že stojím si za svým "poddimenzováním" (a kdyby ti to slovo moc vadilo tak pak třeba jen pro tebe "špatná volba"), protože nedostatečná kvalita může být právě zapříčiněný tím, že nějaký ten pan konstruktér udělal chybu a navrhl mimo jiné špatný materiál. Cože je naprosto normální a v průběhu předsérie se to pak vyřeší. Nebo pak z výsledku testů na vozech z nultého km. Jak už ti tu někdo psal, není to o tloušťce ale převážně o použitých materiálech. Je mi jedno co si myslíš, já jen chci aby mi volant při brzdění nerozbil hubu tím jak sebou mlátí
@denny: Nic méně použití stružičky přímo na autě je zajimavá metoda. Protože co vím tak se to dá "stáhnout" pouze na spešl bruskách, protože třeba na klasickém soustruhu to samozřejmě kvůli kuželovitosti nejde. Dík za typ !!
@miki11: Myslím že si se ptal kolik jsem dal za výměnu zadních kotoučů že? Myslím že to bylo 8tisíc za kotouče + práce.
Mějte se..
@denny: Nic méně použití stružičky přímo na autě je zajimavá metoda. Protože co vím tak se to dá "stáhnout" pouze na spešl bruskách, protože třeba na klasickém soustruhu to samozřejmě kvůli kuželovitosti nejde. Dík za typ !!
@miki11: Myslím že si se ptal kolik jsem dal za výměnu zadních kotoučů že? Myslím že to bylo 8tisíc za kotouče + práce.
Mějte se..
Opel Insignia Cosmo Hatchback
2.0 cdti 118 kW (Manuál), r.v. 5/2009
2.0 cdti 118 kW (Manuál), r.v. 5/2009