Vstřiky - problémy, diagnostika, cena, druhovýroba...

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Colbricon
Příspěvky: 80
Registrován: 03 úno 2011, 12:31
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Vstřiky - problémy, diagnostika, cena, druhovýroba...

Příspěvek od Colbricon »

Zdravím opět po nějaké době

Dnes jsem hodil auto do servisu s tím, že cukalo, netáhlo a display hlásil poruchu motoru. Naivně jsem spoléhal na zanesený EGR ventil, ale diagnostika vykázala poruchu na vstřiku 3. válec.

Zvolil jsem variantu zkusit to vyčistit ultrazvukem, ale nejsem si jist, že to bude nějaké dlouhodobější řešení.

Má někdo zkušenosti s touhle komponentou, jak fatální je poškození vstřiků, co to stojí, je potřeba měnit všechny nebo možno jen jeden, pracnost, možnost dílů z druhovýroby atd..

Díky
Sepp

Opel Signum 1,9 CDTi Sport / 110 kW
http://moje.auto.cz/--Sepp--/opel-signum.html

Opel Astra K ST Innovation 1,4 / 110 kW
https://photos.app.goo.gl/o3w53Hgg9WA6c84KA
Reklama
 

Crop
Příspěvky: 1
Registrován: 04 kvě 2011, 22:06

Re: Vstřiky - problémy, diagnostika, cena, druhovýroba...

Příspěvek od Crop »

Ahoj lidi mám Opla Signum 2005 1,9 88 KW na displeji se mi občas objeví simbol auta s klíčem(montážní) prý voda v palivovém filtru vyměnil jsem ho ale stale se to občas objeví na diagnostice nic nenašly pak to taky po nastartování cvaká jako by pod volantem v přístrojovce to mi taky dost vadí auto jede jak má ani spotřeba se nezvedla. Nemá někdo radu?????
Uživatelský avatar
lubaan
Příspěvky: 258
Registrován: 10 črc 2009, 17:52
Bydliště: okres Klatovy

Re: Vstřiky - problémy, diagnostika, cena, druhovýroba...

Příspěvek od lubaan »

Colbricon píše:Zdravím opět po nějaké době

Dnes jsem hodil auto do servisu s tím, že cukalo, netáhlo a display hlásil poruchu motoru. Naivně jsem spoléhal na zanesený EGR ventil, ale diagnostika vykázala poruchu na vstřiku 3. válec.

Díky
Pro začátek bych zkusil vyčistit a přihnout plíšky na konektoru kabelu ke vstřikovači,často je tam špatnej dotek a stačí to jen vyčistit.Dokonce se u Opla nechá koupit opravná sada na konektory ke vstřikovačům.

Ke druhýmu dotazu-pokud se rozsvěcuje kontrolka s klíčem,mělo by něco bejt uloženo v paměti,zkusil bych diagnostiku někde jinde.
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Uživatelský avatar
megabeda
Příspěvky: 269
Registrován: 28 kvě 2009, 09:58

Re: Vstřiky - problémy, diagnostika, cena, druhovýroba...

Příspěvek od megabeda »

Ahoj, předpokládám že se jedná o známou chybu, která se stala i mě chybový kód je většinou P0203 - Cylinder 3 Injector Circuit Open - vstřikovač je v pořádku. Je vadný konektor 3 válce. Mě to potkalo když jsem jel z Německa naštěstí "jen" 100 km od domova. Můžeš zkusit kontakt na 3 valci vyčistit a přihnout plíšky, chvilku to dá pokoj. Já nakonec musel koupit opravnou sadu, protože se závada neustále vracela. Nový konnektor má potom modro-černou barvu. Jde o číslo dílu: 93189919 Návod je na těchto stránkách: http://www.vectra-c.com/forum/showthrea ... 688&page=2

No předpokládím že v servisu s tím byli asi rychle hotovi - vadný vstřik a starej se :-)

Otázkou na závěr je proč to vždy postihne 3 válec :?:
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI, Elegance, AFL - Bi-xenon, RDKS, DVD 90 NAVI, CID, PDC, UHP, AHS - originální nezávislé topení EBERSPÄCHER, DWA - Alarm s Dead Lock, Power Tailgate - elektické zavírání 5 dveří, Sklopné tažné zařízení ORIS, MKJ
Uživatelský avatar
Colbricon
Příspěvky: 80
Registrován: 03 úno 2011, 12:31
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky - problémy, diagnostika, cena, druhovýroba...

Příspěvek od Colbricon »

Díky chlapi....

Na vás dva je vždy spoleh :)

Sepp
Sepp

Opel Signum 1,9 CDTi Sport / 110 kW
http://moje.auto.cz/--Sepp--/opel-signum.html

Opel Astra K ST Innovation 1,4 / 110 kW
https://photos.app.goo.gl/o3w53Hgg9WA6c84KA
Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 785
Registrován: 09 úno 2009, 21:08
Bydliště: Brozany u Pardubic

Re: Vstřiky - problémy, diagnostika, cena, druhovýroba...

Příspěvek od denny »

Je to celkem běžná závada.Dost často ji odstraňuji.Opravná sada má objednací číslo GM 62 86 769,cena 612,-Kč.Použiješ z ní pouze dva nejsilnější vodiče pak plastový konektor,zbytek je na nic :( .Ale pořád lepší než nový vstřikovač a problém trvá nadále. :D
Uživatelský avatar
novotnypepa
Příspěvky: 84
Registrován: 31 led 2010, 10:55
Bydliště: PARDUBICE
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky - problémy, diagnostika, cena, druhovýroba...

Příspěvek od novotnypepa »

Měl jsem to samé, ještě že je tu denny, rychlá oprava za pár korun :D
VECTRA C CARAVAN r.v. 2005, Z19DTH 110kw, CD70navi
Uživatelský avatar
javectra
Příspěvky: 18
Registrován: 14 bře 2010, 21:05
Bydliště: okres Děčín

Re: Vstřiky - problémy, diagnostika, cena, druhovýroba...

Příspěvek od javectra »

Velké díky, Megbedo, Lubaane i Denny. Opět jste mi ušetřili hodně peněz. Nebýt vás a tohohle fora, tak bych byl asi namydlenej :) Jen je zvláštní, že na Op-comu před odstraněním chyby mi vybíhala tato hláška: U2142-00 CAN-Bus No Communication with YRS (Yaw Rate Sensor) :?: Mimochodem v Německu u Opela stála ta opravná sada jen 19 euro. ;)
Opel Vectra C Caravan 1,9 CDTI 110 kW, prostě krasavec :-)
pepino66
Příspěvky: 20
Registrován: 29 zář 2011, 07:28

Re: Vstřiky - problémy, diagnostika, cena, druhovýroba...

Příspěvek od pepino66 »

Colbricon píše:Zdravím opět po nějaké době

Dnes jsem hodil auto do servisu s tím, že cukalo, netáhlo a display hlásil poruchu motoru. Naivně jsem spoléhal na zanesený EGR ventil, ale diagnostika vykázala poruchu na vstřiku 3. válec.

Zvolil jsem variantu zkusit to vyčistit ultrazvukem, ale nejsem si jist, že to bude nějaké dlouhodobější řešení.

Má někdo zkušenosti s touhle komponentou, jak fatální je poškození vstřiků, co to stojí, je potřeba měnit všechny nebo možno jen jeden, pracnost, možnost dílů z druhovýroby atd..

Díky
Celkem se doporučuje občas vytočit motor do 4000 otáček a tím rozhýbat klapky to v případě jestli jezdíš v nízkých otáčkách tím se předejde zatuhnutí klapek a jejich funkčnost je v celém rozsahu tím se zamezí vypadávaní táhla pepino66
Uživatelský avatar
megabeda
Příspěvky: 269
Registrován: 28 kvě 2009, 09:58

Re: Vstřiky - problémy, diagnostika, cena, druhovýroba...

Příspěvek od megabeda »

Zadrhávání vířivých klapek je způsobeno působením mastných nečistot a usazenin které vznikají v sání. Typickou příčinou je jízda na krátké vzdálenosti. To že motor vytočíš na 4000 otáček nic neřeší. Klapky se otevírají naplno už mnohem dříve. Konstrukčně je první varianta sání špatně provedena, problémy se zpravidla dostaví do 100.000 najetých kilometrů. Tyto příznaky jsou do značné míry eliminovány až s druhou verzí sání, která se začala vyrábět začátkem roku 2007.
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI, Elegance, AFL - Bi-xenon, RDKS, DVD 90 NAVI, CID, PDC, UHP, AHS - originální nezávislé topení EBERSPÄCHER, DWA - Alarm s Dead Lock, Power Tailgate - elektické zavírání 5 dveří, Sklopné tažné zařízení ORIS, MKJ
Odpovědět

Zpět na „VECTRA C – Motory“