INSIGNIA - CHIPTUNING

Úpravy od motoru až po plasty

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Clone
Příspěvky: 66
Registrován: 23 zář 2011, 10:42

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Clone »

jgoldman píše::lol: ......... Ohledně spotřeby tak kolama to nebude (--- bylo myšleno pneumatikami) jelikož jezdím léto/zima na 245/40 R19. :cry: Dnes musím uznat, že bych na zimu raději 17". ---A co ti tedy brání jít na zimu na 17" ?
Psal jsem tu taky, že mi zmizelo kmitání otáček při volnoběhu. Je opravdu možný že mi byl přehrán SW v Opel servisu. --- doporučoval jsi nám, abychom si toto hlídali ;)
.......... Byla rozhozena sbíhavost a geoška. Český Opel to prý neřeší a bylo mi technikem doporučeno zajet s tímto problémem do Německého Opel servisu. ------- tak to je opravdu taky dobrý :idea: A neměli bychom tam vůbec jezdit na celý záruční servis?
A co tvůj názor na tohle:
https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?p=15381#p15381 ?
Reklama
 

izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od izerS18 »

Tak jsem byl Insignii projet a zjistit, co mi chip prinesl.
Predjizdeni je velmi navykove, motor jde krasne do otacek s uzasnym tahem (60Nm je znat) a je radost jet.

Kdyz jsem se dostal na 200km/h, prekvapil me podvozek, ze porad ok a clovek extra danou rychlost nevnimal.

Chip jsem si delal pro radost. Normalne jezdit max 150 dalnice, ale ted vim, ze kdyz nastane situace, kdy budu muset rychle predjizdet, neni se ceho vubec bat.

V celem spektru otacek do 4tis jsem nenasel nejaky propad. Motor je stejne hlucny jak pred upravou.

Tech 136-37kw a 430Nm jsou pro Insignia parada a tak akorat na podvozek, brzdy a manipulaci na 1 :)
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Sunman »

Izer, zdá sa, že to nemá chybu.
Aký je priebeh momentu v otáčkach 1500÷2500 v porovnaní s pôvodným SW?
izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od izerS18 »

Sunman píše:Izer, zdá sa, že to nemá chybu.
Aký je priebeh momentu v otáčkach 1500÷2500 v porovnaní s pôvodným SW?
Koukni na průběh. Nechal jsem si to měřit před a po
Obrázek
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Sunman »

Zaujímavé, že do 2200 ot je to rovnaký motor. Nárast výkonu je až vo vyšších otáčkach a točivý moment má posunuté max na ca 3000 ot? Takže 6-ka na normálnej ceste sa musí chovať úplne rovnako, keďže do 100km/h sa rozdiel podľa krivky neprejavuje.
Predstavoval som si to trochu ako u týchto borcov: http://www.maxtdi.com/max.pdf

Každopádne predbiehanie na 4 alebo 3, alebo rozbeh na diaľnici do kopca pri podradení na 5 musí byť fajn.
izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od izerS18 »

I BSR to tak ma. Prijde mi to, jako sichr na motor. Aby az se roztoci, tak teprve tahnul a byl setrenej nize.
Mne to tak vyhovuje, pac neni neustale v pernamenci vyssi a casto nepotrebny vykon:)

Jo, to predjizdeni je fajne. A hlavne po dalnici kdyz jedu 130 na 6 a slapnu na plyn, auto vyborne tahne, pac se uz projevuje vyssi kroutak
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Sunman »

Nechcem byť škodoradostný, ale teším sa s vami čipistami ako tí sráči v superboch a passatoch budú na D1 v stupaniach za vami odpadávať pri krajnici :D
"Mám to totiž rád" keď za pomalším autom sa urobí kolóna v 100km/h do kopca. Priletí za Vami fták 160-kou, ledva zabrzdí 2cm od vášho kufra nervózny že ste neuhli - lenže vpredu je 20 iných áut ktoré tiež čakujú na pomalíka kým bude môcť do pravého pruhu. A potom keď sa to uvolní a on neustále nervózne poletuje sprava do ľava vy pridáte (ja to robím 4-kou) a ten rýchlik zrazu zistí, že jemu v kufri sedí nejaký 5-kový bavorák alebo A8 a on je ten pitomec čo tu zrazu prekáža :lol: v premávke.
izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od izerS18 »

Vcera jsem po D1 potkal takove snad ctyri. Do praveho pruhu jsem nemohl zajet, prede mnou mraky aut,ale borec za mnou nalepenej a blikajici. Stacilo pribrzdit a mel jsem po autu.
Po chvilce jsem uz mohl uhnout, pustil jsem ho a pak sledoval 10km, jak se nikam nedostal:)) Nechapu tyto lidi
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od izerS18 »

Tak asi problém po chipu.
Po cca 250km najednou kontrolka návštěvy servisu (žluté autíčko se symbolem klíče) - bez ukazované chyby ale. Motor přestal jet, otáčky plynule spadnuly na volnoběh. Jízda na 4 v cca 70km/h a z kopce. Po vypnutí a nastartování vše ok.

Za cca 25km při 3000ot a na 5 opět to samé. Po nastartování opět ok až do teď.
Žádné divné zvuky nejsou, na volnoběh motor vytočím v pohodě.

Odpoledne jedu za známým do servisu, ať se na to podívá (může se napojit na řídící jednotku Insignie).
Příští týden jedu do autochipu na kontrolu
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od izerS18 »

Tak jsem byl u známého, co dělá servis Opel.
Zjistil, že jde nejspíše o vadu chipu-senzoru, který hlídá tlak naftu přicházející do motoru (nekamenujte mě za daný výraz, motorům aut tolik nerozumím).
Takže v úterý do autochip, zda chip něco nenahrál špatně, pak servis Opel.

Diskutoval jsem na chipem auto a říkal mu dané hodnoty. Odpověď byla, že takovéto polechtání motor Insignie ani nepozná a je to bezpečné a nemá nic proti chipnutí
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Odpovědět

Zpět na „INSIGNIA – Tuning a styling“