Adaptivní přední světla (AFL) a jejich mouchy
Moderátor: Moderátoři
Adaptivní přední světla (AFL) a jejich mouchy
Světla na Insignii byla mnoha z jedním taháků proč jsem si toto vozidlo zakoupil. Už v prvním týdnu ježdění tu ale bylo malé ale
Při ježdění v noci mi světla připadala být výš než jsem byl zvyklý u jiných xenonů. To mi vždy připomnělo neustálé blikání protijedoucích vozidel. Při přehrávání softwaru ŘJ zrcátek mi tedy světla seštolovali a bylo mi oznámeno, že s továrny odcházejí vozidla vždy se špatně naštolovanýma světlama. Další problém v mém případě byl ten, že přední kamera světel špatně vyhodnocovala protijedoucí auta a vždy když auto bylo na dosah tak dostalo přímou palbu bixenonů které se hned zase vypnou. Takže další návštěva autoservisu a tentokráte jsem poprvé v Auto-Staiger narazil na pana Šafaříka který o problému snad jako jediný věděl. Navíc je Oplák každým coulem. Světla seštoloval, nahrál nový software a na mojí žádost automatickou funkci dálkových světel softwarově vypnul. Od té doby až na pár vyjímek skoro žádné blikání protijedoucích aut.
Co bych ještě vytkl, tak to je pomalá reakce zadního náklonového čidla. Když vjíždím na horizont, tak světlům trvá dlouho než se skloní aby kopírovala silnici. Jinak světla fungují na jedničku. Když vjíždím do zatáčky tak přední světlo přepne lampu i do pravého úhlu což má mimochodem snaj jen Audi A8 a to je prostě bomba. Další viditelná změna je při 60 km za hodinu a na dálnici je další změna ve viditelném prodloužením světelného kuželu. Světla jdou jinak přepnout s automatického módu do manuálního kdy Vám režim světel funguje normálně mimo přepínání dálkových.
Nedávno mě na křižovatce pán upozorňoval, že nesvítím dle vyhlášky. Nedovedl jsem mu vysvětlit, že auto je osvíceno LED diodama a že je to právě podle naší vyhlášky. Pochopil když jsem jel s LEDKAMA za ním a na další křižovatce se omlouval že je auto vidět ažaž. Lidé nejsou pořád zvyklí, že Vám nesvítí zadní světla ve dne. Když nejste přímo v zorném úhlu, tak přední LED denní svícení nikoho neoslňuje a vlastně není skoro ani vidět.
Při ježdění v noci mi světla připadala být výš než jsem byl zvyklý u jiných xenonů. To mi vždy připomnělo neustálé blikání protijedoucích vozidel. Při přehrávání softwaru ŘJ zrcátek mi tedy světla seštolovali a bylo mi oznámeno, že s továrny odcházejí vozidla vždy se špatně naštolovanýma světlama. Další problém v mém případě byl ten, že přední kamera světel špatně vyhodnocovala protijedoucí auta a vždy když auto bylo na dosah tak dostalo přímou palbu bixenonů které se hned zase vypnou. Takže další návštěva autoservisu a tentokráte jsem poprvé v Auto-Staiger narazil na pana Šafaříka který o problému snad jako jediný věděl. Navíc je Oplák každým coulem. Světla seštoloval, nahrál nový software a na mojí žádost automatickou funkci dálkových světel softwarově vypnul. Od té doby až na pár vyjímek skoro žádné blikání protijedoucích aut.
Co bych ještě vytkl, tak to je pomalá reakce zadního náklonového čidla. Když vjíždím na horizont, tak světlům trvá dlouho než se skloní aby kopírovala silnici. Jinak světla fungují na jedničku. Když vjíždím do zatáčky tak přední světlo přepne lampu i do pravého úhlu což má mimochodem snaj jen Audi A8 a to je prostě bomba. Další viditelná změna je při 60 km za hodinu a na dálnici je další změna ve viditelném prodloužením světelného kuželu. Světla jdou jinak přepnout s automatického módu do manuálního kdy Vám režim světel funguje normálně mimo přepínání dálkových.
Nedávno mě na křižovatce pán upozorňoval, že nesvítím dle vyhlášky. Nedovedl jsem mu vysvětlit, že auto je osvíceno LED diodama a že je to právě podle naší vyhlášky. Pochopil když jsem jel s LEDKAMA za ním a na další křižovatce se omlouval že je auto vidět ažaž. Lidé nejsou pořád zvyklí, že Vám nesvítí zadní světla ve dne. Když nejste přímo v zorném úhlu, tak přední LED denní svícení nikoho neoslňuje a vlastně není skoro ani vidět.
- Reklama
Re: Adaptivní přední světla (AFL) a jejich mouchy
Přesně ty světla taky kamarádovi seřizovali.On byl v HK.Je to přesně co píšeš.
jgoldman:Kompletní LED světla má A8,A7 Sportback,pak nový AllRoad a nový A6 Avant.Je to s assistentem dálkových světel+přepínání podle rychlosti a podle počasí.Případně můžu dát video,jak to svítí v noci.
jgoldman:Kompletní LED světla má A8,A7 Sportback,pak nový AllRoad a nový A6 Avant.Je to s assistentem dálkových světel+přepínání podle rychlosti a podle počasí.Případně můžu dát video,jak to svítí v noci.
Re: Adaptivní přední světla (AFL) a jejich mouchy
Naposledy upravil(a) miki11 dne 08 úno 2012, 01:10, celkem upraveno 1 x.
Re: Adaptivní přední světla (AFL) a jejich mouchy
Hlavně ať ti to neroštolujou jako mě napoprvé. Pak jsem viděl ve světelném kuželu takové pruhy a svítilo to strašně dolů. Pak mi to doštoloval mechanik jak má být. Ona to totiž prý není sranda a vlastně v servisu ani nevědí jak se to štoluje. Je problém v tom, že při různé rychlosti se nastavují jinak. Mašiny na seřizování v servisech jsou zastaralé a s moderníma světlama vůbec nepočítají. Někde na netu jsem četl, že Insignia je v osvětlení na špičce.
Re: Adaptivní přední světla (AFL) a jejich mouchy
Naposledy upravil(a) miki11 dne 08 úno 2012, 01:11, celkem upraveno 1 x.
Re: Adaptivní přední světla (AFL) a jejich mouchy
Nazdar hoši,
tak tenhle problém máme nebo jsmě měli asi všichni. Ale řeknu Vám, že seřídit ty světla není fakt vůbec žádná prdel, a to říkám protože ty světla znám do posledního šroubku Až bude nějaký sraz tak vám to pak povím, jak to chodí a proč jsou s tím takové problémy..
Nic méně je to řešitelné a musím říct že ty světla se fakt povedly. Když jsem teď sednul do oné zmiňované A8čky, tak sice svítí do zatáček ale musím fakt říct že mi přijde že má světla insignie fakt lepší. Ale to je pouze můj názor.
Mějte se..
tak tenhle problém máme nebo jsmě měli asi všichni. Ale řeknu Vám, že seřídit ty světla není fakt vůbec žádná prdel, a to říkám protože ty světla znám do posledního šroubku Až bude nějaký sraz tak vám to pak povím, jak to chodí a proč jsou s tím takové problémy..
Nic méně je to řešitelné a musím říct že ty světla se fakt povedly. Když jsem teď sednul do oné zmiňované A8čky, tak sice svítí do zatáček ale musím fakt říct že mi přijde že má světla insignie fakt lepší. Ale to je pouze můj názor.
Mějte se..
Opel Insignia Cosmo Hatchback
2.0 cdti 118 kW (Manuál), r.v. 5/2009
2.0 cdti 118 kW (Manuál), r.v. 5/2009
Re: Adaptivní přední světla (AFL) a jejich mouchy
Máš recht. Insignia svítí líp. Kámoš si koupil A8 4,2TDi a mám tedy s čím srovnávat. Jediný co bych s ním teda vyměnil tak to je komfort a motor protože ten je k nezastavení. Jinak je prostě Insignie bomba.
kukisss: neděláš ty náhodou pro bývalý PAL - teda vlastně VISTEON (klimatizace a osvětlení do aut)
kukisss: neděláš ty náhodou pro bývalý PAL - teda vlastně VISTEON (klimatizace a osvětlení do aut)
Re: Adaptivní přední světla (AFL) a jejich mouchy
No v PALu ne ale u konkurence..takže Hella A světla Insignie jsou náš produkt:)
JJ to souhlas, já mám možnost jezdit s firemní A8 v 4,2 dieselu (samozřejmě Quattro) a to je balada. Zvlášť ten zvuk motoru, lahoda..Ale to je holt jiná liga..
Ale Insignie na svoji třídu pecka !!
JJ to souhlas, já mám možnost jezdit s firemní A8 v 4,2 dieselu (samozřejmě Quattro) a to je balada. Zvlášť ten zvuk motoru, lahoda..Ale to je holt jiná liga..
Ale Insignie na svoji třídu pecka !!
Opel Insignia Cosmo Hatchback
2.0 cdti 118 kW (Manuál), r.v. 5/2009
2.0 cdti 118 kW (Manuál), r.v. 5/2009
Re: Adaptivní přední světla (AFL) a jejich mouchy
Tušil jsem to. Tak to jsi možná můj zákazník. Jinak A8 mám posit se ve 4.2 dělá vždy ve quatroo nebo ne ?
To je ale vedlejší a kde mi seřídily světla ? V Auto-Staiger pan Šafařík (přijímací technik)
To je ale vedlejší a kde mi seřídily světla ? V Auto-Staiger pan Šafařík (přijímací technik)
Re: Adaptivní přední světla (AFL) a jejich mouchy
a kdepak děláš ty, že jsem tvůj zákazník?:) Myslím že máš recht, že se v 4,2 dělá jen 4x4.
jj zlatý pan Šafařík, nebýt ho tak snad není jediný spokojený insigniář
jj zlatý pan Šafařík, nebýt ho tak snad není jediný spokojený insigniář
Opel Insignia Cosmo Hatchback
2.0 cdti 118 kW (Manuál), r.v. 5/2009
2.0 cdti 118 kW (Manuál), r.v. 5/2009