Opel..auto snů? Nebo výsměch zákazníkovi?
Moderátor: Moderátoři
Re: Opel..auto snů? Nebo výsměch zákazníkovi?
Ahojky,
to co se ti děje ohledně auta mě moc mrzí. Měl jsem něco podobného akorád s trochu víc závadama u VW. Jediný co můžeš v této situaci udělat tak to je velká mediální ostuda a vzít si právníka a jít ofiko na Import. To opravdu funguje. Věnoval jsem dva večery psaním na různé recenze a napsal jsem redaktorům časopisů a poslal jsem mojí recenzi s odkazama a chováním Importu a autoservisu do konkurenčních automobilek. Můžeš to najít kdekoliv na webu (http://autorecenze.centrum.cz/auto-rece ... e-3569.htm). Pak se teprv něco děje.
Hodně úspěchu přeje Jirka
to co se ti děje ohledně auta mě moc mrzí. Měl jsem něco podobného akorád s trochu víc závadama u VW. Jediný co můžeš v této situaci udělat tak to je velká mediální ostuda a vzít si právníka a jít ofiko na Import. To opravdu funguje. Věnoval jsem dva večery psaním na různé recenze a napsal jsem redaktorům časopisů a poslal jsem mojí recenzi s odkazama a chováním Importu a autoservisu do konkurenčních automobilek. Můžeš to najít kdekoliv na webu (http://autorecenze.centrum.cz/auto-rece ... e-3569.htm). Pak se teprv něco děje.
Hodně úspěchu přeje Jirka
- Reklama
- Fritol
- Příspěvky: 512
- Registrován: 25 lis 2008, 00:10
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel..auto snů? Nebo výsměch zákazníkovi?
ale autoservis za zaruky nemuže.. víz zrovna tento lak. pokud autoservis jedna se zastoupením GM a ty mu zamítnou zaruku udělat autoservis těžko zaplatí opravu na svoje naklady.
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998, ABS,4kotouč,vyhřívany el.zrcátka,centrál,origo lité kola,klima,el okna, dodělany Pal PC, modul zavíraní oken pomocí DO
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Re: Opel..auto snů? Nebo výsměch zákazníkovi?
Já vím, že záruku dává výrobce. Kterého ale plně zastupuje akreditovaný dovozce. Ten ovšem vytrvale neodpovídá...na odpověď na poslední dopis našeho právníka již čekáme marně čtyři měsíce!!
Děkuji Jirkovi za podnětné nápady, jsme odhodláni využít veškeré možnosti
Děkuji Jirkovi za podnětné nápady, jsme odhodláni využít veškeré možnosti
Re: Opel..auto snů? Nebo výsměch zákazníkovi?
A co takhle prubnout ČOIku
Děje se od posledně něco ?
Jirka
Děje se od posledně něco ?
Jirka
Re: Opel..auto snů? Nebo výsměch zákazníkovi?
Neděje se vůbec nic, dovozce setrvává v ledovém klidu...ČOI už jsme také telefonicky kontaktovali, oni prý kontrolují pouze zda jsou dodržovány reklamační lhůty Jestli Vám odpoví do 30 dnů a tak...je to s podivem, ale už se nedivíme vůbec ničemu.. Teď budu mít týdenní zdravotní dovolenou, více času, tak se nechám inspirovat Vašimi radami i radami ostatních, kdo odpovídali na toto téma, ale zdá se, že dovozce má hroší kůži a nějaká ta ostuda mu nevadí.. znovu budeme kontaktovat výrobce, třeba nám alespoň poradí, kdo se vlastně skrývá za výhradním dovozcem Opla v ČR.
Re: Opel..auto snů? Nebo výsměch zákazníkovi?
Co jsem četl na jiném foru od jednoho majitele Insignie,tak Opel ČR ti moc nepomůže.A do Německa-Opel DE jsi nepsal ? To chce řešit přímo s němcema.
Pokiaľ ti nepomôže predajca, tak OPEL ČR ti 5x zavolá pokecá s tebou väčšinou maďarská pani lámanou češtinou a to je tak asi všetko čo môžeš od nich očakávať.
Re: Opel..auto snů? Nebo výsměch zákazníkovi?
Do Německa jsme psali, neodpověděli, jen nám volali z Prahy, že jim to předali k vyřešení..ale to jsme ještě neměli posudky.Takže tento týden budu posílat dopisy s přiloženým CD, kde je veškerá dokumentace a posudky do Německa a taky asi do GM do USA. Další dopis půjde do Budapešti, kde, jak jsme konečně vypátrali, je ona zahraniční firma, jíž je náš dovozce organizační složkou.
Kupovali jsme německé auto, že bude zárukou kvality a máme auto s neodstranitelnou výrobní vadou, patrně vyrobené ve Španělsku, patrně s maďarským motorem, který nám vlastně prodala maďarská firma Ať žije globalizace!
Kupovali jsme německé auto, že bude zárukou kvality a máme auto s neodstranitelnou výrobní vadou, patrně vyrobené ve Španělsku, patrně s maďarským motorem, který nám vlastně prodala maďarská firma Ať žije globalizace!
Re: Opel..auto snů? Nebo výsměch zákazníkovi?
Včera jsme zákaznickému centru připomněli, že od jejich předání celé věci právníkům GM se již čtyři měsíce nic neděje a zde je odpověď:
Dne 15. 12. 2010 byla Vaše stížnost předána právníkům.
Není povinností společnosti Opel sledovat další průběh záležitosti, obraťte se prosím na Vašeho právníka, který by Vás měl informovat.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Vlasta Reinerová
Zákaznické centrum GMSE
Závěr..nic neuznáme..nic není naše věc...prostě kupujte Opla a dál už to není naše věc...
Dne 15. 12. 2010 byla Vaše stížnost předána právníkům.
Není povinností společnosti Opel sledovat další průběh záležitosti, obraťte se prosím na Vašeho právníka, který by Vás měl informovat.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Vlasta Reinerová
Zákaznické centrum GMSE
Závěr..nic neuznáme..nic není naše věc...prostě kupujte Opla a dál už to není naše věc...
Re: Opel..auto snů? Nebo výsměch zákazníkovi?
Ani tady nebudu psát co si můj děda zkusil se zančkou škoda, potom co si koupil za 490 táců novou oktávku, sprostejma slovama bych asi nešetřil, ono to bude asi všude stejný, prostě v dnešní době je arogance něktrých výrobců,prodejců a dealůr abnormání. Mrzí mě, že se ti to stalo zrovna u opla s těma máme v rodině jen pozitivní zkušenosti ...
Re: Opel..auto snů? Nebo výsměch zákazníkovi?
Tak je to již 6 měsíců, co výhradní dovozce předal naši záležitost "svým právníkům" a stále žádná odezva...když vidíme v TV reklamu na Opel, myslíme na zákazníky, které si koupí nový vůz a při problému zjistí, že vlastně neví, s kým mají jednat. Dnes jsme zaslali mailem další dotaz dovozci a budeme čekat, zda se dozvíme adresu právníků, kteří k celé věci už půl roku mlčí
Mail dovozci z dnešního dne:
Vážená paní Reinerová,
uběhly další dva měsíce a od doby, kdy jste předali naši stížnost "právníkům" již neuvěřitelných 6 měsíců a vaši právníci stále mlčí a mlčí..Vážená paní, myslíte si, že toto je jednání hodné firmy, kterou zastupujete? Minule jste nám dala jasně najevo, že není vaší povinností sledovat další průběh záležitosti, ale na koho se obrátit, když se žádný další průběh prostě nekoná? My Vás žádáme, jako oficiálního výhradního dovozce vozů Opel do ČR, abyste nám sdělili adresu právníků, kam jste naši stížnost v prosinci loňského roku údajně zaslali, ať se můžeme my, nebo náš právní zástupce spojit přímo s nimi a hlavně abychom věděli, s kým vlastně máme nadále jednat!! Vy jako výhradní dovozce podle všeho nemáte žádné pravomoce a v té naprosto neprůhledné vlastnické struktuře (firma Opel, GM apod.) zákazník vůbec netuší, s kým má vlastně tu čest.
Věřím, že se konečně dočkáme konkrétní odpovědi, kdo a kde se naší záležitostí zabývá.
Děkujeme za odpověď
P.S. Na našeho právníka bychom se samozřejmě obrátili, kdyby on nějaké informace od Vás, či od vašich právníků měl, ale oni ignorují nejen nás, ale i jeho. Chtěli bychom vás upozornit, že i když jsme celou záležitost předali právníkovi, stále jsme svéprávní a můžeme se vás dotazovat sami.
------------ Původní zpráva ------------
Od: <opel.cs@gm.com>
Předmět: SRNO:489214-342019977:odpoved
Datum: 13.4.2011 15:13:38
---------------------------------------------
Vážená paní........
Dne 15. 12. 2010 byla Vaše stížnost předána právníkům.
Není povinností společnosti Opel sledovat další průběh záležitosti, obraťte se prosím na Vašeho právníka, který by Vás měl informovat.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Vlasta Reinerová
Zákaznické centrum GMSE
Kdo má zájem o více informací, navštivte naši webovou stránku http://www.opelauto.webnode.cz
Mail dovozci z dnešního dne:
Vážená paní Reinerová,
uběhly další dva měsíce a od doby, kdy jste předali naši stížnost "právníkům" již neuvěřitelných 6 měsíců a vaši právníci stále mlčí a mlčí..Vážená paní, myslíte si, že toto je jednání hodné firmy, kterou zastupujete? Minule jste nám dala jasně najevo, že není vaší povinností sledovat další průběh záležitosti, ale na koho se obrátit, když se žádný další průběh prostě nekoná? My Vás žádáme, jako oficiálního výhradního dovozce vozů Opel do ČR, abyste nám sdělili adresu právníků, kam jste naši stížnost v prosinci loňského roku údajně zaslali, ať se můžeme my, nebo náš právní zástupce spojit přímo s nimi a hlavně abychom věděli, s kým vlastně máme nadále jednat!! Vy jako výhradní dovozce podle všeho nemáte žádné pravomoce a v té naprosto neprůhledné vlastnické struktuře (firma Opel, GM apod.) zákazník vůbec netuší, s kým má vlastně tu čest.
Věřím, že se konečně dočkáme konkrétní odpovědi, kdo a kde se naší záležitostí zabývá.
Děkujeme za odpověď
P.S. Na našeho právníka bychom se samozřejmě obrátili, kdyby on nějaké informace od Vás, či od vašich právníků měl, ale oni ignorují nejen nás, ale i jeho. Chtěli bychom vás upozornit, že i když jsme celou záležitost předali právníkovi, stále jsme svéprávní a můžeme se vás dotazovat sami.
------------ Původní zpráva ------------
Od: <opel.cs@gm.com>
Předmět: SRNO:489214-342019977:odpoved
Datum: 13.4.2011 15:13:38
---------------------------------------------
Vážená paní........
Dne 15. 12. 2010 byla Vaše stížnost předána právníkům.
Není povinností společnosti Opel sledovat další průběh záležitosti, obraťte se prosím na Vašeho právníka, který by Vás měl informovat.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Vlasta Reinerová
Zákaznické centrum GMSE
Kdo má zájem o více informací, navštivte naši webovou stránku http://www.opelauto.webnode.cz