Zábeh CDTi
Moderátor: Moderátoři
Re: Zábeh CDTi
Ja mám skôr problém s hlukom od podvozka než motor.
Zdá sa ti prevodovka nejaký problém? Mne sa to zdá v pohode - manuál.
Úplný šit nehodný auta za 30k je dielenské spracovanie vnútra, vrzajúce plasty za 5 korún, čalúnenie kufra z Trabanta, otrasné špinenie motora cez netesniacu kapotu (nemá to tesniť čím, je to nepodarený design), zbytočné bočné zrkadlá pretože sú večne špinavé a software ktorý asi robil učeň prvého ročníka.
Som zvedavý či bude rozdiel medzi MY2009 a 2012. Uvidíme za mesiac...
Zdá sa ti prevodovka nejaký problém? Mne sa to zdá v pohode - manuál.
Úplný šit nehodný auta za 30k je dielenské spracovanie vnútra, vrzajúce plasty za 5 korún, čalúnenie kufra z Trabanta, otrasné špinenie motora cez netesniacu kapotu (nemá to tesniť čím, je to nepodarený design), zbytočné bočné zrkadlá pretože sú večne špinavé a software ktorý asi robil učeň prvého ročníka.
Som zvedavý či bude rozdiel medzi MY2009 a 2012. Uvidíme za mesiac...
- Reklama
-
- Příspěvky: 101
- Registrován: 19 dub 2011, 16:30
Re: Zábeh CDTi
tie plasty spodku palubovky a dverí(tám mám infinity) keď mi to hrá v takom plastíku, tak to tak aj dopadne.Sunman píše:Ja mám skôr problém s hlukom od podvozka než motor.
Zdá sa ti prevodovka nejaký problém? Mne sa to zdá v pohode - manuál.
Úplný šit nehodný auta za 30k je dielenské spracovanie vnútra, vrzajúce plasty za 5 korún, čalúnenie kufra z Trabanta, otrasné špinenie motora cez netesniacu kapotu (nemá to tesniť čím, je to nepodarený design), zbytočné bočné zrkadlá pretože sú večne špinavé a software ktorý asi robil učeň prvého ročníka.
Som zvedavý či bude rozdiel medzi MY2009 a 2012. Uvidíme za mesiac...
Od podvozku tiež, nejaké zakrytovanie a tesnenie by pomohlo...zatiaľ nič nevŕzga MY2011, ale keď sa človek do toho oprie nie je problém...dosť ma zaráža medzera spoju dverí a palubovky(1cm pomaly), tým som sa zaoberal až doma, nejak som si to nevšimol.
Opel šetrí ale nie len na interiéri, ale aj na dieloch, veď je to ťažké ako krava
BC je fakt úbohé...pôjdem sa pozrieť na MY 2012(tam mi predajca tvrdil, že nemá ani cenník a dodanie 4 mesiace) ale cenník bol už od 1.7, vyššia cena a viac príplatkov.
Trochu sa zamyslieť a to auto by bolo o kus lepšie, asi im to nikdy nedôjde.
Re: Zábeh CDTi
Včera jsem ptal kamaráda na auto a že spotřeba v 80 km/h je 8 litrů,ale když jede 110 na dálnici,tak 4.2-4.6.Jinak kombinovanou má 7.2.To říkal,že to asi už neklesne.Najeto přes 19 000 km,přesně to nevím,kolik má najeto.
Naposledy upravil(a) Dix dne 12 srp 2011, 13:18, celkem upraveno 1 x.
Re: Zábeh CDTi
v 80km/h 8l/100km to asi trápi šestkou na 1000ot.
6.2÷6.5 je realistické ale na úsporných pneu, nie conti. Conti je 7.
V noci BA-PH za 8.5
6.2÷6.5 je realistické ale na úsporných pneu, nie conti. Conti je 7.
V noci BA-PH za 8.5
Re: Zábeh CDTi
On ji má v automatu.
Re: Zábeh CDTi
Tak si kupte benzina a spotreba Vas trapit fakt uz nebudeDix píše:Včera jsem ptal kamaráda na auto a že spotřeba v 80 km/h je 8 litrů,ale když jede 110 na dálnici,tak 4.2-4.6.Jinak kombinovanou má 7.2.To říkal,že to asi už neklesne.Najeto přes 19 000 km,přesně to nevím,kolik má najeto.
..............................................
Opel Insignia Cosmo sedan
V6 2.8 4x4 (260PS) automat r.v. 2009
Opel Insignia Cosmo sedan
V6 2.8 4x4 (260PS) automat r.v. 2009
Re: Zábeh CDTi
Naposledy upravil(a) miki11 dne 07 úno 2012, 23:48, celkem upraveno 1 x.
Re: Zábeh CDTi
Taky pravda. Asi to tak bude ta kombinovaná.Dík za info. Nevím,proč ji řeší.
Re: Zábeh CDTi
miki11 píše:genex to bylo fakt dobrý kolik ti žere benzin kolem 15 l. Kluci neřešte spotřebu u Insignie, já mám najeto 70 000 km a průměr 7.2 l. Podle mýho je to super spotřeba, protože když jedu, tak nešvindluji
Jak psal genex, kupte si benzin a budete jezdit min za 10 l.... samozřejmě dálkovku
Prumernou mam 12,7l. Pokud jedu dalku tak jedu kolem tech 10,5l.
..............................................
Opel Insignia Cosmo sedan
V6 2.8 4x4 (260PS) automat r.v. 2009
Opel Insignia Cosmo sedan
V6 2.8 4x4 (260PS) automat r.v. 2009
Re: Zábeh CDTi
Já mám průměrnou spotřebu s chipnutou 130, 6,8l/100km a s origo 160, 7,4l/100km
Antara Cosmo AT, 2.2 CDTI 4x4 , 5/11
Insignia HB, Innovation 2.0 CDTI (192 hp, BSR), 6/09
Insignia ST, Edition premium 2.0 CDTI (188 hp, Autochip), 9/09
Insignia HB, Innovation 2.0 CDTI (192 hp, BSR), 6/09
Insignia ST, Edition premium 2.0 CDTI (188 hp, Autochip), 9/09