Kontrolka s klíčem při regeneraci DPF na 1,9 cdti 110kw
Moderátor: Moderátoři
Kontrolka s klíčem při regeneraci DPF na 1,9 cdti 110kw
Zdravim všechny, mám dotaz ohledně regenerace DPF. Při posledních dvou regeneracích DPF jsem si všiml, že mi na začátku regenerace začala svítít oranžová kontrolka s klíčem, která po skončení regenerace zase zhasla. Nevím, jestli se toto dělo i předtím, všiml jsem si toho pouze u posledních dvou regenerací. Když mi při prvním zjištění začala kontrolka svítit, tak jsem napřed nevěděl, co se děje, auto jelo úplně normálně, tak jsem zastavil a motor na volnoběh šel trochu nepravidelně. Kouknul jsem na spotřebu a ta byla na volnoběh v rozmezí 3 - 5l/h, takže bylo jasné, že se spustila regenerace. Když regenerace skončí, tak kontrolka opět zhasne. Ihned po příjezdu domů jsem auto napíchnul na OP-COM, ale žádná závada v registru není a dle OP-COMU regenerace proběhla celá a úspěšně. Má s tímto někdo nějakou zkušenost?
Opel Vectra C Caravan, 1.9 CDTI 110 kw, r.v. 2006, tm.modrá metal., CD70Navi, kůže, vyhř. sedačky, AFL, výklop. tažné, el. otev. zadní dveře, parkpilot.
- Reklama
- Mike.S
- Příspěvky: 249
- Registrován: 01 lis 2008, 22:47
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrolka s klíčem při regeneraci DPF na 1,9 cdti 110kw
to, že Ti při regeneraci DPF svítí kontrolka je naprosto v pořádku, je to normální jev
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Re: Kontrolka s klíčem při regeneraci DPF na 1,9 cdti 110kw
Já bych neřek,že je to normální.
Bohužel nevim,co by to mohlo bejt,ale za posledních 100 tis.km mi při regeneraci nikdy žádná kontrolka nesvítila.A když už někdy svitíla z jakýkoliv příčiny,vždycky byla v paměti uložená nějaká závada.
Bohužel nevim,co by to mohlo bejt,ale za posledních 100 tis.km mi při regeneraci nikdy žádná kontrolka nesvítila.A když už někdy svitíla z jakýkoliv příčiny,vždycky byla v paměti uložená nějaká závada.
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Re: Kontrolka s klíčem při regeneraci DPF na 1,9 cdti 110kw
Jaký jsou kompletní podmínky pro spuštění regenerace? Vím že teplota nad 70 stupnů a rychlost nad 50 km/h. Je tam ještě něco??
Vectra C Caravan Z19DT/88kw rok 03/2006 Diagnostika přes OP-COM pro Teplice a okolí
Re: Kontrolka s klíčem při regeneraci DPF na 1,9 cdti 110kw
Tady je všechno podrobně popsaný: https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewt ... it=#p12533
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Re: Kontrolka s klíčem při regeneraci DPF na 1,9 cdti 110kw
Díky akorát dost dobře nechápu toto e) Musí být překročena mezní hodnota příslušného vozidla (např. pro >80% zatížení 100 km/h).
Vectra C Caravan Z19DT/88kw rok 03/2006 Diagnostika přes OP-COM pro Teplice a okolí